Hop til indhold
Guest Explorer31

Jessi hos Seductiongirls

Recommended Posts

Guest Explorer31

Jeg havde egentlig ikke regnet med at ville lave en anmeldelse herinde, men efter mit besøg hos Jessi i går, kan jeg ikke lade være...

Jessi er en hamrende lækker oplevelse udover det sædvanlige, ingen tvivl om det.

Hun har en afslappet nede-på-jorden tilgang til tingene, er utrolig nem at snakke med, og samtidig åben med de grænser der selvfølgelig er når man arbejder i det fag.

Angående hendes krop og billeder, så bliver forventningerne absolut opfyldt når man står foran hende, og hendes ansigt er kun en positiv overraskelse, hun er super køn!

Jessi har sine tatoveringer, som nævnt, og de er flotte på hendes krop, og klæder hendes stil og person :) Hendes krop er perfekt (til min smag i hvert fald), trænet og med virkelig flotte former.

Nu var det første gang jeg besøgte Jessi, men absolut ikke sidste. Sexen er der kun godt at sige om, uden at gå i detaljer... men frækt er det helt klart! Hun klarer det godt i alle stillinger ;) Eneste udfordring er hendes skema der kan være svært at passe ind med jobbet :)

 

Kort sagt: Du bliver IKKE skuffet

 

http://seductiongirls.dk/pigerne/jessi/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg har samme problem, det er svært at fange hende med det skema. Hun er lidt som en meget sjælden og meget lækker pokemon. Næste uge er det dog lykkedes mig at få planlagt et visit :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...