Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Fingerleg

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Jeg elsker at bruge mine fingrer på en pige - ikke mindst fordi jeg er hamrende god til det, og det er så skønt at mærke når pigen får de vildeste orgasmer af det. I privaten er det som regel en del af legen, men jeg er forundret over, hvor få GP’er der har det som en del af forestillingen. Har I samme oplevelse - eller har jeg bare været hos de forkerte? Eller er det fordi de risikerer at blive for trætte i missen til at kunne klare de efterfølgende mænd?  Send mig gerne i retning af de piger der også nyder en fast mandehånd der tryller, hvis I har erfaringer med det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også tænkt på dette..

Ved godt at det "er forbudt at bruge fingeren lidt længere op end kun åbningen", men hvilken glæde det er at kunne se pigen (ung) svæve hen og nyde nusseriet lidt længere oppe når jeg laver den bevægelse "kom her" med fingeren  og hun hengive sig selv i flere orgasmer (eller sådan så det ud på mig!).

Ærgeligt at det er forbudt..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 17 minutter siden:

Det er træls, at have blærebetændelse 50 gange om året, fordi at mange mænd tror at de kan komme direkte ind fra gaden og stikke klør fem op i understellet på en, uden lige at vaske hænder først. :D

Jep, for ikke at tale om rifter, infektioner og alt for hårdhændet behandling ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sagtens forstå, at det mere er reglen end undtagelsen (rifter, infektioner mv.)  Det betyder jo så ikke, at de ikke forekommer, samt at der selvfølgelig stiller krav om at man vasker fingre m.v. 

Hvis man er helt vild med at bruge fingre, kunne jeg forestille mig,  at man måske kan få en slags indikation, hvis man søger på sprøjteorgasme.  Den vel nok mest udbredte metode j til at skabe disse springvand, er nok klør-fem.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Kigger på mine fingre nu efter en dag i skoven. Kan godt forstå de ikke skal op nogle steder.

Der findes vel også "operations-handsker"  som kan købes som håndkøb :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Der findes vel også "operations-handsker"  som kan købes som håndkøb :)  

Sikkert. Men er det ikke lidt .... gynækologkink? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Sikkert. Men er det ikke lidt .... gynækologkink? 

Jo, men nogen synes jo sikkert at det også kan være frækt.  ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Jo, men nogen synes jo sikkert at det også kan være frækt.  ;)  

Er i tvivl om at særligt mange piger synes det er frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Er i tvivl om at særligt mange piger synes det er frækt.

Aner det ikke - laver bare lid gas.  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bananas skrev, for 27 minutter siden:

Er i tvivl om at særligt mange piger synes det er frækt.

Latex  handsker  er  frække  og  ja  jeg  nyder  at  få  finger  - også  som  gp'er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VDI

Hvis  pigen er med på legen, så er en latexhandske og lidt glidecreme et aldeles udemærket “legetøj”.

Jeg taler ikke om fisting. Bare helt almindelig finger og kærtegn af knappen og kønslæberne.

Hun kan føle sig sikker for eventuelle rifter fra en negl, og floraen i missen står heller ikke direkte for skud. Det er min erfaring at hun derved slapper mere af, og legen bliver derfor en tand mere fræk B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

Der findes vel også "operations-handsker"  som kan købes som håndkøb :)  

 

Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Latex  handsker  er  frække  og  ja  jeg  nyder  at  få  finger  - også  som  gp'er 

 

VDI skrev, for 2 timer siden:

Hvis  pigen er med på legen, så er en latexhandske og lidt glidecreme et aldeles udemærket “legetøj”.

Overtrækshandsker skal altså helst ikke være i latex(gummi), idet modtager risikerer at få latexallergisk udslæt, hvilket ikke er særlig sjovt.

Brug handsker lavet af nitril, de er silkebløde og i øvrigt superstærke - og så fås de i flere farver f.eks. sort, hvilket er praktisk ved lege hvor der kan forekomme farver på fingrene.

https://www.serviwet.dk/nitril-eller-latexhandsker/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VDI
Anilingus skrev, 1 time siden:

 

 

Overtrækshandsker skal altså helst ikke være i latex(gummi), idet modtager risikerer at få latexallergisk udslæt, hvilket ikke er særlig sjovt.

Brug handsker lavet af nitril, de er silkebløde og i øvrigt superstærke - og så fås de i flere farver f.eks. sort, hvilket er praktisk ved lege hvor der kan forekomme farver på fingrene.

https://www.serviwet.dk/nitril-eller-latexhandsker/

 

Tak for rådet som har en berettigelse.

Men mon ikke de fleste af pigerne i branchen ved om de er allergiske over for latex?

De fleste kondomer er netop fremstillet i det materiale. Branchens nok mest benyttede kondom (London) er ihvertfald lavet af latex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
VDI skrev, for 4 minutter siden:

Tak for rådet som har en berettigelse.

Men mon ikke de fleste af pigerne i branchen ved om de er allergiske over for latex?

De fleste kondomer er netop fremstillet i det materiale. Branchens nok mest benyttede kondom (London) er ihvertfald lavet af latex.

Ved man at man har latexallergi, er det selvklart at man afholder sig fra latex...

Men allergier er ofte kendetegnet ved at man ikke ved hvor meget eksponering der skal til for at udløse den. Ved at bruge latex indvendig i kvinden, hvor slimhindebarrieren er tynd, overfører man alt andet lige mere potentielt allergent stof, end hvis vi snakker om en tyk hud på hånden - ganske ligesom f.eks. skadelige stoffer i sexlegetøj m.v.

Rigtigt, at de fleste kondomer er af latex, men her skal risikoen for allergi vejes op imod al det andet de beskytter.

Ved handsker har man jo et valg blandt forskellige materialer og her er det jeg siger, så vælg nitril.

 Når al dette er sagt, så skal det jo netop ikke være et lægerollespil, men en dejlig oplevelse for begge parter. Herunder hører også en god glidecreme, og masser af tålmodighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De bedste besøg jeg har haft, er dem hvor pigen har tilladt at der gives finger med kondom på fingrene. Jeg elsker at give finger, mens der enten slikkes eller kysses, og har heldigvis kun oplevet at pigen har været vild med det - men det har nok også været derfor hun har haft givet muligheden. 

Jeg kan godt forstå at mange piger ikke tillader udækkede fingre, da det ganske rigtig kan give en del problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sært, men jeg oplever  faktisk aldrig at jeg ikke må tage fingrene med i legen, når pigen er våd og åben. Tværtimod oplever jeg tit at hun skubber sig ned mod fingeren når jeg leger på det følsomme område lige ved indgangen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...