Hop til indhold
oprørt

Manglende priser på annoncer. Kotume?

Recommended Posts

Hej frække GPere. Det et ikke sjældent at jeg falder over annoncer, hvor der ikke er oplyst priser for services, og jeg kan ikke lige finde ud af hvad det smarte skulle være, ved den opsætning.

Det virker lidt som om at prisen bliver sat efter humør, eller er indbydelse til forhandling? 

Måske er der en Alfons, som ikke skal vide den reelle fortjeneste?

Er det mon fordi de kun et interesseret i kunder der er af en vis tykkelse på tegnebogen? (Den gamle "hvis du spørger, så har du ikke råd")

Humbum. Det et vist de eneste forslag jeg har. Er der noget simpelt jeg overser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Det kunne jo også være lidt for at omgå Skat`s specielle udregninger hvis man kommer i søgelyset, i ved, X antal kunder pr. dag til en gennemsnitspris af de samlede ydelser = estimeret omsætning ….

Blot en tanke..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har godt nok lidt priser på min annonce nu, men det havde jeg ikke i lang tid. Det var egentlig helt bevidst, at jeg ikke ville servere alle oplysninger på et sølvfad. Jamen jamen, har du da ikke en forretning, kunne man spørge, og det er da også en underlig måde at drive sin butik og blabla... Men jeg ønsker bare at gøre det på en anden måde. Jeg ønsker en højere grad af kommunikation og kontakt op til et potentielt møde. I den proces hvor alting skal på plads, og man lige ser hinanden an, kan jeg få en fornemmelse af manden, som er det, jeg har brug for. Dér afsløres en masse, og det er ikke det samme, som hvis alt er oplyst. Der må godt kræves lidt af manden, så han er nødt til at tænke lidt igennem liderlighedens tåger B)

Bare en anden vinkel, hvor ikke alting har fordækte motiver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 time siden:

Der må godt kræves lidt af manden, så han er nødt til at tænke lidt igennem liderlighedens tåger B)

Og hvad for en planet kommer du så fra? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi
underdog40 skrev, for 21 minutter siden:

Og hvad for en planet kommer du så fra? :huh:

Kommer alle kvinder ikke fra Venus? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Delphi skrev, for 1 minut siden:

Kommer alle kvinder ikke fra Venus? :P

Jeg er lidt i tvivl angående Fru Støjberg, men ellers - jo!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jeg er lidt i tvivl angående Fru Støjberg, men ellers - jo!

Og hvad så med Vikaren fra Himlen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Tatra skrev, for 5 minutter siden:

Hun er den skumfødte personificerede Venus. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 5 timer siden:

Jeg har godt nok lidt priser på min annonce nu, men det havde jeg ikke i lang tid. Det var egentlig helt bevidst, at jeg ikke ville servere alle oplysninger på et sølvfad. Jamen jamen, har du da ikke en forretning, kunne man spørge, og det er da også en underlig måde at drive sin butik og blabla... Men jeg ønsker bare at gøre det på en anden måde. Jeg ønsker en højere grad af kommunikation og kontakt op til et potentielt møde. I den proces hvor alting skal på plads, og man lige ser hinanden an, kan jeg få en fornemmelse af manden, som er det, jeg har brug for. Dér afsløres en masse, og det er ikke det samme, som hvis alt er oplyst. Der må godt kræves lidt af manden, så han er nødt til at tænke lidt igennem liderlighedens tåger B)

Bare en anden vinkel, hvor ikke alting har fordækte motiver. 

Ok, den vinkel havde jeg ikke set det ud fra. Jeg var lige ved at svare på et indlæg højere oppe, at det da ville give en hulens bunke (overflødige) telefonforespørgsler. Jeg har faktisk selv engang prøvet at kommunikere med en pige, hvor vi igennem længere tid forsøgte at lande en aftale. Da den trods flere vanskelige forhold endelig faldt på plads, var jeg nødt til at skrive og spørge, hvor mange penge jeg skulle have med, for det havde vi ikke fået talt om i processen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, for 52 minutter siden:

Her er hårfarven vist eneste fællestræk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 1 time siden:

Her er hårfarven vist eneste fællestræk.

Nix - store bryster ligeså :ph34r::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Nix - store bryster ligeså :ph34r::ph34r:

Hmm, er det ikke, som ved så meget andet hos Støjsenderen, varm luft?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

Det kan vel også have den fordel at annoncøren kan forhandle mere individuelle priser med gæsterne. F.eks. give de gæster hun gerne ser oftere en lavere pris, imens de der kommer af sig selv (stamgæsterne) får en anden højere pris. Efter 20 år i samme forsikringsselskab kan jeg skriver under på at det i hvert fald ikke altid er en fordel at være trofast - uden at de brancher iøvrigt kan sammenlignes. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Ok, den vinkel havde jeg ikke set det ud fra. Jeg var lige ved at svare på et indlæg højere oppe, at det da ville give en hulens bunke (overflødige) telefonforespørgsler. Jeg har faktisk selv engang prøvet at kommunikere med en pige, hvor vi igennem længere tid forsøgte at lande en aftale. Da den trods flere vanskelige forhold endelig faldt på plads, var jeg nødt til at skrive og spørge, hvor mange penge jeg skulle have med, for det havde vi ikke fået talt om i processen.

Joooh, det skaber da “overflødige” henvendelser, men dem får jeg så rigeligt af, når jeg gør tingene på denne måde, så et par stykker fra eller til, gør ikke den store forskel :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI
Reader skrev, for 2 timer siden:

Det kan vel også have den fordel at annoncøren kan forhandle mere individuelle priser med gæsterne. F.eks. give de gæster hun gerne ser oftere en lavere pris, imens de der kommer af sig selv (stamgæsterne) får en anden højere pris. Efter 20 år i samme forsikringsselskab kan jeg skriver under på at det i hvert fald ikke altid er en fordel at være trofast - uden at de brancher iøvrigt kan sammenlignes. :rolleyes:

Så du mener ikke at pigen kan give rabat når hun har annonceret en pris?

Hun har jo også tiden at forhandle med i opadgående retning, hvis hun ellers ønsker at gøre det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
VDI skrev, for 2 minutter siden:

Så du mener ikke at pigen kan give rabat når hun har annonceret en pris?

Jo det kan hun da fint. Individuelle priser betyder jo ikke nødvendigvis rabat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI
Reader skrev, for 9 minutter siden:

Jo det kan hun da fint. Individuelle priser betyder jo ikke nødvendigvis rabat.

Potato Potato.

Del dette indlæg

Link til indlæg
oprørt skrev, den ‎20‎-‎05‎-‎2019 at 22:24:

Hej frække GPere. Det et ikke sjældent at jeg falder over annoncer, hvor der ikke er oplyst priser for services, og jeg kan ikke lige finde ud af hvad det smarte skulle være, ved den opsætning.

Det virker lidt som om at prisen bliver sat efter humør, eller er indbydelse til forhandling? 

Måske er der en Alfons, som ikke skal vide den reelle fortjeneste?

Er det mon fordi de kun et interesseret i kunder der er af en vis tykkelse på tegnebogen? (Den gamle "hvis du spørger, så har du ikke råd")

Humbum. Det et vist de eneste forslag jeg har. Er der noget simpelt jeg overser?

Jeg tror såmænd ikke der er nogen dybere mening/årsag.   Igennem de snart mange år jeg har købt seksuelle oplevelser, er det også blevet til nogle besøg hos GP´er der ikke oplyste listepriser.

Umiddelbart synes jeg ikke det var ubehageligt at spørge ind til prisen, da aftalen egentlig var på plads.  Prisniveauet lå tæt på markedsprisen, besøgene var bestemt gode, såå synes ikke det bør give særlige tanker om, at der skulle være noget fusk eller uretfærdig som skulle være grunden. 

Men rent logisk kontaktes GPén vel så typisk fordi, hendes annonce falder i ens smag og ikke ud fra en given pris.  Om det så giver flere/bedre gæster...tja....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg oplyser ikke pris af flere grunde. 

Den primær årsag er at jeg ønsker der skal være fokus på oplevelsen og ikke prisen. 

Jeg ønsker at tiltrække de personer der primært søger efter en stor oplevelse og mig som person og ikke har fokus på penge. 

Hvis penge og priser og rabatter er det vigtigste i søgningen, ja så er der ikke et match imellem mig og ansøgeren. 

Jeg tror ligesom det er nævnt af Nikita darling på dialog og kommunikation og samtale som " udvælgelse kriterie"  både for legepartneren og for Mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heh, Der tror jeg at vi er ens i mål, men ser forskelligt på det. Jeg foretrækker nemlig pris oplyst, så jeg kan koncentrere mig om at få oplevelsen til at være herlig på den helt herlige måde. :)

Dog ærligt indrømmet, så vælter jeg mig ikke i penge, så det er også i baghovedet når jeg kigger efter jer søde piger.

Måske er jeg også påvirket af den branche jeg arbejdede med tidligere, hvor prisforhandlinger var noget, hvor man skulle revse modparten. Det var jeg enormt dårlig til :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...