Hop til indhold
Guest Lady C

Spontane aftaler

Recommended Posts

Guest Lady C

Er blevet nysgerrig på hvad der er det mest almindelige. 

Er du mest til spontane aftaler - altså aftaler lavet på samme dag som du har lyst til besøg hos en Domina eller GP ? Eller er du mest til aftaler ud i fremtiden. Et par dage - evt. uger ? 

Jeg er selvfølgelig også interesseret i at høre om der er forskel på om man booker hos en Domina eller en GP. 

På forhånd tak for svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Lady C

Jeg er til begge dele.

Hvis der er en GP eller Thai massage kvinde som jeg er helt tændt på at være sammen med, så booker jeg flere dage inden eller en uge inden og i et tilfælde for en del år siden, da var bookningen 3 - 4 uger inde, da hun var meget efterspurgt og jeg havde lang transport for at møde hende.

Hvis jeg er et sted hvor der er gode muligheder for at møde søde GP, så kan lysten komme meget spontant (Vi drenge har jo lyst ret ofte :P) og så ringer jeg og håber der er tid inden for den næste halve eller hele time ellers så bliver det ikke til noget, det skal være meget spontant og derved spænding. Ved Thai massage steder, der går jeg mange gange ind og høre om der er mulighed for en massage lige nu, igen det med spændingen.

Som skrevet begge dele.

Jeg har aldrig været ved en Domina, så det ved jeg ikke om der er forskel i bookningen.

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg tror at det er halvt af hver som @KnudSan skriver, Jeg har ikke selv den store erfaring indenfor Dominans, har faktisk kun prøvet det 2 gange, og ingen af dem var nogen succes, det kan have flere årsager, eller måske er det bare ikke min ting :-) Men, i begge tilfælde var det planlagt efter nøje overvejelse og i god tid i forvejen.

Måske skulle jeg planlægge et besøg hos dig en gang i fremtiden? :-) jeg kan godt lide ideen med et "kemi" møde og forventningsafstemning, så man undgår misforståelser.! (desværre bor du ikke lige i mit Hood)

Når vi taler Gp et det oftest spontant hvis det ikke er hos en "fast"  hvis det er hos en fast, er oftest planlagt.. så 50/50

Må i alle have en god dag ! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bedst kunnet lide "spontane" besøg, hvor jeg ringer på dagen. Gerne bare 1-2 timer før. 

Men det var nok mest spontant for pigen, for jeg havde naturligvis kigget på annonce siderne i løbet af ugen, for at se hvem jeg kunne besøge "på lørdag". 

Jeg har også besøgt en pige, hvor jeg altid ringede i et bestemt tidsrum. Så hvis jeg ikke havde ringet der, så vidste hun at jeg ikke kom forbi den uge :)

Men jeg synes bedst om de spontane besøg, da det ikke er så fastlagt mht, de andre ting man måske laver den dag. 

Men har det været nødvendigt at bestille tid, et stykke tid i forvejen, ja så var det jo sådan det var :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal jeg besøge en Domina, er det aldrig spontan, det er noget man skal bygge sig op til, rent mentalt, for at det bliver en god oplevelse. Og man skal også lige planlægge, at man ikke bliver set i "bar røv" de første par dage efter et besøg ;) 

Er det en GP til blid sex, er det mere spontan, man ser, at en bestemt piger er på vagt, et sted, man kommer i nærheden af i dagens løb, er det man lige får den tanke, at hende kunne jeg godt tænke mig, at "duske" og kan få et hul i kalenderen til det. Tit er det jo også korter besøg på en halv time, mens en en Domina nemt kan blive til 2-3 timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mest til spontane aftaler booket et par timer inden. Nogen gange kan det være nødvendigt med planlægning, men prøver at undgå det, da lysten jo af en eller anden grund kan være væk på dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Laver aldrig spontane besøg af flere grunde, det skal være når tiden kan passe, så sender gerne en mail et par dage i forvejen for at finde en tid der kan passe begge , og det skal også være når der er god tid da jeg bestiller 2 timer , der er også et par timers kørsel så det kræver lidt planlægning. Det er også en Domina jeg besøger, havde det været en alm. GP ville det nok være mere spontant, så jo der er forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke til dominans så det ved jeg ikke noget om ellers prøver jeg gerne at lave aftale 1-3 timer før - for at være sikker på det passer med arbejde samt aktiviteter på hjemmefronten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man bliver ældre, så kan det være svært at planlægge sin lyst langt ud i fremtiden. Så aldrig mere end 15 minutter mellem læst annonce og besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Lady C

For mig, handler det om. Tydelige aftaler giver ro i maven på mig og forebygger konflikter om, hvad der tilbydes af glædespigen. Og, hvad jeg ønsker. Så ved vi begge, hvad der skal ske, når jeg kommer. Det behøver ikke altid at være så kompliceret. Men, jeg er ikke til. De der spontane aftaler. 

God tirsdag til jer alle.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 1 time siden:

Hej @Lady C

For mig, handler det om. Tydelige aftaler giver ro i maven på mig og forebygger konflikter om, hvad der tilbydes af glædespigen. Og, hvad jeg ønsker. Så ved vi begge, hvad der skal ske, når jeg kommer. Det behøver ikke altid at være så kompliceret. Men, jeg er ikke til. De der spontane aftaler. 

God tirsdag til jer alle.

KK

Jeg har lige læst @HerningHerre og om hans spontane besøg ved Ten i Vejle. Må sige det er jo sådan oplevelser der kan komme af det spontane, som bare rykker lidt i ens oplevelses register.

Men jeg forstår også helt @kanonkongen og vælge det sikre hvor alt er aftalt, men så udelukker man også de mere tricky spontane ting.

også god tirsdag herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er udelukkende til spontane aftaler, uanset om det gp/dominans/ thaimassage.

når lysten er der, skal det gå stærkt ( indenfor 2-3 timer )

og selvfølgelig har jeg studeret annoncer, så ved hvad udbuddet er når jeg har tid og lyst.

kunne ikke forestille mig, at bestille dage før eller en uge før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også mest til spontane aftaler. Når jeg beslutter mig for at besøge en pige, så skal det helst være en time efter.:D Dominans er ikke noget jeg gør så meget i.. Jeg tager aldrig ekstra for dominans ;):razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin

Bestiller altid tid hos domina i god tid, så har hun tid til at planlægge seancen for os begge,har kun gode oplevelser med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Melder mig også ind i flokken der foretrækker de spontane møder - tid og lejlighed er der,  den udkårne er ledig i det passende tidsrum, - så vil jeg gerne afsted.

Det har medført enkelte skuffelser, i det jeg ikke kunne en tid når jeg havde tid, den pågældende pige var optaget - men det risiko må jeg jo bære med.

I ganske enkelte tilfælde har jeg bestilt i op til et par dage, måske en lille uge, i forvejen. Men udelukkende fordi der er tale om en pige jeg kender i forvejen og hvor jeg ved, at hun ikke læser sin mail hver dag :-)

Måske skyldes det helt generelt omstændighederne i det virkelige liv. Mine arbejdsdage er meget forskellige, det hele kan ændre sig med ganske få timers varsel, så langtidsplanlægning af sådanne særlige fritidsaktiviteter flere dage i forvejen kan være lidt risikable ... 

Jeg kan dog - indrømmet! - på den anden side også se det frydefulde i forventningens glæde flere dage i forvejen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste af mine besøg har været planlagt til et par dage eller en uge ud i fremtiden.   Efter nærmere overvejelse skyldes det bestemt også, at jeg gerne indretter besøget efter hvornår det passer kvinden bedst.  Jeg holder faktisk også af tiden forud for besøget. Det er dejligt at have noget at glæde sig til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 14.5.2019 at 09:52:

aftaler lavet på samme dag som du har lyst til besøg hos en Domina eller GP ? Eller er du mest til aftaler ud i fremtiden.

Samme dag - det er meget et spørgsmål om lyst på dagen, hvis det er vaniljesex. Med noget mere avanceret (har jeg aldrig prøvet at købe mig til), vil jeg nok omvendt foretrække det modsatte, fordi det hele er meget mere mellem ørerne, og så giver det mere mening at se frem til og fantasere. Har prøvet det en enkelt gang med blind date, og der var forventningens glæde ubetinget den største ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Tak for svar. 

Det var lidt som Jeg regnede med. 

Mange er til spontane aftaler - er det noget " særligt " kan man godt vente nogle dage eller uger. Er det besøg hos en Domina er det mere almindeligt at lave aftaler ud i fremtiden fremfor spontane aftaler. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

Tak for svar. 

Det var lidt som Jeg regnede med. 

Mange er til spontane aftaler - er det noget " særligt " kan man godt vente nogle dage eller uger. Er det besøg hos en Domina er det mere almindeligt at lave aftaler ud i fremtiden fremfor spontane aftaler. 

 

Altså "noget særligt"... mange piger er jo kun på vagt 1 periode om måneden, så kommer det jo naturligt, at man nå vente, uanset om det er første eller 1000 gang man besøger hende :)

Og hvis man besøger nogen fast, så ved man jo Ca. hvornår de er på vagt, og så kan man med kort varsel ( spontant ) afgøre om man vil besøge hende eller vente :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
holstebronx skrev, Lige nu:

Altså "noget særligt"... mange piger er jo kun på vagt 1 periode om måneden, så kommer det jo naturligt, at man nå vente, uanset om det er første eller 1000 gang man besøger hende :)

Og hvis man besøger nogen fast, så ved man jo Ca. hvornår de er på vagt, og så kan man med kort varsel ( spontant ) afgøre om man vil besøge hende eller vente :)

 

Det var også derfor jeg satte ordet særligt i anførselstegn. For at indikere at der kunne tolkes på dette. Og af mangel på bedre formulering.

Tak for dit bidrag :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 4 minutter siden:

Det var også derfor jeg satte ordet særligt i anførselstegn. For at indikere at der kunne tolkes på dette. Og af mangel på bedre formulering.

Tak for dit bidrag :)  

Ja der er naturligvis mange forskellige måder, at få arrangeret et besøg på :) alt fra at ringe på døren, til at alt skal være timet og tilrettelagt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...