Hop til indhold
Frækkert666

Negative anmeldelser ikke velkommen på shimalewiki

Recommended Posts

2-3 gange har jeg oplevet at mine anmeldelser enten er blevet slettet eller ikke kommet med. Ikke så skide seriøst. Jeg havde for eksempel en dårlig oplevelse med en trans i Aarhus i sidste ugen. Den kom ikke på og for længere tid siden slettede de den efter 2 dage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Frækkert666 skrev, for 21 minutter siden:

2-3 gange har jeg oplevet at mine anmeldelser enten er blevet slettet eller ikke kommet med. Ikke så skide seriøst. Jeg havde for eksempel en dårlig oplevelse med en trans i Aarhus i sidste ugen. Den kom ikke på og for længere tid siden slettede de den efter 2 dage. 

Kan du være ikke skrive til en moderator..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 18 minutter siden:

Kan du være ikke skrive til en moderator..?

Hvis Shemalewiki mere er en reklame portal, end et forum for anmeldelser, og Frækkert666 har oplevet  det som han har oplevet, så giver det nok ingen mening at skrive til moderator.

Anmeldelserne på Shemalewiki minder lidt om en genre, som vinder mere og mere frem i de kommercielle medier:

Hvad er annoncørbetalt indhold?

https://www.politikenannoncer.dk/da/product/hvad-er-annoncorbetalt-indhold-23774

Det er annoncer som ligner redaktionelle artikler, men som ikke er det, og som derfor skal markeres som sådan:

Eksempelvis "advertorials", som ikke er en særlig opklarende mærkning, hvilket det mere er når der på dansk skrives "Annoncør betalt indhold".

Nu er det næppe det som sker på Shemalewiki, men hvis man konsekvent sorterer negative anmeldelser fra, kunne man lige så godt lade annoncørerne skrive deres egne anmeldelser.

En sådan redaktionel linje burde få deres læsere til at krydstjekke med Eroguide, om de samme shemales er anmeldt her.

På EG kan der kommenteres på anmeldelser, hvilket man ikke kan på Shemalewiki, og det må jo være op til læserne hvilken værdi de tillægger anmeldelser på Shemalewiki eller ikke.

Men indtil nu er det vist gået meget godt for Shemalewiki, men måske man skulle forholde sig en anelse mere kritisk til deres anmeldelser?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan helt bekræfte at ShemaleWiki ikke frigiver reviews de ikke kan lide af en aller anden grund. Reviews på Shemalewiki er spild af tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

De vil kun have 5 stjerne reviews. Spild af tid. Som læser får man af samme grund ikke det reelle billed af den trans man evt gerne vil besøge, og så står man potentielt overfor en trans der bare ripper dine penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...