Hop til indhold

Recommended Posts

Det er torsdag middag og turen er lagt forbi sexyclub. Sexyclub mangler virkelig indretning, man skulle ikke tro at det var danske kvinder der arbejdede der... Men det er det. Der var to piger på vagt Sofie og Angelina, jeg mødte begge to og fik af vide at de lavede lesbisk sammen og tilbød trekant, men pengepungen var ikke til mere end en af dem. De var begge meget lækre, men det var kun Angelina der kyssede, så jeg valgte hende:) http://www.sexyclub.dk/girls/angelina/index.html

1100 kr skiftede hænder og lille asia/danske Angelina på 150 cm kom ind og kyssede mig. Jeg løftede hende op på bolle podiet hvor de 2 spejles placering gav mig fantastisk udsigt til hele hendes krop og alle hendes huller... Det gjorde mig mega liderlig. Hun suttede rigtig godt pik, hendes fisse smagte godt og så er den super dejlig stram. Hun er så lille og petit, så man tænker at man vil splitte hende ad, men hun holder og er fantastisk at knalde. Da vi var færdige fik jeg et bad inden jeg kørte hjem.

Stedet 5

Pigen 10

Behandling 9

God fornøjelse:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Blue man, hun ser sprød ud. Var brysterne ægte?

Nej min ven:) de var hjulpet på vej, men de sidder godt og er bløde at røre ved. Der er dog et par ar under dem, men det gjorde intet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1100 kr skiftede hænder og lille asia/danske Angelina på 150 cm kom ind og kyssede mig. Jeg løftede hende op på bolle podiet hvor de 2 spejles placering gav mig fantastisk udsigt til hele hendes krop og alle hendes huller... Det gjorde mig mega liderlig. Hun suttede rigtig godt pik, hendes fisse smagte godt og så er den super dejlig stram. Hun er så lille og petit, så man tænker at man vil splitte hende ad, men hun holder og er fantastisk at knalde.

Tak for dit indlæg, men uha uha nu går der panik i de nedre regioner. :D

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sexyclub mangler virkelig indretning, man skulle ikke tro at det var danske kvinder der arbejdede der...

Jeg må indrømme, at stedets indretning ikke rigtigt kan få mig op i det røde felt. Jeg synes faktisk, at SexyClub på sin egen måde har sin hygge. Som i så mange andre af livets forhold er det ikke så meget rammerne, men udfyldningen af dem, det kommer an på. Jeg har også hørt, at pigerne på stedet hygger sig gevaldigt godt sammen. Det er vist guld værd. Jeg har selv haft glædesstunder på stedet, hvor jeg ikke har haft tid til at tænke dybere over indretningen ;) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat Borende X:-)

Jeg har selv haft glædesstunder på stedet, hvor jeg ikke har haft tid til at tænke dybere over indretningen ;)

Trods selv det fortræffelige selskab af Malou Magic, er jeg jo så uforbederlig i min ambition om fyldestgørende forbrugerinformation i mine anmeldelser, at jeg ikke kunne forbigå en tilstræbt afbalanceret beskrivelse af stedets indretning.

Ganske vist er det muligvis ikke en tilfældighed at der på hjemmeside vedblivende står:

Der kommer snart billeder af vores hyggelige omgivelser ~ vi ses i SexyClub...

Fokus igen i denne tråd på indretningen, og det ikke uberettiget, får mig til at bakke Borende X op så langt, at jeg faktisk havde forventet en lavere standard af klubben, end den der rent faktisk mødte mig den ene gang jeg har besøgt stedet.

Ikke at prioritere visse små forbedringer for små penge, er stedets suveræne eget valg, og så længe stedet kan blive ved med at opretholde sit fortjent gode ry for top piger og top service, er jeg ret overbevist om at såvel faste husbukkke, som klinik zappere nok fortsættende skal finde vej op af den stejle trappe til det oplevelses-univers, der venter en når teledamen har budt en indenfor i varmen, varmen på mere end en måde hos SexyClub :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Blue man....Vil lige høre om hun er en rigtig GFE oplevelse med frække tungekys og det hele..da hun nemlig er i mit område om 14 dage....

Hun ser mega dejlig ud....og det lød som om du havde en god oplevelse....:o)

På forhånd tak...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer.

Ved ikke om hun tilbyder græsk... Fik ikke spurgt

Angående det med gfe og kys, så sagde hun at det kunne hun først svare på når hun havde set manden. Og det er vel reelt nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg var hos hende i sidste uge, og synes ikke rigtig at hun bød ind med noget!? Hun er dejlig, bevares.. men ku' godt have brugt lidt mere 'indlevelse'!? Jeg kunne godt finde på, at besøge hende igen. Bare lige for at se, om vi var lidt uheldige med første møde!?

Nå, jeg fik et nummer til konkurrencen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...