Hop til indhold
Lasseny

Gangbang 31.5.19 Herning

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/275579

har tidligere mødt hende alene og til GB arrangement. Hun er så lækker at man næsten ikke tror det når man møder hende. Alt lige efter min smag med store naturlige bryster lækker røv og et ansigt som er så smukt og uskyldigt. Og så er hun naturlig i sin udstråling. Håber mange melder sig den 31.5.19 då det ikke blir aflyst jeg er så klar 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tættere kommer man ikke på en super god reklame, og så oven i købet første indlæg, mon man skal betale forud? :-) 

Redigeret af Redboys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

En  ung  studine  på  20 år  som  har  haft  profil  på  AnnonceLight siden 2015 - det  lyder  sku  ikke  sundt  at  starte  med  betalingssex  som  16 årig.  Jeg  håber  hun  mindst  er  25 år  irl. 

Hvor  består  anmeldelsen  i??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

En  ung  studine  på  20 år  som  har  haft  profil  på  AnnonceLight siden 2015 - det  lyder  sku  ikke  sundt  at  starte  med  betalingssex  som  16 årig.  Jeg  håber  hun  mindst  er  25 år  irl. 

Hvor  består  anmeldelsen  i??

 

Lasseny skrev, for 3 timer siden:

har tidligere mødt hende alene og til GB arrangement. Hun er så lækker at man næsten ikke tror det når man møder hende. Alt lige efter min smag med store naturlige bryster lækker røv og et ansigt som er så smukt og uskyldigt. Og så er hun naturlig i sin udstråling. Håber mange melder sig den 31.5.19 då det ikke blir aflyst jeg er så klar 

Sikkert også Lasseny, der har skrevet hendes annonce, da hun åbenbart ikke kan selv: > Men hun elsker frække fyre, <  , > hun leverer varen. < LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jernsvinet skrev, for 33 minutter siden:

 

Sikkert også Lasseny, der har skrevet hendes annonce, da hun åbenbart ikke kan selv: > Men hun elsker frække fyre, <  , > hun leverer varen. < LOL

Bare opretter  af  annoncen  kunne  beslutte  sig  om  det  er  studinen  der  skriver,  eller  en  anden  eller  "vi ".

Jeg  er  frisk  på  det  hele  - anal  dog  med  forbehold  - ingen  fingre  i fissen  eller  numsen.  Der  er  da  flere  no-go end  der  er  "friskhed" over  annoncen. 

Men  håber  da  der  er  stor  tilslutning  til  deres  arrangement hvis  hun  er  reel  nok 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er reel nok. Har besøgt hende privat. Super dejlig kvinde og kan rent faktisk gode lide sex:biggrin:

Prisen for gb er måske lidt i overkanten, men fræk og lækker, det er hun. 

 

Bh.

fløjte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra_d

Tak for de rosende ord fra jeg der har besøgt mig! <3

Til jer andre vil jeg blot sige at mine priser er indiskutable. Ville gøre det nemt ved at sætte én pris i stedet for en masse tilkøb. Så kan vi nemlig alle hygge os uden at nogle må det ene og andre noget andet. Dem der har besøgt mig privat, ved også mine priser er i den høje ende. Og sådan ønsker jeg det skal forblive! :biggrin:

Lasseny er ikke betalt! Gjorde jeg det, så ville i nok se mange flere anmeldelser af mig. Jeg havde en dejlig oplevelse med Lasseny, og han skrev en mail at han havde lavet en reklame for mit GB. Det er jeg selvfølgelig glad for <3

mht. Alderen har arrangøren “nedskrevet” min alder til 20 år. Hvorfor, ved jeg ikke. Jeg har nyligt ramt de 22 år, men har annonceret med alderen 21 år, siden jeg startede da jeg blev 18 for nu 4 år siden. 

Håber det besvarer jeres tvivlere. I kan jo bare skrive til mig direkte i stedet for at undre jer herinde. 

Rigtig god weekend til jer! :x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogle skulle være i tvivl, så kan jeg kun give Sandra mine varmeste anbefalinger :wub:

Jeg deltog i 2 GB´s, som hun afholdte sammen med en veninde, for ca. 2 - 2,5 år siden... 

 

Sandra er en virkelig lækker ung pige, kønt ansigt og smukke øjne indrammet af et langt lyst hår... Store fyldige ungpige patter, en lækker stram krop med kvindelige former og en lækker rund fast numse... Hun er en smuk naturlig pige, for mig lidt a la naboens smukke unge datter<3 

Til det lidt mere frække, så har Sandra en dejlig stram og våd ungpige fisse, en stram fræk røv og så sutter den unge dame fremragende pik... Hun nød at være i centrum for mange mænd og kunne tage en ordentlig omgang, både i fissen, i numsen og en sandwich eller to og så slugte den unge dame med velbehag ;):P

 

Alderen på de 22 passer 100% og vil samtidig skyde den unge dame til at være 174-175 cm høj og veje 67-68 kg...

2500 for 2 timer med anal og uden gummi, er en meget fair pris i mine øjne, det ærgrer mig meget, at jeg ikke kan deltage, nu når denne frække unge pige er tilbage for at lave GB´s...  

 

Samtidig syntes jeg, at det er rimelig klamt at 2 ældre "kollegaer" som @Frodige Ida og @Nemtøs disser hende og spreder tvivl om hendes kvaliteter bare fordi, at de er af en ældre og noget større "model" og derfor ikke kan "sælge" sig selv til 2500... Føj for en stinker, i burde skamme jer og holde jer til jeres egen forretninger... 

 

God og fræk weekend til jer alle 

Redigeret af Buttfreak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Buttfreak skrev, for 5 minutter siden:

Hvis nogle skulle være i tvivl, så kan jeg kun give Sandra mine varmeste anbefalinger :wub:

Jeg deltog i 2 GB´s, som hun afholdte sammen med en veninde, for ca. 2 - 2,5 år siden... 

 

Sandra er en virkelig lækker ung pige, kønt ansigt og smukke øjne indrammet af et langt lyst hår... Store fyldige ungpige patter, en lækker stram krop med kvindelige former og en lækker rund fast numse... Hun er en smuk naturlig pige, for mig lidt a la naboens smukke unge datter<3 

Til det lidt mere frække, så har Sandra en dejlig stram og våd ungpige fisse, en stram fræk røv og så sutter den unge dame fremragende pik... Hun nød at være i centrum for mange mænd og kunne tage en ordentlig omgang, både i fissen, i numsen og en sandwich eller to og så slugte den unge dame med velbehag ;):P

 

Alderen på de 22 passer 100% og vil samtidig skyde den unge dame til at være 174-175 cm høj og veje 67-68 kg...

2500 for 2 timer med anal og uden gummi, er en meget fair pris i mine øjne, det ærgrer mig meget, at jeg ikke kan deltage, nu når denne frække unge pige et tilbage for at lave GB´s...  

 

Samtidig syntes jeg, at det er rimelig klamt at 2 ældre "kollegaer" som @Frodige Ida og @Nemtøs disser hende og spreder tvivl om hendes kvaliteter bare fordi, at de er af en ældre og noget større "model" og derfor ikke kan "sælge" sig selv til 2500... Føj for en stinker, i burde skamme jer og holde jer til jeres egen forretninger... 

 

God og fræk weekend til jer alle 

Godt  du  kan  tage  hende  i forsvar  - jeg  har  udelukkende  forholdt  mig  til  at  der  i annoncen  foregår  hun  er  20 år  og  hun  har  haft  en  profil  på  annoncelight  siden  2015.  20 - 4 = 16 år  - hvis  du  ikke  finder  det  tankevækkende  tjjaaa  så  er  du  underligt  skruet  sammen.  

Du  kender  intet  til  mine  såkaldte "forretninger" - så  hold  dig  venligst  på  din  egen  banehalvdel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg finder det på ingen måde tankevækkende, at en arrangør lyver om pigens alder, da jeg kender Sandras "rigtige" alder, men er det ikke meget normalt, oplyser du din helt rigtige alder i dine annoncer @Nemtøs

Er pigen 18-19 lyves hun lidt ældre for, at have lidt mere erfaring, er hun 20-21 så er det tit den rigtige alder, er pigen 22-23 så lyves hun igen kun som 20 årig... Og er pigen 40 så lyves hun kun som 30 årig... Syntes at det er meget tankevækkende at det er regelen fremfor undtagelsen at der lyves om pigens alder... Og at der for den sags skyld ofte bruges falske billeder...

 

Men jeg syntes, at det er tankevækkende, at du kæder Sandras alder sammen med alderen på arrangørens profil, og ikke kan se at det nok ikke lige hænger sådan sammen, på trods af at det er rimelig åbenlyst... 

Men igen, jeg syntes, at det er klamt at i disser hinanden, i Danske piger burde sgu holde sammen, på trods af at i er konkurrenter.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Buttfreak skrev, for 4 minutter siden:

Jeg finder det på ingen måde tankevækkende, at en arrangør lyver om pigens alder, da jeg kender Sandras "rigtige" alder, men er det ikke meget normalt, oplyser du din helt rigtige alder i dine annoncer @Nemtøs

Er pigen 18-19 lyves hun lidt ældre for, at have lidt mere erfaring, er hun 20-21 så er det tit den rigtige alder, er pigen 22-23 så lyves hun igen kun som 20 årig... Og er pigen 40 så lyves hun kun som 30 årig... Syntes at det er meget tankevækkende at det er regelen fremfor undtagelsen at der lyves om pigens alder... Og at der for den sags skyld ofte bruges falske billeder...

 

Men jeg syntes, at det er tankevækkende, at du kæder Sandras alder sammen med alderen på arrangørens profil, og ikke kan se at det nok ikke lige hænger sådan sammen, på trods af at det er rimelig åbenlyst... 

Men igen, jeg syntes, at det er klamt at i disser hinanden, i Danske piger burde sgu holde sammen, på trods af at i er konkurrenter.. 

Jeg  skriver  medio  40 i mine  annoncer  og  det  er  fuldstændigt  korrekt  alder.  Jeg  har  ingen  grund  til  at  lyve  om  min  alder.   Med  alle  de  selfies  jeg har  lagt  op  kan  det  godt  ses  at  jeg ikke  er  30 år... Jeg  nyder  min  aktuelle  alder  og  ønsker  kun  at  tiltrække  mænd  der  ved  hvad  de  møder  både  kropsmæssigt og  aldersmæssigt.

Lad  os  lukke  den  her. 

God  fornøjelse  med  hendes  GB 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lukker den gerne her og håber, at i to voksne, erfarne og fornuftige kvinder, afholder jer fra, at kommentere så aggressivt på de unge pigers annoncer fremover og koncentrerer jer om jeres egne arrangementer... 

Jeg kan som tidligere skrevet, dsv ikke deltage... Men vil da ønske jer god fornøjelse med jeres GB... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God ide’ at lukke den her, for det er meget ærgelig at nogen sætter hendes oprigtighed på prøve. Jeg har og kender Sandra gennem den tid hun har annonceret med at kunne ses, hun er en super dejlig og sød pige, med hjertet og hovede på rette sted. Man bliver bestemt ikke snydt på nogen måder... pris og kvalitet hænger sammen.

God weekend der ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 1 time siden:

God ide’ at lukke den her, for det er meget ærgelig at nogen sætter hendes oprigtighed på prøve. Jeg har og kender Sandra gennem den tid hun har annonceret med at kunne ses, hun er en super dejlig og sød pige, med hjertet og hovede på rette sted. Man bliver bestemt ikke snydt på nogen måder... pris og kvalitet hænger sammen.

God weekend der ude.

Ikke i min optik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttfreak skrev, for 3 timer siden:

Hvis nogle skulle være i tvivl, så kan jeg kun give Sandra mine varmeste anbefalinger :wub:

Jeg deltog i 2 GB´s, som hun afholdte sammen med en veninde, for ca. 2 - 2,5 år siden... 

 

Sandra er en virkelig lækker ung pige, kønt ansigt og smukke øjne indrammet af et langt lyst hår... Store fyldige ungpige patter, en lækker stram krop med kvindelige former og en lækker rund fast numse... Hun er en smuk naturlig pige, for mig lidt a la naboens smukke unge datter<3 

Til det lidt mere frække, så har Sandra en dejlig stram og våd ungpige fisse, en stram fræk røv og så sutter den unge dame fremragende pik... Hun nød at være i centrum for mange mænd og kunne tage en ordentlig omgang, både i fissen, i numsen og en sandwich eller to og så slugte den unge dame med velbehag ;):P

 

Alderen på de 22 passer 100% og vil samtidig skyde den unge dame til at være 174-175 cm høj og veje 67-68 kg...

2500 for 2 timer med anal og uden gummi, er en meget fair pris i mine øjne, det ærgrer mig meget, at jeg ikke kan deltage, nu når denne frække unge pige er tilbage for at lave GB´s...  

 

Samtidig syntes jeg, at det er rimelig klamt at 2 ældre "kollegaer" som @Frodige Ida og @Nemtøs disser hende og spreder tvivl om hendes kvaliteter bare fordi, at de er af en ældre og noget større "model" og derfor ikke kan "sælge" sig selv til 2500... Føj for en stinker, i burde skamme jer og holde jer til jeres egen forretninger... 

 

God og fræk weekend til jer alle 

Hverken disser hende mm. Forstår bare ikke den unge model.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Hverken disser hende mm. Forstår bare ikke den unge model.

Hvad er det du ikke forstår? 

Der rodes lidt med alderen, som stort set all GPere gør. Så det forstår du sikkert godt. 

 

At hun kan tage 2500, er det det du ikke forstår? Den der har grisen osv - ikk ) :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 2 timer siden:

Det var ærglig for dig, du sikkert ikke kvalitets bevist.

Eller også er du en klovn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjends skrev, for 2 timer siden:

Eller også er du en klovn.

Det siger desvære mere om dig, men du jo sikkert ikke bedre vandt, du ikke værd at bruge mere tid på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra_d
Nemtøs skrev, den 21/5/2019 at 22:56:

Bare opretter  af  annoncen  kunne  beslutte  sig  om  det  er  studinen  der  skriver,  eller  en  anden  eller  "vi ".

Jeg  er  frisk  på  det  hele  - anal  dog  med  forbehold  - ingen  fingre  i fissen  eller  numsen.  Der  er  da  flere  no-go end  der  er  "friskhed" over  annoncen. 

Men  håber  da  der  er  stor  tilslutning  til  deres  arrangement hvis  hun  er  reel  nok 

Kan ikke lade vær med at grine lidt når jeg ser den her kommentar. Man må have et meget lille spektrum at arbejde i, hvis at finger og anal med forbehold for meget store pikke giver flere NO GO end GO :D

Griner. 

God aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra_d
Nemtøs skrev, for 13 timer siden:

Jeg  skriver  medio  40 i mine  annoncer  og  det  er  fuldstændigt  korrekt  alder.  Jeg  har  ingen  grund  til  at  lyve  om  min  alder.   Med  alle  de  selfies  jeg har  lagt  op  kan  det  godt  ses  at  jeg ikke  er  30 år... Jeg  nyder  min  aktuelle  alder  og  ønsker  kun  at  tiltrække  mænd  der  ved  hvad  de  møder  både  kropsmæssigt og  aldersmæssigt.

Lad  os  lukke  den  her. 

God  fornøjelse  med  hendes  GB 

Det her er også sjovt! Medio er jo ikke en alder det er et latinsk begreb for midt :D

Så skal jeg bare skrive primo 20 år i mine annoncer fremover. Det husker jeg. Tak for tippet! Så er flok fri for at tage stilling til om de vil besøge mig fordi jeg er 20 eller 22 år.

SMART :x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra_d
qwerty3spam skrev, for 5 minutter siden:

Er gangbang uden gummi?

Det bestemmer man selv :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...