Hop til indhold
MizzAnne

Piv fræk eftermiddag i Aarhus :)

Recommended Posts

Så fik jeg endelig pillet en dag ud af min kalender, hvor jeg smed alt til side og drog til Aarhus for at gå i sexbio. Og boys and girls - nøj, hvor var det godt. Det var min første gang på stedet, og der var ikke mange mennesker, men jeg stødte dog på et par dejlige fyre, der var mere end friske på at give mig en god oplevelse. Bio, sauna og lækker sex - og først nu er jeg kommet ind ad døren derhjemme med et lyksaligt smil i ansigtet.. hvis jeg ikke havde ører, ville mine mundvige mødes i nakken :D

Alle mine muskler er afslappede, mine brystvorter er lækkert ømme og jeg kan mærke pulsen dunke i min fisse - og jeg er bare glad for, at jeg endelig fik taget mig sammen :P

Hvor mange af jer går i swingerklubber eller sexbio, og har I nogle gode historier at dele ud af?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Virkeligt  dejligt  at  høre  - jeg  har  også  planer  om  et besøg.  

Så  du  det  rumænske kneppehul? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg så ikke så meget - der var temmelig mørkt :P næste gang bliver det Joys - og så tager jeg sq afsted som i dag - som single - uden nogen aftaler, så jeg bare kan nyde det fuldtud :P Den her tur var bare for min helt egen skyld og det ku dæleme godt gå hen og blive til flere - hvis de to gutter var en dag over 25, vil jeg æde min gamle hat ;)  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næste gang håber jeg at jeg kan nyde en 4-5 fyre samtidig - men det bliver ikke i bio - der er simpelthen ikke plads til det i forhuset :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Du har vist rigtig fået på den frække. Kan vi ik snart mødes 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Anne! Er lige faldet over den her tråd.. og kommer selv nogen gang i den sex bio du snakker om! Er ked af jeg ikke lige fanget dig i dag, men du må meget gerne skrive en anden dag ;-)

Hilsen Kasper på 29

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vidt jeg forstod på drengene, så er det i baghuset - hvor jeg af gode grund ikke havde adgang i dag :P

DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden:

Hvad er det ?

en briks, hvor der er bygget en væg, så man ligger med overkroppen på den ene side af væggen og underkroppen på den anden side :P og så kan man jo af gode grunde ikke se, hvad der foregår syd for navlen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok så er jeg med. Der findes en fræk film/flere klip på nettet hvor den slags indgår. Blandt andet Czech fantasy (tror jeg den hedder) - findes både i str8 og gay udgave.

Men hvorfor rumænske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Ok så er jeg med. Der findes en fræk film/flere klip på nettet hvor den slags indgår. Blandt andet Czech fantasy (tror jeg den hedder) - findes både i str8 og gay udgave.

Men hvorfor rumænske?

Det vidste jeg nu heller ikke, at det hed... fik det bare forklaret i dag - uden altså at få lov til at se det .... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 1 minut siden:

Det vidste jeg nu heller ikke, at det hed... fik det bare forklaret i dag - uden altså at få lov til at se det .... :P

Ok troede jeg var gået glip af en ny trend eller noget :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 13 timer siden:

Så fik jeg endelig pillet en dag ud af min kalender, hvor jeg smed alt til side og drog til Aarhus for at gå i sexbio. Og boys and girls - nøj, hvor var det godt. Det var min første gang på stedet, og der var ikke mange mennesker, men jeg stødte dog på et par dejlige fyre, der var mere end friske på at give mig en god oplevelse. Bio, sauna og lækker sex - og først nu er jeg kommet ind ad døren derhjemme med et lyksaligt smil i ansigtet.. hvis jeg ikke havde ører, ville mine mundvige mødes i nakken :D

Alle mine muskler er afslappede, mine brystvorter er lækkert ømme og jeg kan mærke pulsen dunke i min fisse - og jeg er bare glad for, at jeg endelig fik taget mig sammen :P

Hvor mange af jer går i swingerklubber eller sexbio, og har I nogle gode historier at dele ud af?

Du spørger om andre har erfaringer fra Swingerklub, eller sexbio.

Personligt er jeg klart mere til klub end til bio

Jeg foretrækker Tucan eller City.

Har været der mange gange, og oplevet stort set alt tænkeligt.

Jeg går der både som single, eller med en pige som jeg laver aftale med inden.

Du burde prøve det, det er ret fedt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...