Hop til indhold

22 Årig Blondine Nørrebro (spigerne)

Featured Replies

• Svar 85
  • Visninger 62.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hej,    Blev gjort opmærksom på denne tråd, så fik lyst til at skrive, ligesom Mel også tidligere har skrevet herinde. Kan måske hjælpe til at fjerne nogle af misforståelserne: 1.

• MelSugarbabe
    MelSugarbabe

Hej Jeg blev opmærksom på denne tråd og synes jo det er sjovt at læse om sig selv, er glad for i dejlige mandfolk har haft gode oplevelser hos mig :-). Jeg er nok ikke altid helt god til at

• @Bebop, hvad du ønsker skal du få..  For jeg uddyber gerne mit kendskab til Emmamissen selvom det er ikke så meget. Det har været svært for mig at få en aftale med hende (som de fleste herinde ve

Skrevet

Well, here goes nothing. Kan være vi bliver kylet ud nu, men vi er jo glade for vores fans :-).

To måder: 

1. Telegram

Man kan finde os på S Pigerne, på telegram, og skrive der for møder med os alle.

2. Snapchat

en enkelt af os bruger snap, hun er ny og søger kun møder med sikker sex (også blow), tilføj hende hvis du er indforstået med det - mercedeslarsen1

Håber det er Ok.

Skrevet
spigerne skrev, for 31 minutter siden:

Well, here goes nothing. Kan være vi bliver kylet ud nu, men vi er jo glade for vores fans :-).

To måder: 

1. Telegram

Man kan finde os på S Pigerne, på telegram, og skrive der for møder med os alle.

2. Snapchat

en enkelt af os bruger snap, hun er ny og søger kun møder med sikker sex (også blow), tilføj hende hvis du er indforstået med det - mercedeslarsen1

Håber det er Ok.

Hvor kan man mødes med jer andre når man kun har snapchat 

Skrevet
spigerne skrev, for 3 timer siden:

To måder: 

1. Telegram

2. Snapchat

Håber det er Ok.

Hvordan fungerer Telegram? Hvordan kan jeg tilføje Jer? Troede det også var ved telefon nummer :-)

• 5 months later...
Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 1 time siden:

Kan man se billeder af hende et sted ?

På de nævnte SoMe.

Skrevet

Når jeg søger på Telegram får jeg intet frem. Mon min mobil er opstillet forkert? 

Skrevet

Jeg kan heller ikke fange den profil på telegram, har ikk snap.. de ikk på whatsapp tilfældigvis?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.