Hop til indhold
Antrahx

Nati Lee

Recommended Posts

Undskyld, men hvad foregår der egentlig for dig??? Er du vågen? Du har prøvet at kigge på hendes link ikke? Der er en helt stribe link til anmeldelser, du kunne også prøve at bruge søge funktionen herinde og få en helt masse anmeldelser, men ingen af delene magtede du?

Jeg bliver virkelig bekymret for menneskehedens overlevelse når jeg ser denne slags opslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mrlova nu giver jeg ikke en skid, for de Andmeldser jeg finder på pigernes egen sider, har da godt set dem! 

 

Jeg sætter derimod pris på dem jeg ser herinde fra brugere jeg har set før, og som jeg ved er ærlige mennesker, mange af de andmeldser jeg ser pigerne selv lægger op. Er lige så seriøse som En Treo andmeldse fra ekstra bladet ! 

Fjols 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antrahx skrev, for 5 minutter siden:

Mrlova nu giver jeg ikke en skid, for de Andmeldser jeg finder på pigernes egen sider, har da godt set dem! 

 

Jeg sætter derimod pris på dem jeg ser herinde fra brugere jeg har set før, og som jeg ved er ærlige mennesker, mange af de andmeldser jeg ser pigerne selv lægger op. Er lige så seriøse som En Treo andmeldse fra ekstra bladet ! 

Fjols 

 

 

 

De anmeldelser pigen linker til er jo netop herinde fra...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antrahx skrev, for 34 minutter siden:

Mrlova nu giver jeg ikke en skid, for de Andmeldser jeg finder på pigernes egen sider, har da godt set dem! 

 

Jeg sætter derimod pris på dem jeg ser herinde fra brugere jeg har set før, og som jeg ved er ærlige mennesker, mange af de andmeldser jeg ser pigerne selv lægger op. Er lige så seriøse som En Treo andmeldse fra ekstra bladet ! 

Fjols 

 

 

 

Øhhhhh du da for mærkelig. Nå ja og så er du et mega fjols.

Tænker du bare skal hoppe i seng igen. For der er da ikke nogle som gider at høre på dig idag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...