Hop til indhold
Carl72

Nogen der kender denne Amalie fra KBH?

Recommended Posts

hun er nu online nu og da , f eks i dag

hun svarer men et noget højt beløb og alt med gummi )

men hun ser sød og sexet ud på en piget måde ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest

hun er nu ikke til billeder, men umulig at få aftale med
Hun er online konstant
Nogen med bedre erfaringer end mig, ser uskyldig ud på en sexet måde )
tror måske bare hun keder sig, 4000 er , i mine øjne vil ikke mødes beløb, og det forlanger hun

Redigeret af kbhvest

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
Tomefternavn skrev, den 13.6.2020 at 17:11:

Hun er bare en af alle mange andre der vil have penge forud og man skal købe billeder/film først...

Spild ikke tid på hende.

tak, og glad for jeg ikke fulgte dit råd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhvest skrev, for 8 minutter siden:

tak, og glad for jeg ikke fulgte dit råd

 

Nå?! Fik du da endelig et møde i stand med hende og måtte du slippe 4K?

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest

hej god morgen, ja og nej
men tror ikke det er muligt igen, 

Redigeret af kbhvest

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
Snadremanden skrev, 1 time siden:

Måske ikke. Hendes profil er i hvert fald væk ...

er den ? 

Redigeret af kbhvest

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhvest skrev, for 1 minut siden:

er den ? ja men fik nok indtryk af , at det var en impulsiv handling , for at prøve noget af. Og jeg var på det rette sted og det rette tidspunkt tilfældigt

Engang imellem har man bare lov til at være heldig! ;) Good for you! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm det må være mange skuffede derude ?
Fik aftale, hun kom selv, lignede ikke fotos, var ved at smide hende ud !
Hun snakkede godt for sig, så ok. Troede hun havde gummi med, men nej, det har de fleste, hun er pro. Kun snak på siden når det konkret drejer sig om
om aftale og hvad og hvor meget. Men er evigheder om at svare, op til 3 timer. Hun må sgu da have travlt i forretningen.
hun lagde så med det samme 500 oveni og vi gik i gang, helt øko.
Hun er ikke ret høj, små bryster, hvis man kan kalde dem det, bærer præg ar at have ammet Lidt buttede lår, men korte ben.
Hun var aktiv , nok mest for at få det overstået, det mest våde var da jeg fyrede i hende, suuk
Spørger til om hun er testet, bagefter, godt dumt, og hun siger nej, så må jeg jo til det.
Altså man forventer noget helt i særklasse til 2500 og 500 for det ekstra tilkøb, men ærligt jeg har fået bedre til det halve:
Men sugardate , aldrig i nærheden, hun må have virkeligt svært ved at skaffe kunder , er online på siden næsten fra morgen til aften:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hppv skrev, for 9 minutter siden:

Positiv Klamydia, og nu har hun blokeret mig

Fandme godt jeg ikke sprang på :shock: For noget tid siden skrev vi sammen, og jeg skulle en tur til Kbh, så hun skrev at jeg bare kunne samle hende op i bil og gi en tur i bilen :). Og JA, jeg overvejede det sgu, lidt liderlig er man vel altid. Men sprang nu fra alligevel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lenny skrev, den 21.10.2020 at 12:20:

Fandme godt jeg ikke sprang på :shock: For noget tid siden skrev vi sammen, og jeg skulle en tur til Kbh, så hun skrev at jeg bare kunne samle hende op i bil og gi en tur i bilen :). Og JA, jeg overvejede det sgu, lidt liderlig er man vel altid. Men sprang nu fra alligevel...

ja det var da godt, du ikke samlede den pige op som selv har bil, ??? gammel golf
os gav 2500 som er hendes absolut mindstepris , og 500 for uden så du kunne blive smittet med klamydia, for en hurtig tur på bagsædet , virkeligt godt

Del dette indlæg


Link til indlæg

En sød og charmerende lille pige.
Mødte hende nogle gange i sommers, Ja 3000 er da penge, men hun var til det hele uden , dog ikke analt. 
Hun fortæller hun ikke kan blive gravid, fra naturens side, Og nævner så senere sin datter ?? er hun ude på en doner. Jeg trak mig efterfølgende. Har været grund til 
en abort på siden. Det kunne have blevet dyrt i 18 år , med månedlige betalinger.
Men er sjov nok, men også hurtigt overstået. Hun har en noget anderledes måde at skrive på. Meget kontant, tror hun måske har problemer med at skrive . Men er noget 
anderledes irl, og meget talende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1

jeg oplever det samme, hun ser besked men svarer ikke
ved ikke hvorfor jeg skrev, hun ser fladbrystet og genert ud på fotos , jeg er nok nysgerrig
Nogen som kan sige godt eller dårligt, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i kontakt med hende for nylig. Pris 2500 for sex med gummi og BJ uden. Ved ikke om hun så ville glemme kondomerne og bonge mig 500 ekstra for st kneppe hende uden kondom. Men der var noget i kommunikationen der gjorde at hun virkede lidt for pengefikseret og for lidt Daddyfikseret, så hun blev også lagt på is :)

Nu når jeg tænker over det, slår hun mig lidt som typen der ville nyde at plukke en uskyldig fyr for 3000 og samtidig lige give ham Klamydia på vej ud af døren, men det er nok bare min fantasi der løber af med mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...