Hop til indhold
Cesso

Hvor knepper I?

Recommended Posts

Hejsa

Jeg går efter amatørpigerne.

Når man nu skal mødes med en dejlig pige, har jeg gjort det på motel og privat hos pigen. Privat hos pigen er selvfølgelig at foretrække, men ikke altid muligt.

Har I nogen gode steder I kan anbefale? Motel/hotel bliver jo til mange penge med tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når det kommer til amatørpiger, har jeg tit benyttet mig af et solcenter. Det har dog mest kun været til blowjobs. En enkelt gang var det dog med den fulde pakke, hvilket blev til en ganske sjov oplevelse.

Synes det er for akavet i en bil. Manglende plads etc.

Hvis det er om sommeren, kunne du evt. finde et udendørs øde sted. Sex i naturen skulle jo være så godt.. Haha... :D

:) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er om sommeren, kunne du evt. finde et udendørs øde sted. Sex i naturen skulle jo være så godt.. Haha... :D

:):)

+ chancen for at blive opdaget er endnu større ;):roll: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende foregår det i reglen mellem benene på en villig kvinde.

+ @mallen.

Sikke dog mange visdomsord i 2 kommer med - Tak. :lol::lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@BigDick

Vi er jo her for at hjælpe hinanden ikke sandt - så såmænd bare det Onslow og jeg gør ;)

Det var skam også venligt samt positivt ment, håber jeg i læser det på den måde :lol::lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sol, bil og udendørs. Har prøvet det hele, men jeg tror kun at solen skal gentages. Men nok ikke den sol jeg prøvede. Er der forskel på solcentre - er nogen mere velegnet end andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...