Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi den unge smukke Jacqueline her i eftermiddag. Og lad mig med det samme sige at det er hende på billederne. Hun er guddommelig smuk og har en krop af den anden verden. Og så ser hun yngre ud IRL end på sine billeder – Hun skriver i sin annonce hun er 26, men jeg kunne sagtes have skudt hende til 19-20 år da hun åbnede døren.

Jeg var i området, tog et sats og skrev en SMS og spurgte om jeg kunne komme på besøg inden for den allernærmeste fremtid. Der gik et par minutter, så kom der svar om at hun kunne være klar om 10 minutter. Det passede fint og jeg kørte stille og roligt hen til adressen og ventede indtil de 10 min. var gået.

Blev lukket ind af den skønne Jacqueline, som stod i en stram zebrastribet kjole. Hun virkede lidt akavet/uskyldig og man kunne nem tro at hun er ny i branchen. Jeg blev ledt ind på et lillebitte værelse med en madras på gulvet (samt en halvtom reol, en gl. dør og en lampe som ikke var sat til). Blev tilbudt et bad og fik udleveret et meget lille håndklæde.

Efter badet blev jeg eskorteret tilbage til værelset og bedt om at vente. Så står man dér i bar røv og viklers… 2 meget lange minutter senere kommer Jacqueline retur – stadig med kjole på. Den ryger dog hurtigt. Og HALLELUJA hvor har hun en fantastisk krop og et par dejlige struttende bryster (ægte – som i HELT ÆGTE). Herefter lidt nussen og kælen for bryster og resten af kroppen. Af med trusserne og fortsætte kæleriet. Jeg spurgte så om jeg måtte slikke hende – det måtte jeg da godt. Der gik et stykke tid inden hun slappede af og nød det – jeg kunne fornemme at hendes stønnen ændrede karakter efter et stykke tid og jeg bilder mig ind hun langt om længe fik en orgasme, men det tog mig også næsten en halv time.

Så blev det min tur med SF og cowgirl, mere SF og så afslutning. Det var først da det blev min tur til at ligge nederst at jeg fandt ud af at madrassen var helt smadret i den ene side – dér hvor Jaqueline havde ligget den sidste ½ time – Så jeg fik rykket mig over på den gode side af madrassen.

Afslutningsvis lidt pillowtalk og nus – Jaqueline’s engelsk er ifølge hende selv ikke så godt – her må jeg give hende ret. Hun er bedre til tysk. Men vi kom frem til at vi begge havde hygget os og at hun rejser hjem næste mandag.

Jeg havde købt ”basispakken” til kr. 1200,-/time unden ekstras. Men næste gang – og der bliver helt sikkert en næste gang – skal jeg have tilkøbt minimum tungekys. Hun der supersød og billedskøn – virker som sagt lidt uerfaren i GP-gamet, men det kan også have sin charme. Hun har potentialet til at blive en af de helt store…. Tror jeg.

Poptrold

Del dette indlæg

Link til indlæg
Poptrold skrev, for 9 timer siden:

Hun er guddommelig smuk og har en krop af den anden verden.

Tak for anmeldelsen! Har du en ide om hendes højde cirka?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane skrev, for 7 timer siden:

Tak for anmeldelsen! Har du en ide om hendes højde cirka?

Jeg vil tro hun er omkring 1,75m. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også fristet - især med den anmeldelse. Og de bryster ser helt fantastiske ud... og så all-inclusive i de helt rimelige priser.

Og hun har bestemt et sæt dejlige bryster. Hun er en høj pige med en flot krop. Det kan jeg også godt lide. Sexet var også fin, ikke mindst fordi hendes højde gør at jeg uden problemer kommer i bund med mine 18-19cm... Og hun er en sød pige der fniser lidt på en charmerende måde. 

Men decideret køn er hun ikke og jeg fik ikke lyst til at kysse hende... og jeg synes bestemt ikke hun ser yngre ud men snarere en smule ældre ud end på billederne. Lige knap så slank omend stadig fin og slank. Men stedet er ret ucharmerende, ikke mindst at hun blot har en klam gammel madras i et tomt værelse... 

Så helt ok oplevelse, men ingen gentagelse fra min side...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ballsy skrev, for 9 timer siden:

Men decideret køn er hun ikke og jeg fik ikke lyst til at kysse hende... og jeg synes bestemt ikke hun ser yngre ud men snarere en smule ældre ud end på billederne. Lige knap så slank omend stadig fin og slank. Men stedet er ret ucharmerende, ikke mindst at hun blot har en klam gammel madras i et tomt værelse... 

Om Jaqueline er køn eller ej er jo en smagssag.  Men jeg vil give dig ret i at rummet/madrassen er ucharmerende. En anden seng ville gøre oplevelsen bedre - meget bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...