Slash 30 Skrevet 6. Maj, 2019 Hvilken politiker vil du helst have en hyrdetime med, så de får forløst deres lyster inden den kommende valgkamp? - og hvilke ydelser skal der på menuen? Personligt tror jeg det bliver Ida Auken... Ville gerne tage hendes kønne uskyldsrene sind med ind i et univers af dampende begær... let dominans til hende... bondage.. buttplug.. olie.. afdæmpet belysning...og varme kroppe mod hinanden. Tror hun trænger til det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 6. Maj, 2019 Johanne Smith Nielsen, naturlig smuk kvinde, tror jeg kunne kneppe hende hele natten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 6. Maj, 2019 Synes Pernille Skipper er nice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 6. Maj, 2019 inger støjberg, kan så godt lide hendes ind/ud politik 1 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 6. Maj, 2019 Så napper jeg Anders Kirkeby Så længe jeg ikk behøver at stemme på ham også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slash 30 Skrevet 6. Maj, 2019 MizzAnne skrev, for 17 minutter siden: Så napper jeg Anders Kirkeby Så længe jeg ikk behøver at stemme på ham også - det kan jo være at han skal tages under kærlig behandling, så han kan komme på bedre tanker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 6. Maj, 2019 Slash skrev, for 1 minut siden: - det kan jo være at han skal tages under kærlig behandling, så han kan komme på bedre tanker. Hahahahaha - ellers tænkte jeg, at jeg ville dele Johanne Smith Nielsen sammen med Maxi90 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9843 Skrevet 6. Maj, 2019 Maxi90 skrev, for 41 minutter siden: Johanne Smith Nielsen, naturlig smuk kvinde, tror jeg kunne kneppe hende hele natten MizzAnne skrev, for 11 minutter siden: Hahahahaha - ellers tænkte jeg, at jeg ville dele Johanne Smith Nielsen sammen med Maxi90 Jeg er nok også på hende selvom hun er stoppet i politik. Hun skulle dog helst give mig en golden shower hvor hun med lynende øjne fortæller mig at det her er at pisse på vælgerne. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 72 Skrevet 6. Maj, 2019 Inger, uden betænkning og flere gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 959 Skrevet 6. Maj, 2019 Midtjyde6 skrev, for 33 minutter siden: Inger, uden betænkning og flere gange Helt enig, en fræk rødhåret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 6. Maj, 2019 Inger, Lone Langballe (milf), Pernille Vermund samt Mette F. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 55 Skrevet 6. Maj, 2019 Inger Støjberg eller Pernille Vermund. - De må være ok stramme...... 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfingsam 123 Skrevet 7. Maj, 2019 Inger Støjberg dog mest til blowjob, så hun ikke begynder at tale politik 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stiffy Skrevet 7. Maj, 2019 Inger Støjberg, Sophie Løhde, måske Vermund eller måske Mette Østergaard eller Skipper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9843 Skrevet 8. Maj, 2019 Jeg synes ikke Mette Abilgård har været nævnt endnu. Hun er da en skøn kvinde, og jeg mindes da at hun har været i "praktik" som telefondame på et tidspunkt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 103 Skrevet 8. Maj, 2019 Isabella Arendt KD ville aldrig stemme på hende men hun gav debatten et frækt pust. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 8. Maj, 2019 Birthe Rønn Hornbech....hun kan slå benene væk under enhver liderbuk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 627 Skrevet 8. Maj, 2019 JohnCoffey skrev, den 7.5.2019 at 00:24: Inger Støjberg eller Pernille Vermund. - De må være ok stramme...... Pernille Vermund rider som en djævel *har jeg hørt * Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 8. Maj, 2019 Sophie Løhde er nice. Men husker da også en nat som blev til en weekend med Ellen Trane Nørby for 8 års tid siden, ik den kønneste, men vild og liderlig. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 8. Maj, 2019 Karen Hækkerup var nu heller ikke et dårligt bud efter min mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg