Hop til indhold
nummeratten

Babylon Hamborg

Recommended Posts

Var en tur i Hamborg men en kammerat sidste lørdag og måtte selvfølgelig lige en tur på Babylon. 

Vi ankom kl. 21 og efter udlevering af tøfler og badekåbe gik vi i baren.

Der var ca 20 piger på arbejde og ca samme antal mænd. Lidt skuffende fordi de andre gange jeg har været der har der været væsentlig flere piger.

Der var noget for enhver smag men synes ikke der var ligeså mange toplækre piger som de andre gange så vi lagde os op ved poolen hvor man kan være “i fred”, for lige at afvente om der skulle komme nye/ flere piger til. Efter lidt tid hvor vi kunne holde øje med barområdet uden der skete det helt store blev vi enige om at tjekke udvalget ud og satte os ned i baren.

Straks begyndte pigerne at komme over og tilbyde sig og en af de første så yderst indbydende ud. Alexandra fra Ukraine. Jeg afviste hende dog pænt med vi næsten lige var ankommet og lige ville se tiden lidt an. Men hun var et godt bud på en tur til værelserne.

Flere piger kom til men niveauet var ikke efter min smag så da Alexandra kom over igen for at høre om det ikke skulle være nu slog jeg til. Selvom jeg lige havde været i bad ville jeg lige tage en høflighedsskyller, så hun hentede nøgle imens.

Da vi kom på værelset havde jeg helt glemt at høre ind til pris og ydelser. Hun sagde at 30 min med kun blow og sex kostede 60€ men jeg også kunne betale 100 for at få lidt bedre service med kys, slik fisse og man så måtte røre overalt. Det skulle selvfølgelig være så meget GFE som muligt så jeg gav hende 100€

Supersød østtøs på 30 år (kunne snildt gå for 24-25 år) som godt kunne lide at få slikket fisse, gav et godt blow og god sex i flere stillinger. Afslappet stemning og jeg fik ros for mit tungearbejde og at jeg var forsigtig med at gummiet ikke faldt af da jeg trak mig ud, gjorde det til en rigtig god oplevelse.

Imens var min kammerat gået med Violetta  på 23 fra Polen. Samme priser og services som Alexandra. Og udfra hans kommentarer en fantastisk oplevelse. Hun var virkelig toplækker og jeg havde allerede besluttet mig for hun skulle være min nr.2.

Desværre tog resten af aftenen en skidt drejning. Da vi kom ud fra 1.runde var det som om alle pigerne var væk. Der var kun 4-5 piger tilbage i barområdet og desværre ikke nogen som sagde os noget.

Det viste sig at en af ejerne holdt VIP fest i baren bag receptionen og at stort set alle pigerne var derude. Så det var et noget sløjt udvalg der var tilbage og værst af alt så var Violetta ikke til at se ud over de to gange hun kom gående mod værelserne med gæster fra VIP festen.

Vi havde jo sat næsen op efter minimum to piger da det jo var lidt dyrt med 65 i entre for kun at nyde en enkelt omgang. Så vi afventede nogle timer på om udvalget skulle blive bedre. Det gjorde det desværre ikke og efter lidt natmad og wellness gik vi skuffede hjemad.

Vi havde på forhånd snakket om vi skulle prøve noget andet en Babylon denne gang men blev enige om at det havde været fint de 4 foregående gange så vi gik med det vi kendte. Vi havde begge en rigtig god tur på værelse, god natmad og et godt wellness område og der er pænt og rent overalt. Men jeg må tilstå at det var en skuffende omgang men udvalget denne gang pga VIP arrangementet. Og selvom alle piger havde været ledige så var niveauet ikke så højt som tidligere.

Vi undrede os især over de gæster der kom da vi gik kl.2.30, at de uvidende gik ind til en halvtom bar med 5-6 piger. Var det mig var jeg blevet tosset over at betale 65€ for det.

Er der andre muligheder i Hamborg der er et besøg værd ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@nummeratten

Jeg kan godt forstå din skuffelse, men som jeg ser det, så bør der være en balance mellem udbud og efterspørgsel, som også er tilfredsstillende for pigerne.

Så hvis der var det samme antal piger, som gæster da I kom, og hvis ca det samme var tilfældet inklusiv VIP festen, så synes jeg faktisk at det er en fair lineup af piger.

Et FKK besøg kan heller ikke vurderes på et øjebliksbillede, indenfor tidspunktet man møder, og et par timer frem.

Det er min oplevelse, at vi får et mere ret visende gennemsnit fremmøde af piger, hvis vi opholder os mindst 4 - 6 timer i klubben, fra ved 16 - 17 tiden, og frem.

Man kan så godt stille spørgsmåltegn ved, om det er fair at de piger som er i Klubben, så godt som alle fortrækker til et VIP område, hvor der ikke er adgang for resten af klubbens gæster.
Det synes jeg personligt ikke er fair, med mindre de er hyret og betalt for det.

Så jo jeg kan godt forstå at du er skuffet, når I blev nogle timer, og fik den oplevelse som I fik.

Men en line up med lige mange piger, som antal mandlige gæster, er ikke som sådan dårligt, så er problemet snarere at der er for få mandlige gæster i klubben, til de piger der er.

Det er i øvrigt noget som jeg bemærkede over flere år, i omtalen af Babylon i Hamburg, at det gennemgående blev nævnt, at man ikke forstod, at så stor en klub ikke lukkede, når der kom så få gæster, som tilfældet var.

Noget kan godt tyde på, at situationen ikke har ændret sig til det bedre, men klubben eksisterer altså endnu.

Jeg har besøgt klubben for flere år siden, sammen med en anden, og da var situationen den samme under vort besøg.

Men, ja der findes flere klubber i Hamborg:

Hamburg
https://www.fkk24.de/fkk-saunaclubs#hamburg 

FKK Romeo besøgte jeg sidste år, og der var totalt dødt, godt nok en tirsdag, men den er vist meget lokal, og jeg er nok den eneste der har anmeldt den på dansk?

Atmos var tidligere det sted med det bedste ry i Hamborg, men at dømme ud fra nogle af de seneste anmeldelser, så skulle det være gået stærkt tilbage for Atmos, som efter nogles mening, ikke er værd at besøge som tidligere.

Tilsyneladende, er publikum rykket nogle km udenfor Hamborg til:

Niedersachsen
https://www.fkk24.de/fkk-saunaclubs#niedersachsen 

Til FKK Harmony.

Den får jævnligt opdaterede, og stadig positve anmeldelser.

Ellers, så er der Geiz klub, ikke FKK, men efter sigende godt til prisen:

GEIZ-CLUB Hamburg
https://www.geiz-club.de/ 

Se også guiden:

Modelle-Hamburg.de
https://www.modelle-hamburg.de/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...