Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ikke kunnet undgå at bemærke at Lady C imodsætning til så mange andre dominaer er meget aktiv her. Hvilket er rigtig dejligt. 

Men det er ikke lykkes mig at finde en anmeldelse af Lady C :-(

er der nogen, som har besøgt Lady C, der kunne give en anmeldelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt at @Lady C er meget aktiv, og skriver nogle gode indlæg.  Prøv at læs denne tråd https://www.eroguide.dk/forum/topic/100724-anmelse-af-danske-piger-savnes/page/2/#comments   Her giver hun sin mening tilkende omkring anmeldelser.  

Men bortset fra det, ville jeg da hellere have en dialog med hende omkring ønsker m.v end at læse en anmeldelse.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når damen selv skriver i sine annoncer at hun forventer diskretion, er det lige som det. 

Jeg vil også lige tilføje at hvis ikke Lady C's annoncetekst (som er den bedste jeg har set til dato på EG), samt hendes velformulerede indlæg her ikke er et tilstrækkelig grundlag for at få en fornemmelse af hvordan hun er, ved jeg ikke hvordan en subjektiv anmeldelse kunne tilføje noget andet. Har man ikke fanget i teksten om hun er, eller ikke er, det man efterlyser så har man ikke læst den igennem.

Til sidst, Mme Ilona skriver også en hel del ting som er ret fornuftige, synes jeg. Måske er de fynske dominaer lidt mere udadvendte på skrift end de andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, 

jeg er nok en af de de mange som ikke orker at gå med i div debatter. Det er for det meste bare støj og det meste af det har jeg set før. Nu vil nogen måske sige at jeg lyder som en sur, gaven, gammel og pensions moden domina, måske de har ret. Erfaringer siger bare at det ikke flytter noget at gå ind i en debat, det flytter intet. Som regl bliver man bare hængt ud og efter nogle omgang med det så er man kurreret for at deltage i noget 

Så nej tak jeg lever stadig stille men helt ok. 

Måske er jeg slet ikke så bitter endda ;) 

Madame Helene 

med siden guldhorene blev støbt første gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@sn57:  Jeg leger kun med gentlemen og gentlemen respekterer selvfølgelig når en kvinde her ikke ønsker anmeldelser. :) 

Det er årsagen til at der ingen anmeldelser  er. Gensidig respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady C

Nu tror jeg ikke du finder nogle prof dominaer som ikke tilbyder og forventer diskretion. 

Og de fleste forventer også gensidig respekt. 

Begge dele som er naturligt i både BDSM verdenen men også blandt GP. 

I GP verdenen er det helt ok at efterspørge anmeldelser og mange giver deres besyv. 

Derimod hvis man formaster sig til at efterlyse en anmeldelse af en domina bliver man straks irettesat, og selv Dominaen er straks på banen med en løftet pegefinger og hentydning til at spørgeren ikke er en gentleman :-)

lad os lukke denne her med at jeg lover, som ikke gentleman, ikke at anmode om audience hos Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@sn57: 

Det er fint at lukke den her. 

For du misforstår det der bliver skrevet kan Jeg se.

Jeg har ikke sagt eller skrevet at du ikke var en gentleman. Jeg skriver at dem Jeg leger med er gentlemen. Det er ikke det samme som at sige at du ikke er det.   

Men Jeg må indrømme at det undrede Mig en del at se Mig blive omtalt som om Jeg ikke var tilstede når Jeg lige havde postet et indlæg i en anden tråd og derfor tydeligvis var "tilstede". 

Det føltes lidt som at sidde ved et middagsbord med en herre ved siden af der spørger personen overfor hvem han har siddende med til bords.!

Så ville det da være underligt hvis Jeg ikke brød ind og sagde : "Hey Jeg sidder lige her. du kan bare henvende dig til Mig hvis du gerne vil vide hvem Jeg er og hvordan Jeg er."

Og at Jeg så reagerer er vel helt naturligt når ens navn bliver nævnt inde på et site der er lige så meget Mit som det er dit.  Der er ingen der har patent på dette site.  ( i Mine øjne ) og bliver ens navn nævnt ved et middagsbord har man ret til at ytre sig - det gælder også her.

Håber du får en god dag og finder en Domina du synes om :) 

 

mvh.

Lady C 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph
Lady C skrev, for 34 minutter siden:

@sn57: 

Det er fint at lukke den her. 

For du misforstår det der bliver skrevet kan Jeg se.

Jeg har ikke sagt eller skrevet at du ikke var en gentleman. Jeg skriver at dem Jeg leger med er gentlemen. Det er ikke det samme som at sige at du ikke er det.   

Men Jeg må indrømme at det undrede Mig en del at se Mig blive omtalt som om Jeg ikke var tilstede når Jeg lige havde postet et indlæg i en anden tråd og derfor tydeligvis var "tilstede". 

Det føltes lidt som at sidde ved et middagsbord med en herre ved siden af der spørger personen overfor hvem han har siddende med til bords.!

Så ville det da være underligt hvis Jeg ikke brød ind og sagde : "Hey Jeg sidder lige her. du kan bare henvende dig til Mig hvis du gerne vil vide hvem Jeg er og hvordan Jeg er."

Og at Jeg så reagerer er vel helt naturligt når ens navn bliver nævnt inde på et site der er lige så meget Mit som det er dit.  Der er ingen der har patent på dette site.  ( i Mine øjne ) og bliver ens navn nævnt ved et middagsbord har man ret til at ytre sig - det gælder også her.

Håber du får en god dag og finder en Domina du synes om :) 

 

mvh.

Lady C 

 

 

Det er netop sådan et svar, der giver mig lyst til at anmode om et besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Hvis nogen ikke ønsker en anmeldelse så mener jeg også det er noget man skal respektere. Det har jeg dog ikke oplevet jeg har derimod fået at vide jeg gerne må skrive en anmeldelse, jeg har endnu ikke gjort det af den grund at kommer man med en god anmeldelse, ja så er der ofte nogen der mener det modsatte det ser vi tit her i Bdsm forummet. Det er nok mere ens egne erfaringer der gør om det er et sted man har lyst til at komme igen. Er man blevet skuffet over et besøg kan det også skyldes at den rette kemi ikke har været til stede og så mener jeg ikke at man straks skal komme med en dårlig anmeldelse, det kan jo godt være andre har haft en god oplevelse. Jeg vil dog mene at der hvor der åbenlyst er tale om plat og svindel der er det i orden at advare andre, dette forum er jo til anmeldelser, jeg har heldigvis kun mødt seriøse Dominaer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flax skrev, for 1 time siden:

Hvis nogen ikke ønsker en anmeldelse så mener jeg også det er noget man skal respektere. Det har jeg dog ikke oplevet jeg har derimod fået at vide jeg gerne må skrive en anmeldelse, jeg har endnu ikke gjort det af den grund at kommer man med en god anmeldelse, ja så er der ofte nogen der mener det modsatte det ser vi tit her i Bdsm forummet. Det er nok mere ens egne erfaringer der gør om det er et sted man har lyst til at komme igen. Er man blevet skuffet over et besøg kan det også skyldes at den rette kemi ikke har været til stede og så mener jeg ikke at man straks skal komme med en dårlig anmeldelse, det kan jo godt være andre har haft en god oplevelse. Jeg vil dog mene at der hvor der åbenlyst er tale om plat og svindel der er det i orden at advare andre, dette forum er jo til anmeldelser, jeg har heldigvis kun mødt seriøse Dominaer.

Jeg repetere, at en GP / Domina ikke ønsker en anmeldelse. Men lever hun ikke op til det der loves i annonce, eller ved kontakt, skriver jeg altså en anmeldelse / advarsel alligevel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...