jada 40 Skrevet 21. Maj, 2019 Var igen på svalereden den 14 maj, hvor jeg besøgte kinky Camilla, hun er svarer akkurat til mine forventninger, jeg skulle lige snuse og blev helt klart betaget af hende, for mit forehavende og jeg må nok sige at jeg blev overrasket, ikke noget med at kikke på klokken, jeg svømmede faktisk i en rus af sex lyster. jeg fik slikket hende lidt og det duftede dejligt dernede, jeg fik fransk og var lige ved at komme, det var kanon, og til allersidst en bolle tur ud over hvad jeg har prøvet før. vi havde også god tid bagefter og fik en god hyggesnak. alt ialt et dejligt besøg, hos en voksen kvinde. mvh jada 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cippo 120 Skrevet 21. Maj, 2019 Et link ville gøre underværker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 21. Maj, 2019 https://annoncelight.dk/showad/191233 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jada 40 Skrevet 31. Juli, 2019 Cippo skrev, den 21.5.2019 at 21:03: Et link ville gøre underværker svalereden.eu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 31. Juli, 2019 Riesenschwanz skrev, den 21/5/2019 at 22:37: https://annoncelight.dk/showad/191233 "Smoking sex 30 min 1100" Er det pigen, der er iklædt smoking, eller får man en udleveret, som man kan tage på? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 5. August, 2019 jada skrev, den 21/5/2019 at 16:46: Var igen på svalereden den 14 maj, hvor jeg besøgte kinky Camilla, hun er svarer akkurat til mine forventninger, jeg skulle lige snuse og blev helt klart betaget af hende, for mit forehavende og jeg må nok sige at jeg blev overrasket, ikke noget med at kikke på klokken, jeg svømmede faktisk i en rus af sex lyster. jeg fik slikket hende lidt og det duftede dejligt dernede, jeg fik fransk og var lige ved at komme, det var kanon, og til allersidst en bolle tur ud over hvad jeg har prøvet før. vi havde også god tid bagefter og fik en god hyggesnak. alt ialt et dejligt besøg, hos en voksen kvinde. mvh jada Kære @jada❤️❤️❤️❤️Hjertelig mange tak og ilm håber vi ses igen på vores krøllede lagner ;) med våde læber og høj pistolføring min skat❤️Mange kys og sommerknuser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 5. August, 2019 Liderbukken skrev, den 31/7/2019 at 23:25: "Smoking sex 30 min 1100" Er det pigen, der er iklædt smoking, eller får man en udleveret, som man kan tage på? @Liderbukkendu kommer da bare i smoking og får smokingsex ;) knus til dig❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg