Hop til indhold
Guest Rust in Peace

GP’ere og hygiejne?

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

De fleste piger skriver at de altid er rene og velduftende og at hygiejnen er i top. Men er de nu også det?

Ser man på pigernes priser - vi kunne tage Pussy Galores som eksempel - her koster en halv time 1.100kr og en hel time 2.100kr. Altså en rabat på 100 kr., som reelt svarer til ca 3 min. Og så er det jeg tænker - hvor lang tid bruger pigen på at blive ren og velduftende mellem hvert besøg, når timeprisen er tæt på den samme for korte og længere besøg. Der skal jo også tænkes på om lagenet er rent, brugte kondomer der skal ud m.v.  

Men kunne jo håbe på at pigen skyllede sig lidt mellem besøgene - måske lige børstede bisserne, hvis hun giver megafransk. Men med den prisstruktur der er hos de fleste piger, så virker det ikke som om der bruges meget tid mellem hver kunde til at blive soigneret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ivanhoe

Misforstår dig sikkert, men prisstrukturen har vel intet med pigens hygiejne og gøre. 

Pigen bestemmer jo selv hvor mange besøg hun vil have, og kan dermed også selv bestemme hvor meget tid hun ønsker til hygiejne mellem hver gæst ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Der  findes  også  de  gp'ere som  kun  laver  en  aftale  når  de  søger. 

Hvis  du  er  usikker  på  hygiejnen  må  du  jo  gerne  takke  nej  tak  - alternativt  kunne  være  et  fællesbad  til  at  starte  med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 6 minutter siden:

Og så er det jeg tænker - hvor lang tid bruger pigen på at blive ren og velduftende mellem hvert besøg, når timeprisen er tæt på den samme for korte og længere besøg.

Så fordi der ikke gives den store rabat på en time ift. en halv time, så sætter du spørgsmålstegn ved, om pigen bruger tid på sin hygienje?
Den forstår jeg ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror du pigerne har så tæt besatte vagter at de kan gå direkte fra den ene gæst til den næste. 
Eks. 8 1 times gæster på 8 timer  eller 16 halvtimesgæster på 8 timer ?? :D

Det er mit indtryk efter mange klinkbesøg at der normalt er god tid og at pigerne tager et kvarter til en halv time mellemgæsterne - på en travl dag - og de er vist få. 

Når det er sagt, så har jeg gennem tiden tit noteret mig at når jeg låner badeværelset for et bad, så er det for det meste knastørt, som om det ikkke har været brugt de sidste timer :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Rust in Peace

Hvad, har prisen med hygiejnen, at gøre ??? 

Tror du mænd står på et samlebånd. Og pigerne kun, har 3 min. Til at soignere sig ?:shock:

Mon ikke pigerne, har pause i mellem deres besøg, hvor de i god tid, kan gøre sig rene. Ja forventer da, det er i deres egen interesse. At vi mænd også er rene og ikke lige kommer fra havearbejde. Og stinker som en Gnu. 

God aften

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Landsbytossen skrev, for 2 minutter siden:

Så fordi der ikke gives den store rabat på en time ift. en halv time, så sætter du spørgsmålstegn ved, om pigen bruger tid på sin hygienje?
Den forstår jeg ikke?

Hvis jeg som pige skulle bruge 15 min efter hver kunde på at gøre mig ren og lækker, ville dette afspejle sig i prisen. Så ville 30 min med kunden reelt give en arbejdstid på 45 min og 60 min med kunden reelt give mig 75 min arbejdstid. Det giver bare ikke mening med den prisstruktur der er hos pigerne - der er slet ikke indregnet tid til den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tvivler på, at GPerne laver priskalkulationer efter de principper. (Er du kontrolberegner af byggeakkorder i en fagforening ?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 13 minutter siden:

Tror du pigerne har så tæt besatte vagter at de kan gå direkte fra den ene gæst til den næste. 
Eks. 8 1 times gæster på 8 timer  eller 16 halvtimesgæster på 8 timer ?? :D

Det er mit indtryk efter mange klinkbesøg at der normalt er god tid og at pigerne tager et kvarter til en halv time mellemgæsterne - på en travl dag - og de er vist få. 

Når det er sagt, så har jeg gennem tiden tit noteret mig at når jeg låner badeværelset for et bad, så er det for det meste knastørt, som om det ikkke har været brugt de sidste timer :huh:

jeg var helt enig med dig - lige indtil sidste afsnit :)

da jeg modtog gæster i en lejlighed var jeg i bad mellem hver gæst uden undtagelse

men jeg gjorde meget ud af at svabe væggene og tørre gulvet efter bad - netop for at man som mand ikke skal komme ud på et badeværelse der er slaskevådt

hvis pigen først går i bad når gæsten er ankommet (bare lige for at bevise at hun kan finde ud af det med bruseren) så vil hun jo forsinke gæsten som måske har en bagkant

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 7 minutter siden:

Hvis jeg som pige skulle bruge 15 min efter hver kunde på at gøre mig ren og lækker, ville dette afspejle sig i prisen. Så ville 30 min med kunden reelt give en arbejdstid på 45 min og 60 min med kunden reelt give mig 75 min arbejdstid. Det giver bare ikke mening med den prisstruktur der er hos pigerne - der er slet ikke indregnet tid til den slags.

Jeg tror såmænd gerne at pigerne ville indregne alt ikke betalbar tid og nødvendige rekvisitter i deres prisliste.  som udgangspunkt betales der ikke for den tid pigen bruger på bad, klargøring, indgåelse af aftale, afstemning af ønsker,  eller indkøb af lækkert lingeri, stilletter,  sexlejetøj, makeup m.v 

At prisforskellen det sted du nævner er på kr 100 skyldes nok ikke en hård kalkulation omkring bad, afslapning, behov for lige at stresse af osv.  Nu er det så ej heller generelt at prisforskellen mellem en ½ og en hel time ligger på 100 kr.  I privatdiskret kan der sagtens være større forskel, og det tager måske også lidt afsæt i hvad der passer pigen bedst.

Afslutningsvis vil jeg bare sige, at selvom det er et følsomt punkt, så behøver man ikke nødvendigvis at stå i badet og foran spejlet  i 15 min imellem hver gæst.  Fremstår pigen dejlig og lækker kan det vel i princippet være ligegyldigt hvor lang tid der er brugt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

fakturerer

Rust in Peace skrev, 1 time siden:

Jeg er selvstændig og fakturerer ofte mine kunder en fast pris for et projekt, men hvis de ønsker at hyre mig på timebasis, eller hvis der skal fixes nogle ting, der ikke er inkluderet i den faste pris, så har jeg en timepris, jeg arbejder ud fra, og om det bliver 30 min eller 30 timer, så er der absolut ingen rabat at få.
Min timepris og faste pris afspejler også, at jeg ikke har så mange kunder (og ej heller ønsker det), at jeg er bundet op 12 timer i døgnet, at jeg skal bruge tid på regnskab, at der skal betales husleje, markedsføring etc. Kalkulerer man, som selvstændig, ikke med diverse udgifter i sine priser, så snyder man sig selv, så selvfølgelig har diverse GPer også medregnet, at de skal have tid til at hoppe en tur i bad, at der skal betales penge til Annonceligt og andre annoncesites, at der skal lægges penge i husleje, evt. lingerie, legetøj etc.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ventetid i mellem gæster og klargøring af en selv er ikke medregnet i prisen på ydelsen.. Det sker også der er nul vagter dem bliver mine fremtidige gæster ikke faktureret for i prisen.. Det er noget fis at stille det op på den måde synes jeg ærlig talt.. Især fordi der sjældent er gæst til gæst vagter.. På de kendte danske bordeller er der en teledame der sørger for rengøring og klargøring af værelset så det ikke noget vi skal tænke over.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle fyre er åbenbart meget fokuseret på pigernes hygiejne - men så er det da mærkeligt at der findes så mange snuskede bordeller rundt omkring i landet i saneringsmodne huse og lejligheder, hvor jeg bare ville køre forbi - men kommer man om aftenen/natten - ser man måske kun den røde lygte og ikke det lasede og mugne tapet, det ulækre gulvtæppe eller toilettet med det tilkalkede armatur?

Her i Pattaya er pigerne meget fokuserede på bad -  både før og efter - og gerne fælles, før nogen lagenaktivitet og et skumbad med en dejlig pige er bare så lækkert. Besøger man et bordel/BeerBar med værelser ovenpå har de en Ladycleanroom til at skifte lagner og gøre rent mm.

Også i Polen/Gdansk har jeg oplevet at pggerne er langt mere fokuserede på hygiejne end i DK, da de i stor udstrækning brugte engangslagner - noget jeg aldrig har oplevet i DK - og i Polen er priserne kun  3 - 500,-/timen - shorttimes på under 1 time finder man stort set ikke - og 15 min er vist kun noget, der er opfundet i DK for at skrue priserne op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 10/5/2019 at 08:30:

Nogle fyre er åbenbart meget fokuseret på pigernes hygiejne - men så er det da mærkeligt at der findes så mange snuskede bordeller rundt omkring i landet i saneringsmodne huse og lejligheder, hvor jeg bare ville køre forbi - men kommer man om aftenen/natten - ser man måske kun den røde lygte og ikke det lasede og mugne tapet, det ulækre gulvtæppe eller toilettet med det tilkalkede armatur?

Her i Pattaya er pigerne meget fokuserede på bad -  både før og efter - og gerne fælles, før nogen lagenaktivitet og et skumbad med en dejlig pige er bare så lækkert. Besøger man et bordel/BeerBar med værelser ovenpå har de en Ladycleanroom til at skifte lagner og gøre rent mm.

Også i Polen/Gdansk har jeg oplevet at pggerne er langt mere fokuserede på hygiejne end i DK, da de i stor udstrækning brugte engangslagner - noget jeg aldrig har oplevet i DK - og i Polen er priserne kun  3 - 500,-/timen - shorttimes på under 1 time finder man stort set ikke - og 15 min er vist kun noget, der er opfundet i DK for at skrue priserne op.

Hej.

Er ofte i Gdansk - har du evt link/kontakt du vil dele... vil rigtig gerne mødes med sød smuk ung pige...og helst undgå diverse websites...meget bedre hvis du har erfaring med en du kan anbefale ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...