Hop til indhold
Slash

Hvilken politiker ville du helst?

Recommended Posts

Hvilken politiker vil du helst have en hyrdetime med, så de får forløst deres lyster inden den kommende valgkamp? - og hvilke ydelser skal der på menuen?

Personligt tror jeg det bliver Ida Auken... Ville gerne tage hendes kønne uskyldsrene sind med ind i et univers af dampende begær... let dominans til hende... bondage.. buttplug.. olie.. afdæmpet belysning...og varme kroppe mod hinanden.

Tror hun trænger til det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Johanne Smith Nielsen, naturlig smuk kvinde, tror jeg kunne kneppe hende hele natten ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 17 minutter siden:

Så napper jeg Anders Kirkeby :P Så længe jeg ikk behøver at stemme på ham også ;) 

- det kan jo være at han skal tages under kærlig behandling, så han kan komme på bedre tanker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slash skrev, for 1 minut siden:

- det kan jo være at han skal tages under kærlig behandling, så han kan komme på bedre tanker.

Hahahahaha - ellers tænkte jeg, at jeg ville dele Johanne Smith Nielsen sammen med Maxi90 :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 41 minutter siden:

Johanne Smith Nielsen, naturlig smuk kvinde, tror jeg kunne kneppe hende hele natten ;)

MizzAnne skrev, for 11 minutter siden:

Hahahahaha - ellers tænkte jeg, at jeg ville dele Johanne Smith Nielsen sammen med Maxi90 :P

Jeg er nok også på hende selvom hun er stoppet i politik. Hun skulle dog helst give mig en golden shower hvor hun med lynende øjne fortæller mig at det her er at pisse på vælgerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stiffy

Inger Støjberg, Sophie Løhde, måske Vermund eller måske Mette Østergaard eller Skipper.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke Mette Abilgård har været nævnt endnu. Hun er da en skøn kvinde, og jeg mindes da at hun har været i "praktik" som telefondame på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Birthe Rønn Hornbech....hun kan slå benene væk under enhver liderbuk <_<

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnCoffey skrev, den 7.5.2019 at 00:24:

Inger Støjberg eller Pernille Vermund.

- De må være ok stramme......

Pernille Vermund rider som en djævel  *har jeg hørt * :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sophie Løhde er nice.

Men husker da også en nat som blev til en weekend med Ellen Trane Nørby for 8 års tid siden, ik den kønneste, men vild og liderlig.

Jung

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...