Hop til indhold

Dukken ( bdsm novelle )

Featured Replies

Skrevet

åhh han brændte efter at røre hende. Der hvor det var forbudt. Op imellem hendes brune lår. Bare lige et øjeblik. Mærke om hun var våd og hvor våd hun var. Han brændte efter det - syntes næsten han kunne dufte hendes skød - den søde duft af varm fisse smøg sig ind i hans næsebor. Hun stod så tæt på ham mens han sad på knæ foran hende. han havde lige kysset hendes støvler. Hun havde beordret dem godt rene og han havde gjort sig umage. Den spidse hæl havde fået sig en ordentlig tur og han elskede når hun beordrede ham om på ryggen så hun kunne stikke hælen helt ned i halsen på ham. En leg han altid frygtede lige så meget som han elskede det - for kunne hun nu holde balancen. Den første gang hun havde gjort det havde han stivnet af frygt for tænk hvis hun fik overbalance og den sylespidse hæl borede sig ind i ganen på ham?  Hun havde ikke haft noget at støtte sig til - så det hele beroede på om hun kunne stå på et ben og styre det andet rundt i hans ansigt.

Og selvom hun havde pint ham på den måde en del gange nu var det altid den del af indledningen og starten på seancen han så allermest frem til. Så var de ligesom igang.

Samtidig kunne han nå at få et glimt op mellem hendes ben. Han vidste godt det var forbudt at stirre så han gjorde sig umage med at kaste flygtige blikke op og håbede på at hun ikke så det selvom en straf fra hende var så frydefuldt. Men han ville ikke være respektløs og ville gerne vise sig som en lydig slave der gjorde hvad der blev sagt og ikke tog sig nogle friheder som Hun ikke brød sig om.

Men derfor kunne han jo godt få lov at drømme. Hun kunne ihvertfald ikke se hvad han tænkte. Eller kunne hun? 

Han snusede ind - forsøgte at fange mere af hendes duft.

"dit fjols - tror du ikke jeg ved hvad du tænker på ? " 

Det gav et sæt i ham. Hvordan kunne hun vide det ? Hvad skulle han svare ? 

" øh jo Frue... "

Hun satte sig ned på hug foran ham. Tog om hans hans hage og fangede hans blik med sine intense grønne øjne. 

Hun sagde ikke noget i et stykke tid - kiggede ham bare ind i øjnene. Det var et magisk øjeblik. Han gøs. Hvad ville der komme nu ?

" Jeg ved da godt hvad det er du går og fantaserer om . Du vil gerne røre ved Mig ikk ? Du vil i virkeligheden sikkert gerne kneppe Mig "

Åh nej - selvfølgelig havde hun forlængst gennemskuet ham. Men spørgsmålet fik ham til at krympe sig. Svarede han nej kunne hun anse det som en fornærmelse - svarede han ja - var det også en fornærmelse.

Hun afventede. Han slap ikke for at svare.

" Jeg gør som De ønsker Frue "

Hun rejste sig op i en glidende bevægelse og en liflig brise af sødlig fisseduft ramte hans næsebor .

" Hvor er det langt ude - dit latterlige skvat "  Hun daskede til hans pik med sin skosnude

Hun gik langsomt rundt om ham - hvad var der i gærde ? 

" men jeg kunne alligevel godt tænke Mig at se DIG kneppe. Hvordan knepper du ? Kan du overhovedet finde ud af det med det ynkelige lille vedhæng du har mellem benene "  Hun tjattede til ham igen . " Og maven - er den ikke i vejen - kan din pik overhovedet finde vej ind i nogens fisse med den vom ? " 

" - ja det tror jeg godt den kan Frue "   Han følte han måtte svare. Han ville gerne bevise overfor hende at han kunne - tænk hvis hun alligevel ........

" Nå men så kom med her - så får du lov til at kneppe og bevise overfor mig at du kan " 

Hun trak forhænget fra ind til et lille rum . I mørket kunne han skimte noget plastik. Pludselig indså han var hvad det var - en lolitadukke. Eller nok snarere en oppustelig badebold formet som noget der lignede en sørgelig parodi på en kvinde.

Åh nej.

" Hils på Fatima. Hun har ventet på dig " 

Gudindens øjne gnistrede og hele hendes ansigt lyste op i et stort blændende smil. Hun nød det her . Det var hans motiviation. Det var hans glæde - at se hende stråle. For det ville han gøre hvad som helst. 

" Hils nu på hende - det er sgu da almindelig høflighed at hilse på en man skal kneppe lige om lidt "

Hun prøvede at lyde vred men han undgik ikke at høre det lille fnis  der undslap hende da hun sagde det . Det var tydeligt at se hun glædede sig. 

" øhh goddag " 

Lolitadukken havde selvfølgelig tre huller . Det var klart. Han skulle kneppe i dem alle tre og han gjorde det i alle tre huller sådan som hun beordrede det . Vendte dukken om og tog den bagfra mens hans Frue stod og skiftevis hujede og hånede ham. 

"  Pas nu på at du ikke maser hende dit fede dyr " " Stop. " 

Han stoppede.

" Sig undskyld til Fatima fordi du var ved at mase hende. "

" undskyld Fatima " fremstammede han. Hvor var det latterligt. Det var så latterligt og liderligt og absurd og han elskede det.

Og Hun elskede det. Hans fantasifulde   og kreative Frue.

Og han fortsatte med at knalde verdens grimmeste lolitadukke. Han var sikker på at hun havde gjort sig umage med at finde den grimmeste hun kunne for hans skyld. 

Det var som at knalde med en ballon med huller. Han kiggede hen på sin Frue.   Så uopnåelig så streng så modbydelig men så fantastisk. 

Han kunne ikke komme - måske hvis bare Hun gik lidt tættere på så han kunne mærke hendes kropsvarme 

De var bare sammen de to om det her -  hans drømmekvinde og ham i ydmygelsens sødmefyldte univers.   

Og da Hun endelig gik de få skridt tættere på ham så han igen kunne dufte hendes varme skød og nu så at hendes lår glinsede af safter - ja så kom han med et brøl i badebolden der skulle forestille en dukke.

Skrevet

Super historie. Skal den stakkels mand aldrig have lov til at give et lille slik, eller kan han kun ønske det så brændende hvis det er helt tæt på og alligevel uopnåeligt?

Skrevet

Tak  for  en  meget  beskrivende fræk  fortælling  - jeg  danner  mig  tydeligt  billeder  af  dine  marinet dukker  og  deres  omgivelser. 

Tak 

Skrevet

Dejligt med endnu en historie fra dig. Som sædvanlig fyldt med kinky kreativitet :wink: Har dog en smule ondt af den stakkels mand. 

Skrevet

Får mig lige til at tænke på Roxy Music sangen "In Every Dream Home a Heartache".

• 6 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.