Hop til indhold
udlandsdansker

Rose22

Recommended Posts

Jeg har taget en for holdet :-)

Hun er helt klar som på billederne. Meget petit, med slank overkrop, små naturlige bryster, lille men god røv. Venlig, imødekommende og med rigtig god engelsk. God GFE med fransk og dansk i flere stillinger. Det var nem at aftale detaljerne ved at skrive frem og tilbage. Alle aftaler blev overholdt. Privat sted med mulighed for bad, rent og uden overraskelser.

Klar en anbefaling - særlig til dem der drømmer at kneppe en petit pige - særlig bagfra - sikke en lille men fin røv :wub:

Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville også gerne høre lidt mere. Jeg kontaktede hende i sidste måned fra bilen ca. 90 minutter inden jeg ville ramme Odense. Hun svarede med det samme. Fandt så ud af at hun var i Esbjerg (som det så også fremgik af hendes tekst, men lokation var sat til Odense). Så jeg endte med planB i stedet (Jessie i Tarup, som nu kan findes uden for Aalborg - det var lidt so-so). 

Mener også jeg læste en anmeldelse 4-5 uger siden, men kan ikke finde den. 

Der er noget tiltrækkende "amateur young hausfrau" over hendes fotos, som jeg godt ville studere nærmere :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 4 timer siden:

Der er noget tiltrækkende "amateur young hausfrau" over hendes fotos, som jeg godt ville studere nærmere

Så må vi jo se hvem der kommer først. Håber og satser på et besøg i weekenden hvis hun ikke når at smutte.

Vil lige se om jeg kan finde den anmeldelse af hende.

Skal selvfølgelig nok give et skriv hvis planen om et besøg lykkes. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 20 timer siden:

Mener også jeg læste en anmeldelse 4-5 uger siden, men kan ikke finde den. 

Kan heller ikke finde den... Andre der har haft heldet med sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ullus skrev, for 8 minutter siden:

Jo da Angel i tarup

Mener du Angel og Rose er en og samme person? Angel var 19 da anmeldelsen blev skrevet og Rose er 22 nu. Men det behøver selvfølgelig ikke betyde noget.  Dog er der noget Sexeren (som nok ikke skal tages for seriøst) skrev der ikke får det helt til at passe sammen:

Citat:

Sikke en barm, lige noget for mig..

Ser ud til at sidde perfekt, og være fast..

Ovenstående passer ikke helt på beskrivelsen af Rose da hendes bryster ikke er ret store... For mig lyder det som beskrivelsen af et par gode store nødder... ;-) Men måske tager jeg fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle fanden da også stå i det.... :-(  Hun er åbenbart stoppet i Odense eller også tager hun sig en fridag i dag. Nå, men da der ikke rigtigt er andre der tiltaler mig kan jeg da spare de penge. I hvert fald indtil videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 19 timer siden:

Så skulle fanden da også stå i det.... :-(  Hun er åbenbart stoppet i Odense eller også tager hun sig en fridag i dag. Nå, men da der ikke rigtigt er andre der tiltaler mig kan jeg da spare de penge. I hvert fald indtil videre.

Hi darling, I had Sunday off but I didn't stop at all. My last day here will be the 27/6. 

I am not the same as Angel. I don't even know her. 

Hope to meet you 

Sweet kisses Rose 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rose22 skrev, for 3 timer siden:

Hi darling, I had Sunday off but I didn't stop at all. My last day here will be the 27/6. 

I am not the same as Angel. I don't even know her. 

Hope to meet you 

Sweet kisses Rose 

Hello Rose

Thanks for the answer, I Will come visit you one of the next Days.

See you. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 3 timer siden:

Så blev der vist ikke nogen opsparing i denne omgang til vores tykke broder på 22. :)

 

Der er en god opsparing i løgene, men lader til den snart skal indløses. Skal nok komme med en anmeldelse, so stay tuned... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...