cobham 1549 Skrevet 22. Maj, 2019 (edited) Har ganske vist tidligere hyldet hende i sammenhæng og -ligning med de allerstørste. Dog aldrig i min egen selvstændige tråd. Men efter endnu et fuldstændigt fantastisk Emilly-besøg i dag skal den være der: Min egen helt uforbeholdne og gennemforelskede Emilly-hyldest. For tro mig: Emilly er ren eksalteret, ekstravagant, eksorbitant og aldeles ekstraordinær ekstase. Jeg har ingen anelse om, hvordan Skaberen har indrettet det så magisk eventyrligt for mig, at jeg har fået lov at blive genfødt i den afkrog af verden, der hedder København. Netop nu. Netop nu hvor Emilly er her. For hvor er de fattige, alle de ynkelige mænd fra alle andre steder og tider på denne planet, som ikke har det privilegium at være i København netop nu. Hvor muligheden er der for at møde Emilly. Emilly er en brintbombe af sensualitet, et seismisk skælv af overvældende kvindelighed. Emilly er ren magi for enhver mand. Emilly kan flere frække finter, end samtlige spillere i superligaen. Tilsammen. Og så er hun samtidig en begavet verdensborger, hvor det er dig, der går glip af noget, hvis du ikke giver dig tid (også) til en snak. Emilly nedlægger med den letteste erotiske elegance både vildtsvinehegn og grænsekontrol og åbner for kosmopol kærlighed og en hengivelse, der udfordrer dit nordiske kontrolgen. Men giv slip! Giv for Skaberen og din egen skyld slip. Men først og fremmest og aller- allervigtigst: Gå for alt i verden ikke glip af dette utrolige vidunder af en kvinde. Cobham Redigeret 22. Maj, 2019 af cobham 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 16605 Skrevet 22. Maj, 2019 cobham skrev, for 6 minutter siden: Har ganske vist tidligere hyldet hende i sammenhæng og -ligning med de allerstørste. Dog aldrig i min egen selvstændige tråd. Men efter endnu et fuldstændigt fantastisk Emilly-besøg i dag skal den være der: Min egen helt uforbeholdne og gennemforelskede Emilly-hyldest. For tro mig: Emilly er ren eksalteret, ekstravagant, eksorbitant og aldeles ekstraordinær ekstase. Jeg har ingen anelse om, hvordan Skaberen har indrettet det så magisk eventyrligt for mig, at jeg har fået lov at blive genfødt i den afkrog af verden, der hedder København. Netop nu. Netop nu hvor Emilly er her. For hvor er de fattige, alle de ynkelige mænd fra alle andre steder og tider på denne planet, som ikke har det privilegium at være i København netop nu. Hvor muligheden er der for at møde Emilly. Emilly er en brintbombe af sensualitet, et seismisk skælv af overvældende kvindelighed. Emilly er ren magi for enhver mand. Emilly kan flere frække finter, end samtlige spillere i superligaen. Tilsammen. Og så er hun samtidig en begavet verdensborger, hvor det er dig, der går glip af noget, hvis du ikke giver dig tid (også) til en snak. Emilly nedlægger med den letteste erotiske elegance både vildtsvinehegn og grænsekontrol og åbner for kosmopol kærlighed og en hengivelse, der udfordrer dit nordiske kontrolgen. Men giv slip! Giv for Skaberen og din egen skyld slip. Men først og fremmest og aller- allervigtigst: Gå for alt i verden ikke glip af dette utrolige vidunder af en kvinde. Cobham Ja ja, men var det godt? 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TRi 4 Skrevet 22. Maj, 2019 Kan kun give cobham ret... hun er fantastisk....sexet, elegant, smidig, indlevende og en fantastisk indlevende kvinde 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 22. Maj, 2019 Bananas skrev, for 11 minutter siden: Ja ja, men var det godt? Ja - for Helvede. Det har ganske sikkert været godt, for Emilly er verdensklasse. Samba-sensuel fra første blik ved døren til du går igen. GFE så du tror, du er den eneste mand på Kloden lige nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cobham 1549 Skrevet 22. Maj, 2019 (edited) Bananas skrev, for 24 minutter siden: Ja ja, men var det godt? Min kære ven dog; hvad er det for et spørgsmål? Jeg blev behandlet som en kejser! Emilly er vitterligt en meget sensuel kvinde, mens jeg er en blond og bleg nordisk mand på to meter, der formentlig gør mig bedst i færøsk kædedans med alle de undertrykte undertoner, der her følger med. Men jeg har samtidig, som du godt ved, en forkærlighed for varmere anslag - soul og også den frugtbare musik, der opstod mellem Afrika og Sydamerika. Og for de mænd og navnlig de smukke kvinder, der skabte den. Musikken fra dengang hjælper mig til at give slip sammen med en kvinde som Emilly. Og gør man det, får man alt ti-fold igen. Som sagt: det var som en kejser. Din Cobham Redigeret 22. Maj, 2019 af cobham 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 16605 Skrevet 22. Maj, 2019 cobham skrev, for 5 minutter siden: Min kære ven dog; hvad er det for et spørgsmål? Jeg blev behandlet som en kejser! Emilly er vitterligt en meget sensuel kvinde, mens jeg er en blond og bleg nordisk mand på to meter, der formentlig gør mig bedst i færøsk kædedans med alle de undertrykte undertoner, der her følger med. Men jeg har samtidig, som du godt ved, en forkærlighed for varmere toner - soul og også den frugtbare musik, der opstod mellem afrika og sydamerika. Og for de mænd og navnlig de smukke kvinder, der skabte den. Musikken fra dengang hjælper mig til at give slip sammen med en kvinde som Emilly. Og gør man det, får man alt ti-fold igen. Som sagt: det var som en kejser. Cobham Ja men så forstår jeg bedre. Hun gjorde simpelt hen som Staple Singers en gang sang: "I'll take you there" To meter, det var sagtens. Jeg er kun 187, kan det også gøre det tror du? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 240 Skrevet 8. September, 2019 Prisen har fået et nøk opad igen, kan jeg se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg