Hop til indhold
Guest MichSims

Antal danske GP

Recommended Posts

Hvis vi definerer GPere som kvinder, der har prostitution som deres vigtigste indtægtskilde, taler vi vel om 2-4.000.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 24 minutter siden:

Hvis vi definerer GPere som kvinder, der har prostitution som deres vigtigste indtægtskilde, taler vi vel om 2-4.000.

Hvor har du det tal fra? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 27 minutter siden:

Nu er vi jo også mere end blot nogle få GP´er, der ikke har det som en primær indtægt :P Just saying...

Vi er også nogle sexkøbere som ikke har det som primær udgift;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Casten skrev, for 1 time siden:

Der var 6000 for 7-8 år siden. Hvor har du 2-4000 tallet fra ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Carsten ligger ikke helt ved siden af med sit skøn.

https://socialstyrelsen.dk/voksne/prostitution/viden-om-prostitution/prostitutionens-omfang-og-former

angiver i en rapport fra 2015 "mere end 2.900 personer" indenfor faget for 2013/14 (som tilsyneladende er de nyeste tal).

Rapporten findes her:

https://socialstyrelsen.dk/udgivelser/prostitutionens-omfang-og-former-2013-2014

Bortset fra det - er det efterhånden kommet af mode at google eller ved hjælp af en anden foretrukken søgemaskine at finde nemt tilgængelige informationer?  For mig tog det altså ikke mere end 3 - 4 min at finde ovenstående ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
sydvinden skrev, for 4 timer siden:

Carsten ligger ikke helt ved siden af med sit skøn.

https://socialstyrelsen.dk/voksne/prostitution/viden-om-prostitution/prostitutionens-omfang-og-former

angiver i en rapport fra 2015 "mere end 2.900 personer" indenfor faget for 2013/14 (som tilsyneladende er de nyeste tal).

Rapporten findes her:

https://socialstyrelsen.dk/udgivelser/prostitutionens-omfang-og-former-2013-2014

Bortset fra det - er det efterhånden kommet af mode at google eller ved hjælp af en anden foretrukken søgemaskine at finde nemt tilgængelige informationer?  For mig tog det altså ikke mere end 3 - 4 min at finde ovenstående ...

Den rapport kender jeg nu godt - men det er alligevel 4 år gamle tal. 

Jeg tror ikke at der er 4000 danske prostituerede. Der er helt sikkert mange som befinder sig i gråzone prostitution, men de bliver ikke talt med. Men deciderede 100% sexsælgere.....dem tror jeg ikke at der er så mange af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Vi er også nogle sexkøbere som ikke har det som primær udgift;)

Ligesom vi er nogle der har.... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror det er ca. 100. Jeg har i hvert fald svært ved at finde dem. De gemmer sig :-) 

Mener, der er jo ikke mange som Sofie Brandvarm vi hører om.

Dem der har det som ekstra hobby er måske 4000

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke tallet fra 2015-rapporten er faldet siden? Det må være blevet vanskeligere for danske piger at navigere i en branche, der er præget af udenlandske pigers indtog og dermed pressede priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Om man sælger sex af og til eller har det som hovederhverv er vel ligegyldigt i forhold til om man er prostitueret eller ej? 

Kan man være lidt prostituret? ;) 

Hvis man tæller alle danskere med, også udenlandske af fødsel med med dansk statsborgerskab, samt alle sugarbabes, som jo blot er en sukkeromskrivning af prostituret, så er der mange, mange 1000. 

Jeg tror ikke tallet er faldet, men måske antal aktive lagentimer er faldet for den enkelte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi oplever faktisk en stigning i danske piger på Copenhagen Sauna Club lige for tiden.. For et års tid siden var vi ganske få danske piger og i sidste uge startede 3 danske piger.. Så det skam ikke alle steder der er en nedgang^_^.. Normalt da jeg startede kunne man risikerer at sidde med en anden dansk pige og 4 udenlandske.. I aften og nat er vi 4 danske piger og to udenlandske.. 

Jeg vil dog ikke komme med et skøn da der er så mange forskellige aspekter og afarter af denne branche:D.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Vi oplever faktisk en stigning i danske piger på Copenhagen Sauna Club lige for tiden.. For et års tid siden var vi ganske få danske piger og i sidste uge startede 3 danske piger.. Så det skam ikke alle steder der er en nedgang^_^.. Normalt da jeg startede kunne man risikerer at sidde med en anden dansk pige og 4 udenlandske.. I aften og nat er vi 4 danske piger og to udenlandske.. 

Jeg vil dog ikke komme med et skøn da der er så mange forskellige aspekter og afarter af denne branche:D.. 

Hmmmm ..... Der kan jo ligge flere ting bag den oplevelse.

At flere danske piger strømmer til CSC, er jo ikke ensbetydende med, at antallet er stigende i branchen generelt. Det kan være, at nogle i et presset marked søger større tryghed i et sådant etablissement, det kan være, at nogle danske piger har fået øjnene op for, at man måske møder flere gentlemænder her, og det kan være en af de tilfældighedens konjunkturer, der kendes fra andre dele af branchen.

Der kan være flere grunde, men jeg synes ikke, man ud fra din oplevelse kan slutte, at antallet af danske piger er stigende. De "omorganiserer" sig måske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

At flere danske piger strømmer til CSC, er jo ikke ensbetydende med, at antallet er stigende i branchen generelt. Det kan være, at nogle i et presset marked søger større tryghed i et sådant etablissement, det kan være, at nogle danske piger har fået øjnene op for, at man måske møder flere gentlemænder her, og det kan være en af de tilfældighedens konjunkturer, der kendes fra andre dele af branchen.

Der kan være flere grunde, men jeg synes ikke, man ud fra din oplevelse kan slutte, at antallet af danske piger er stigende. De "omorganiserer" sig måske?

Det var nu heller ikke fordi jeg føler den generelt er stigende.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Nu skriver @JenniferRomantica jo heller intet om at hendes arbejdsplads´ udvikling skulle danne præcedens for hele landet. Det hun  oplever på CSC er så et øjebliksbillede af hendes hverdag. Jeg fandt hendes observation relevant og interessant. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Hvad er CSC for noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

Jeg ved ikke hvor mange der er, men gennemsnitsalderen lader stadig til at være 29. :P

Tror jeg vil være GP. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 45 minutter siden:

Jeg gætter på , at det står for Copenhagen Sauna Club ...

Du er ikke sådan lige at narre.

Tænkte mere på hvad der egentlig foregår, deres hjemmeside er meget vag omkring det.

Redigeret af Fjends

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Fjends skrev, for 8 minutter siden:

Tænkte mere på hvad der egentlig foregår, deres hjemmeside er meget vag omkring det.

Prøv at søge via JenniferRomantica´s profil. Hun har før skrevet en hel del om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Fjends skrev, for 11 minutter siden:

Altså: Sauna, kvinder hvis selskab kan købes, champagne, mænd med penge! Ja, hvad mon der foregår? Den er æ næm den dær, då ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke en anelse... Jennifer skriver, at der er flere danske piger hos CSC, men andre klinikker lukker på Sjælland... Det er jo ikke mange steder tilbage til de danske klinik piger... 

Piger som er PD har også vagter på klinikker... 

Der er utroligt mange udenlandske annoncer, men de piger har jo ofte 2-3 profiler...  

Er det blevet mere populært, at være SB, eller glædes pige med nogle få udvalgte gæster, hvor hun aldrig annoncerer, men bare sender en diskret sms... 

Så hvor mange findes egentligt? Umiddelbart synes jeg, at der var flere danske piger på annonce siderne, da jeg startede i 2013 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...