Hop til indhold
Guest Nemtøs

Aggressiv kontakt er det vejen frem???

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  spørger  igen  nysgerrigt 

Jeg  får  en  lille  portion  henvendelser, som  jeg vil  betegne  som  hyggelige  henvendelser  - jeg  svarer  pænt  og  høfligt  på  de  fleste. 

Jeg  lægger  ikke  op  til  om  manden  i  den  anden  ende  har  lyst  til  at  mødes  med  mig,  da  han  i sin  henvendelse  ikke  har  hentydet  til  det. 

Ville  I andre  kvinder  forsøge  at  få  skabt  en  aftale  ud  af  en  henvendelse? 

Og  mændene  herinde  forventer  I at  når  I skriver  til  en  GP at  hun  forsøger at  "sælge" sig  selv, så  I bliver  fristet? 

Jeg  ved  godt  det  er  et  bredt  spørgsmål  og  der  kan  være  mange  finesser  som  kan  have  betydning.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Nemtøs

Nemtøs skrev, for 35 minutter siden:

Og  mændene  herinde  forventer  I at  når  I skriver  til  en  GP at  hun  forsøger at  "sælge" sig  selv, så  I bliver  fristet? 

Ja nu er, jeg jo mand. :shock::D Ja det er da Breaking News :lol:

Personligt, synes jeg det er søgt og også lidt utiltalende når en GP. "sælger" sig selv, fordi man, kontakter hende fx. På en PM herinde. Hvis, jeg ikke selv lægger op til det. Jeg bliver ikke fristet. På mig virker det lige stik modsat. Har, da prøvet at få de fraser "jeg er så sød, du burde besøge mig", "jeg er så liderlig, og kunne godt bruge en pik nu" "kommer du ikke forbi" Og den klassiske. " Jeg elsker sex" 

Ja så tænker jeg hmm. Mangler hun kunder. Siden en henvendelse, kan udarte sig sådan. Lad det, så være sagt, så det ikke misforstås af nogen. GPér må markedsfører sig på alle de måder de vil.  

Igennem tiden her på EG. Har jeg da lavet aftaler med en GP eller to. Med mine ønsker. No problemo i det. Har også skrevet til enkelte, hvis de har skrevet et godt indlæg, Hvis de, har haft udfordringer, og det, var bedre at skrive en PM til hende. Eller få uddybet noget. Ja eller bare hyggesnak Eller sågar en inv. :) Det værste, er når der ingen svar kommer. :D

God lørdag @Nemtøs 

KK

 

Redigeret af kanonkongen
Tilføjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis fyrene, der henvender sig, lægger op til at mødes, så er det fint - ellers begynder jeg ikke at lave en masse reklame-virksomhed (heller ikke selvom jeg måske er sjaskende våd på det givne tidspunkt) - hvis det er der, vi er på vej hen, så skal de nu nok nå derhen uden min hjælp :) nogle få tror, at beskeder herinde er en form for chat-sex, og der står jeg så af ret hurtigt - der er forskel på at sætte en stemning for et kommende møde eller at sidde og bare være wank-material :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en svær balancegang, og det afhænger helt af kommunikationen. Hvis der er tale om "kolde fakta", så er der ingen grund til at forsøge at sælge noget. Omvendt, er det en lidt mere småflirtende henvendelse, så vil det der være skønt at spille med. Dog altid på en naturlig måde, hvis det begynder at virke falskt, så virker det helt modsat på mig.

Desværre kræver det at både afsender kan udtrykke sig, og at du forstår denne korrekt, så der er masser af muligheder for miskommunikation ;)
Så jeg vil nok sige at der ikke er grund til at "sælge sig", da dette virker får påtaget, men lidt afdæmpet frækt modspil skader bestemt ikke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr.Metal skrev, for 24 minutter siden:

Det er en svær balancegang, og det afhænger helt af kommunikationen. Hvis der er tale om "kolde fakta", så er der ingen grund til at forsøge at sælge noget. Omvendt, er det en lidt mere småflirtende henvendelse, så vil det der være skønt at spille med. Dog altid på en naturlig måde, hvis det begynder at virke falskt, så virker det helt modsat på mig.

Desværre kræver det at både afsender kan udtrykke sig, og at du forstår denne korrekt, så der er masser af muligheder for miskommunikation ;)
Så jeg vil nok sige at der ikke er grund til at "sælge sig", da dette virker får påtaget, men lidt afdæmpet frækt modspil skader bestemt ikke :) 

Jeg  forsøger  netop  ikke  at  sælge  mig  selv  - men  vil  gerne  høre  hvad  andre  kvinder  gør  og  om  mændene  har  en  forventning  om  det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  forsøger  netop  ikke  at  sælge  mig  selv  - men  vil  gerne  høre  hvad  andre  kvinder  gør  og  om  mændene  har  en  forventning  om  det 

Så fik jeg ikke forklaret mig godt nok.
Generelt ville åbenlyst "salg af sig selv" virke modsat på mig. Ved mere praktiske spørgsmål ville jeg foretrække praktiske svar. Og hvis jeg er en smule flirtende, så vil modspil bestemt være foretrukket, uden at det udvikler sig til gratis sex-chat. Grunden til sidstnævnte pointe var at du beskrev dine svar som "pæne og høflige", et lettere frækt svar kunne måske gøre forskellen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr.Metal skrev, for 19 minutter siden:

Så fik jeg ikke forklaret mig godt nok.
Generelt ville åbenlyst "salg af sig selv" virke modsat på mig. Ved mere praktiske spørgsmål ville jeg foretrække praktiske svar. Og hvis jeg er en smule flirtende, så vil modspil bestemt være foretrukket, uden at det udvikler sig til gratis sex-chat. Grunden til sidstnævnte pointe var at du beskrev dine svar som "pæne og høflige", et lettere frækt svar kunne måske gøre forskellen.

Jeg  nyder  flirt  og  jeg  tænder  i stor  stil  på  fræk  chat. Jeg  har  lært  på  den  "hårde  måde" at  begrænse  den  frække  chat  til  mænd  som  jeg  har  mødt  irl. 

En  flirtende  og  raffineret  henvendelse  vil  blive  returneret  i samme  stil.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske kan man svare høfligt i stil med

“Tak for din besked. Du må sige til hvis jeg kan gøre noget for dig” 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Benja
Nemtøs skrev, for 57 minutter siden:

Jeg  nyder  flirt  og  jeg  tænder  i stor  stil  på  fræk  chat. Jeg  har  lært  på  den  "hårde  måde" at  begrænse  den  frække  chat  til  mænd  som  jeg  har  mødt  irl. 

En  flirtende  og  raffineret  henvendelse  vil  blive  returneret  i samme  stil.  

Se, det er god stil. Jeg elsker selv at flirte lidt på SMS, så både den kvinde, jeg har udset mig, og jeg selv ved nogenlunde, hvad forventningen til aftalen er ..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg syntes dwt givet mening at flirte med een man ikke har mødt eller på anden måde ja en personlig kontakt til. Baggrunden for første møde er da 100 % bare en aftale man kan lave fordi kvinden har det job hun har. Det er ren forretning. Selvfølgelig skriver man pænt, og man kan jo godt skrive at hun er smuk og det vil være dejligt at se hende. Men alt for flirtende syntes jeg man skal gemme til man har en mere personlig relation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En mulighed et jo også at manden lige vil føle din personlighed an før han beslutter sig for om han vil noget.

Jeg tror ikke der et nogen der har noget imod en lidt flirtende besked fra en gp. Det kan sagtens være det lille skub, som for en aftale i stand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hvis en GP skriver skat til mig uden at kende mig, så er det altså en show stoppper for mig. Men det er muligt jeg er den eneste der har det sådan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 4 timer siden:

Altså hvis en GP skriver skat til mig uden at kende mig, så er det altså en show stoppper for mig. Men det er muligt jeg er den eneste der har det sådan. 

enig. kun overgået af baby.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jogge skrev, for 5 timer siden:

Altså hvis en GP skriver skat til mig uden at kende mig, så er det altså en show stoppper for mig. Men det er muligt jeg er den eneste der har det sådan. 

Mænd  der  skriver  skat eller  elskede  i deres  første  henvendelse  - jeg  tænker  de  er  for  gavmilde  med  deres  ord.  Personligt  har  de  ord  jeg  vælger  værdi  for  mig  og  jeg  kunne  ikke  drømme  om  at  bruge  de  ovennævnte ord  til  et  vildt  fremmed  menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

En konkret høflig henvendelse, fordre et konkret høfligt svar, hverken mere eller mindre. !

Nogen andet er så når dealen er sat, så kan lidt småflit og pirrende chat da godt være en option :wub: Har dog aldrig gjort dette uden jag har mødt personen IRL først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nu godt lide der svirrer lidt romantik i luften over en lille chat. Jeg ville for eksempel elske hvis pigen skrev til mig: 

"Så kom dog og skampul mig, dit latterlige københavnerskvat"  Åh ja...amorinerne danser så lifligt henover de søde ord og går lige i mine efterhånden større og større testikler :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
underdog40 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan nu godt lide der svirrer lidt romantik i luften over en lille chat. Jeg ville for eksempel elske hvis pigen skrev til mig: 

"Så kom dog og skampul mig, dit latterlige københavnerskvat"  Åh ja...amorinerne danser så lifligt henover de søde ord og går lige i mine efterhånden større og større testikler :) 

Jeg fik engang sådan en besked og hun var Brøndby fan. Jeg skrev at så skulle det være i røven og hun skulle have en FCK trøje på. Der kom prompte en OK tilbage:unsure: det var en mindeværdig aften:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...