Hop til indhold
Konditoren

Laura - Feldstrasse 18 - Flensburg

Recommended Posts

Første besøg ovenpå kundebesøg i det sønderjyske gik ud over godten her:

http://sexnord.net/profile/6746/Flensburg/Laura

Jeg ringede på som sædvanligt, og hoveddøren stod på klem, så ventede lige indenfor. Det blev dog lidt pinligt, da døren gik op til Laura, og ud kommer en brugt kunde :-)

Vi hilste dog på hinanden, for vi havde jo ikke nogle hemmeligheder :oops:

Nå, jeg kommer ind og sætter mig, hun vil gerne lige snakke et par ord, og det er fint med mig.

Hun sidder på sengen med sine struttende 80D kasser stående lige ud i luften, og ser ikke ud til at være særligt meget bekendt med tyngdeloven.

Hun har nogle rigtig flotte øjne, og jeg er solgt med det samme. Hun har dog noget mere røv, end der ses på billederne, men ellers ligner de godt.

Priserne ser ud til at gå opad i disse dage i Flensburg. Hun ville have 100 euro for en halv time med natur-guffer!!! 150 euro for en time.

Jeg er typen der ikke gider diskuttere priser, så jeg tænker de 150 euro er kun ca 20 euro mere end normalprisen, så den nupper jeg.

Hun er fra Tjekkiet, og snakker fint tysk, så det er et plus. Jeg napper et bad, og efter det gør hun det samme. Fin stil, idet jeg jo mødte den tidligere kunde, og viste hun ikke havde været i bad siden han forlod rummet :-)

Starter ud med lidt nussen, og så det franske. Det er et godkendt arbejde der udføres, og jeg napper mig en slikketur på hende. God smag!

så er det tid til ridning, efterfulgt af missionær, og slutter af i doggy. Hun får sendningen, og gør fint rent. jeg vasker lige kalorius hurtigt under bruseren, og kommer tilbage.

Så kommer det mærkelige. Hun sidder nu med håndklæde om kussen, og snakker lidt. Jeg spørger til lidt massage, og det kan hun ikke finde ud af siger hun. Så er det det går op for mig, at hun anser "timen" for overstået!!!!

Hun begynder at snakke om hvad jeg nu skal, og jeg foreslår lidt af hvert - i hendes seng.

Kigger på klokken, og der er kun gået 40 min.

Godt så, på med tøjet, farvelkys og kram, og så ud i kulden.

Gentagelsesfare: tæt på nul

lokalet: fint og stort, religt og mulighed for bad med RENE håndklæder

Pigen: flot ansigt, lidt hårde 80D bryster, som dog sidder godt!, mere røv, end billederne antyder.

Sex: God. Hun stønner dejligt sagt og lyder naturligt. Dejlig fisse, og specielt i Doggy!!!

Pris/tid: Meget dyre 40 minutter!!

Senere efter aftensmaden, var der halvfed på igen, og jeg tog en runde mere hos Mia (anden anmeldelse)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første besøg ovenpå kundebesøg i det sønderjyske gik ud over godten her:

http://sexnord.net/profile/6746/Flensburg/Laura

Jeg ringede på som sædvanligt, og hoveddøren stod på klem, så ventede lige indenfor. Det blev dog lidt pinligt, da døren gik op til Laura, og ud kommer en brugt kunde :-)

Vi hilste dog på hinanden, for vi havde jo ikke nogle hemmeligheder :oops:

Nå, jeg kommer ind og sætter mig, hun vil gerne lige snakke et par ord, og det er fint med mig.

Hun sidder på sengen med sine struttende 80D kasser stående lige ud i luften, og ser ikke ud til at være særligt meget bekendt med tyngdeloven.

Hun har nogle rigtig flotte øjne, og jeg er solgt med det samme. Hun har dog noget mere røv, end der ses på billederne, men ellers ligner de godt.

Priserne ser ud til at gå opad i disse dage i Flensburg. Hun ville have 100 euro for en halv time med natur-guffer!!! 150 euro for en time.

Jeg er typen der ikke gider diskuttere priser, så jeg tænker de 150 euro er kun ca 20 euro mere end normalprisen, så den nupper jeg.

Hun er fra Tjekkiet, og snakker fint tysk, så det er et plus. Jeg napper et bad, og efter det gør hun det samme. Fin stil, idet jeg jo mødte den tidligere kunde, og viste hun ikke havde været i bad siden han forlod rummet :-)

Starter ud med lidt nussen, og så det franske. Det er et godkendt arbejde der udføres, og jeg napper mig en slikketur på hende. God smag!

så er det tid til ridning, efterfulgt af missionær, og slutter af i doggy. Hun får sendningen, og gør fint rent. jeg vasker lige kalorius hurtigt under bruseren, og kommer tilbage.

Så kommer det mærkelige. Hun sidder nu med håndklæde om kussen, og snakker lidt. Jeg spørger til lidt massage, og det kan hun ikke finde ud af siger hun. Så er det det går op for mig, at hun anser "timen" for overstået!!!!

Hun begynder at snakke om hvad jeg nu skal, og jeg foreslår lidt af hvert - i hendes seng.

Kigger på klokken, og der er kun gået 40 min.

Godt så, på med tøjet, farvelkys og kram, og så ud i kulden.

Gentagelsesfare: tæt på nul

lokalet: fint og stort, religt og mulighed for bad med RENE håndklæder

Pigen: flot ansigt, lidt hårde 80D bryster, som dog sidder godt!, mere røv, end billederne antyder.

Sex: God. Hun stønner dejligt sagt og lyder naturligt. Dejlig fisse, og specielt i Doggy!!!

Pris/tid: Meget dyre 40 minutter!!

Senere efter aftensmaden, var der halvfed på igen, og jeg tog en runde mere hos Mia (anden anmeldelse)

Har der ikke været flere anmeldelser af andre piger fra Feldstrasse 18, hvor priserne også var over gennemsnittet, eller var det et andet sted? Det kunne lyde som om, det er en tendens på adressen.

Det med en omgang lyder ligesom det ofte er stilen i Polen, i hvert fald de billigere steder. Der får man tit kun et skud, uanset hvor lang tid man betaler for, og hvor lang tid, der i øvrigt er gået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

to forskellige piger har givet mig samme historie på Feldstrasse 18 STUEN

De betaler 500 euro i husleje pr uge, og så må de selv sørge for priser og alt andet selv.

Laura er Tjekke, og ved ikke om hun er vant til et højere prisniveau end de typisk Brasillianske piger der er på adressen.

Men med min stadig spæde færden i dette miljø, vil jeg mene en timepris på 120 - 130 euro er normalen man møder, og det gælder alle steder jeg har været.

Har heller ikke besøgt de traditionelle tyske piger, så måske de er en tand billigere - ved det ikke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne på Feldstr 18 har lige fået et hak opad på det seneste. Tror måske det er pga stigende efterspørgsel på denne adresse ( måske de gode parkerings forhold? )

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det kunne godt se sådan ud.

har været der en del gange, og er kommet af med 120, 120, 130 og 150 euro for en time.

Jeg er typen der når jeg siger A - så siger jeg også B. Dermed ment jeg diskutterer ikke priser med pigerne, er de for dyre, så går jeg igen.

Men de må jo tjene godt, da stedet er godt besøgt. Sidste tur med Laura mødte jeg en kunde på vej ind, og efter jeg gik og sad i bilen, røg der en kunde mere derind.

Så se det fra deres synspunkt, hvorfor skulle de sælge billigere, når de har godt gang i biksen.

Jeg ville da heller ikke holde mine konsulentpriser på et generelt niveau, hvis kunderne blev ved med at ringe efter jeg hævede priserne. Så er man jo godt dum :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det kunne godt se sådan ud.

har været der en del gange, og er kommet af med 120, 120, 130 og 150 euro for en time.

Jeg er typen der når jeg siger A - så siger jeg også B. Dermed ment jeg diskutterer ikke priser med pigerne, er de for dyre, så går jeg igen.

Men de må jo tjene godt, da stedet er godt besøgt. Sidste tur med Laura mødte jeg en kunde på vej ind, og efter jeg gik og sad i bilen, røg der en kunde mere derind.

Så se det fra deres synspunkt, hvorfor skulle de sælge billigere, når de har godt gang i biksen.

Jeg ville da heller ikke holde mine konsulentpriser på et generelt niveau, hvis kunderne blev ved med at ringe efter jeg hævede priserne. Så er man jo godt dum :P

Det er rigtigt nok. Det kan bare være rart at vide på forhånd, hvad man skal forvente. Det kan også være en mulig faktor for at vælge et andet sted.

Det kunne være, man skulle købe et hus i Flensborg... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være, man skulle købe et hus i Flensborg... ;)

Hehe ja så sparer vi på alt - pånær mobiltelefoni. Det er nogeet af det eneste jeg har fundet, der er dyrere i Flensborg end DK. Og turen derned også :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe ja så sparer vi på alt - pånær mobiltelefoni. Det er nogeet af det eneste jeg har fundet, der er dyrere i Flensborg end DK. Og turen derned også :-)

Jeg mente nu et, hvor man kunne leje værelserne ud på ugebasis :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hehe fair nok, den så jeg ikke lige :lol:

3 tøser i huset gange 4 uger pr måned i snit =6000 Euro i indtægt

1000 euro til forbrug: varme, vand osv samt 1000 mere til diverse visevært ting og sager.

et F1 lån på huset, og så er det vist en god forretning :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...