Hop til indhold

Ny i Helsingør - hvem har været der ?

Featured Replies

Skrevet

Det er tivertifald en flot hjemmeside. Nogen kunne lære noget - mange kunne faktisk lære lidt/meget.

Skrevet

Faldt lige over der er startet et nyt sted i Helsingør:

http://cat-house.dk/

Glæder mig til at høre om nogen erfaringer derfra - det er fanden galme nogen kønne piger ;)

Stedet er et søstersted til www.cassiopeiastars.dk - og cassiopeiastars har et godt ry for god service og velordene forhold, så mon ikke dette også gælder for cat-house.

En stor del af "værtinderne" er gengangere fra cassiopeiastars, så du kan formentligt finde diverse anmeldelser ved at søge efter cassiopeiastars.

I øvrigt skal herfra lyde et stort tillykke til Cassiopeiastars med åbningen af deres søstersted i Helsingør.

PS. Jeg har anmodet admin om at flytte tråden til "Efterlysninger", da det jo ikke er en anmeldelse.

Skrevet
  • Author

Nu var det anmeldelser der blev efterlyst - men tak for at du er politibetjent !

Ja havde godt læst det med søsterstedet, men derfor spændende at hører om andres erfaringer, specielt i nye omgivelser, og ja meget flot hjemmeside ;)

Skrevet

Glæder mig til at høre om nogen erfaringer derfra

Hvad med at vende den om og forsøge at forsyne os andre med erfaringer derfra? ;)

En pionerindsats er altid påskønnet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.