Hop til indhold
Cabelas

Hotchokobabe - Aalborg....?

Recommended Posts

Hej.

Jeg vil anbefale dig at tjekke om billederne er ægte. Stedet har tidligere brugt falske billeder.

Du kan evt. se her hvordan viewtopic.php?f=36&t=2687

Okay, det lyder jo meget fornuftigt at tjekke.

MEN, i den retning er jeg desværre analfabet.... :(

Er der en vejlig og dygtig sjæl der vil gøre det for mig, og vende tilbage med resultatet....?

Mange tak...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

men du skal nok vente til der ikke holder nogle biler...ville være træls at være nummer 100 i køen :D

:lol: He he, tror jeg springer over hvis p - pladsen er bare nogenlunde fyldt op....;) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, det lyder jo meget fornuftigt at tjekke.

MEN, i den retning er jeg desværre analfabet.... :(

Er der en vejlig og dygtig sjæl der vil gøre det for mig, og vende tilbage med resultatet....?

Mange tak...:)

Her i julen skal man jo være gode ved hinanden: http://www.penisbot.com/thumbs-5664409- ... labia.html

De bruger vist stadigt falske billeder på dette sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De bruger vist stadigt falske billeder på dette sted.

Til gengæld kan man være helt sikker på at de der nødder er helt, helt ægte. Ellers er de lavet af en blind plastik kirurg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til jer begge to der har tjekket billederne ud...:)

Men hvad render man så ind i, hvis billederne ikke er af hende....?

Noget der ligner med store kasser, eller hvad skal man forvente sig....? Nogen der ved lidt om det, som har prøvet det forskellige steder...?

Det er utroligt, at de selv kan få sig til det, men de ved jo sikkert at vi mænd har svært ved at gå igen, når først vi er kommet og er horny.... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er utroligt, at de selv kan få sig til det, men de ved jo sikkert at vi mænd har svært ved at gå igen, når først vi er kommet og er horny.... :P

Tror ikke det er pigerne selv der lægger de billeder på, nok nærmere bordelmutter eller bagmændne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg læste vist et sted herinde at kvinden var noget ældre end hende på billedet. Men formerne passede vist meget godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste vist et sted herinde at kvinden var noget ældre end hende på billedet. Men formerne passede vist meget godt.

Jada helt bestemt, hoved, 2 bryster, 2 balder og et par arme og ben. :D

Undskyld - men ku' ikk' la' vær' ;)

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...