Hop til indhold
benomin

Sjov i Korat (Nakhon Ratashima)

Recommended Posts

Hey gutter og gutinder...

Håber i kan være mig behjælpelig. Jeg skal 12 dage til Thailand med start d 29 maj. Kender i til nogle "hyggelige" steder i Korat? Evt hoteller pg steder med søde piger... ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
benomin skrev, for 2 timer siden:

Hey gutter og gutinder...

Håber i kan være mig behjælpelig. Jeg skal 12 dage til Thailand med start d 29 maj. Kender i til nogle "hyggelige" steder i Korat? Evt hoteller pg steder med søde piger... ?

 

 

Der er et par "beergardens" hvor du sagtens kan være heldig ;-) Der er et par rimeligt gode hoteller i Korat , afhængig af i hvilket område og priserne er yderst rimelige.

Da du er i "Isaan" - pigerne er afsindigt smukke , jeg foreslår dig at hente ThaiFriendly dating app …. ;-)

go tut!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Korat er Thailands næststørste by, men med meget begrænset turisme, hvorfor mange gp'er trækker til kystbyerne og til udvalgte byer nordpå.

Korat er ellers en super skøn by på andre måder, og jeg vil nok anbefale dig at finde en sugarbabe, via Thaiflirting.

Ellers vil jeg anbefale dig en af Thailands bedste restaurenter med Thaifood, som netop er i Korat...   www.orkungphaokorat.com  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Go tur og ja, tror du fortryder de kun 12 dage, specielt hvis det er første tur til Thailand,  hvilket din Ts ikk melder noget om, nok om det 

Men Korat (Isaan) ja rigtig godt valg og igen hvis det er første tur, så er det en perfekt start på Thailand, som de gode brødre skriver, 

Ja så har du alt hva du ku tænke dig incl. Smukke piger :rolleyes: og bedst af alt, slipper du for den voldsomme turisme som landet er præget af 

Men men, 12 dage er bare alt for lidt, ja tiden flyver og flyveturen er lang :huh: men rigtig god tur :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...