kanonkongen 34395 Skrevet 11. Maj, 2019 Her er mit valgløfte til jer. God lørdag aften. KK 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 11. Maj, 2019 Du får ikke min stemme - foretrækker små bryster. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Maj, 2019 Lange skrev, for 27 minutter siden: Du får ikke min stemme - foretrækker små bryster. Går da ind, for at lave kompromiser @Lange 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 11. Maj, 2019 Så lad gå. Kom så med patterne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 11. Maj, 2019 På kanonkongens vegne..... (nix, ikke mine - det er en låner ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Maj, 2019 MizzAnne skrev, for 3 minutter siden: På kanonkongens vegne..... (nix, ikke mine - det er en låner ) Du er hermed ansat som kampagnechef og spindoktor 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Maj, 2019 kanonkongen skrev, for 4 timer siden: Her er mit valgløfte til jer. God lørdag aften. KK Dem har snotungen jo allerede tømt flade 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2019 Så er der nyt. @Lange Som lovet. Og tak for din stemme. @MizzAnne Har haft travlt. Med at hænge plakater op. Og @Borende X Som du kan se. Har vi ingen snotunger i dette parti. Og vi holder, hvad vi lover. Så glæder mig til din stemme. God valgkamp KK 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Maj, 2019 (edited) kanonkongen skrev, for 18 minutter siden: Så er der nyt. @Lange Som lovet. Og tak for din stemme. @MizzAnne Har haft travlt. Med at hænge plakater op. Og @Borende X Som du kan se. Har vi ingen snotunger i dette parti. Og vi holder, hvad vi lover. Så glæder mig til din stemme. God valgkamp KK Hun har garanteret ingen børn, for så ville de have været suttet helt flade . Jeg husker ikke min egen sutefase, da jeg var en lille møgunge. Desværre kun. Jeg har dog senere forsøgt at rette op på forholdet. Redigeret 13. Maj, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2019 Borende X skrev, for 30 minutter siden: . Jeg husker ikke min egen sutefase, da jeg var en lille møgunge. Desværre kun. Jeg har dog senere forsøgt at rette op på forholdet. @Borende X Vil det sige. At du sutter Pigernes bryster flade. Skam dig. Så er du i sandhed en lille møgunge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Maj, 2019 kanonkongen skrev, for 10 minutter siden: @Borende X Vil det sige. At du sutter Pigernes bryster flade. Skam dig. Så er du i sandhed en lille møgunge Bestemt ikke. De bryster, jeg i mange år har suttet, er først blevet tømt af andre – læs: møgunger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. Maj, 2019 Borende X skrev, for 1 time siden: Bestemt ikke. De bryster, jeg i mange år har suttet, er først blevet tømt af andre – læs: møgunger. Fandt da ellers denne lille video af dig @Borende X Helt uskyldig er du ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Maj, 2019 kanonkongen skrev, for 2 timer siden: Så er der nyt. @Lange Som lovet. Og tak for din stemme. @MizzAnne Har haft travlt. Med at hænge plakater op. Og @Borende X Som du kan se. Har vi ingen snotunger i dette parti. Og vi holder, hvad vi lover. Så glæder mig til din stemme. God valgkamp KK Min stemme er rusten- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 13. Maj, 2019 Tja måske. Jeg har ellers lige købt en ny hovedpude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg