Hop til indhold

Ivy Brazil - helt fantastisk:)

Featured Replies

Skrevet

Sorry for at afspore skønne Ivy's tråd - det er jo også bare for at få tiden til at gå indtil Ivy kommer igen :wub: :D

• Svar 61
  • Visninger 39.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tak for svar. Der er flere der imellem tiden har fortalt mig det samme.   Man lærer jo hele tiden noget nyt.  

• Jeg kan bekræfte, at Ivy er......Ivy..!  Sød, dejlig, serviceminded, lækker røv, skønne sili-babser....Men massage er hun ikke særlig god til. Det glemmer man dog hurtigt....

• Ja

Skrevet
Hulbror skrev, den 16.1.2020 at 23:51:

Sorry for at afspore skønne Ivy's tråd - det er jo også bare for at få tiden til at gå indtil Ivy kommer igen :wub: :D

Hun er nu nok ligeglad , måske hun kommer til April 

Skrevet
Denderder skrev, for 17 timer siden:

Hun er nu nok ligeglad , måske hun kommer til April 

Hun er lige på trapperne, har skrevet ned hende i sidste uge, hun vil være på Frederiksberg samme sted som sidst

Skrevet
Zaq skrev, for 31 minutter siden:

Hun er lige på trapperne, har skrevet ned hende i sidste uge, hun vil være på Frederiksberg samme sted som sidst

Nå nå så siger vi det . Men hun kan altså ikke rejse ind i landet . Ps. Hun har aldrig arbejdet på Frederiksberg . Go søndag 

• 7 months later...
Skrevet

Ivy er tilbage 

Skrevet

Det er lige præcis skønne Ivy - Du forveksler hende muligvis med Ivon, glædeligt er de begge samme top liga, Ivy har mine aller varmeste anbefalinger :wub:<3:wub:

Skrevet
Hulbror skrev, for 32 minutter siden:

Du forveksler hende muligvis med Ivon

Ah ja - det var da også lige præcis det jeg gjorde :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.