Hop til indhold
Pervy

Anastasia Penny ser helt utroligt spændende ud :-)

Recommended Posts

Jeg ved godt at denne profil også er ny, men jeg finder det meget påfaldende at der i denne tråd pludselig er tre helt nye profiler der begynder at snakke rosende om AP på engelsk og dette er den eneste tråd disse tre profiler har været aktive i. Gad vide om der er et sammenfald i brugernes IP-adresser - Det vil ikke forbavse mig hvis der er. De profilers omtale af AP sammenholdt med det at skulle sende dickpick til en som tilsyneladende også har en hang til at optage sine kunder med skjult kamera er sgu en anelse for suspekt til mig. Skammeligt nok for da jeg så profilen på Shemalewiki.com var jeg sgu klar på at skulle have min 'debut' med en ladyboy herhjemme. (Jeg har prøvet et par stykker i Thailand men det var kun med mig som den aktive. Her havde jeg også tænkt at skulle prøve at være den passive ...)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har träffat nadie också men väljer att skriva om anastasia då hon reser vidare om några dagar och hon var otroligt bra :)

 

ps: om ni danskar här föredrar att man skriver på svenska istället för engelska så gör jag de.

 

Redigeret af EA93

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mau skrev, den 11/5/2019 at 04:51:

Jeg ved godt at denne profil også er ny, men jeg finder det meget påfaldende at der i denne tråd pludselig er tre helt nye profiler der begynder at snakke rosende om AP på engelsk og dette er den eneste tråd disse tre profiler har været aktive i. Gad vide om der er et sammenfald i brugernes IP-adresser - Det vil ikke forbavse mig hvis der er. De profilers omtale af AP sammenholdt med det at skulle sende dickpick til en som tilsyneladende også har en hang til at optage sine kunder med skjult kamera er sgu en anelse for suspekt til mig. Skammeligt nok for da jeg så profilen på Shemalewiki.com var jeg sgu klar på at skulle have min 'debut' med en ladyboy herhjemme. (Jeg har prøvet et par stykker i Thailand men det var kun med mig som den aktive. Her havde jeg også tænkt at skulle prøve at være den passive ...)

 

Præcist... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet

Anastasia er for længst rejst fra Danmark, men jeg faldt over denne video som viser indledningen til et kunde besøg som går galt.

Ingen tvivl om at kunden er et røvhul, men der er samtidig heller ingen tvivl om at Anastasia Penny tilsyneladende konsekvent filmer sine kunder anonymt.

(Og i dette tilfælde fik det lov at komme på nettet uden sløring...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville ikke have betænkligheder med at besøge hende hvis det lykkedes mig at få en aftale på plads, hun skulle efter sigende komme tilbage denne sommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph

Kan se hun kommer tilbage i Juli, og hun ser bare sindssygt lækker ud, men tanken om at blive filmet hemmeligt kan jeg desværre slet ikke arbejde med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TBcph

Til trods hvad jeg skrev i sidste kommentar, og at tanken om at blive filmet uden min viden gav mig myrekryb, så overvandt liderligheden mig onsdag morgen da jeg så hun var tilbage. Skrev om morgenen en pæn besked “...velkommen til København, håber du nyder det...” “....er der mulighed for at mødes til formiddag eller på fredag....”

 

Det korte svar, et par timer efter,  var kort og godt “show me your dick”. 

Da var jeg gået til frokost og sad og fik en sandwich, så skrev at jeg ville sende når jeg var tilbage på kontoret. Hun insisterede på at jeg bare kunne bruge stedets toilet, hvilket der ikke var. Havde egentligt ikke forventet at jeg skulle argumentere for hvorledes en sandwichbar vælger at indrette sig, og med hvilke faciliteter.  

 

Dog sendte jeg et jeg havde på min telefon, forklarede at det ikke var “live” og sendte så et “live” en halv time efter.

 

I dag, altså tre dage efter, kom der så et svar “Vis to fingre ved siden af den, hvis det er din”  

 

Det er lidt for meget cirkus til min smag, uanset HVOR lækker hun er. Så nøjedes med at sige at efter snart 42 års bekendtskab med den og lidt gransken af billedet, så kan jeg konkludere og bekræfte, at penissen på billedet med en sandsynlighed på 100% er min, take it or leave it  

 

Det bliver vist ikke til et besøg for mit vedkommende og det er nok osse bare helt fint. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også givet op at få fat i Anastasia, har prøvet fra mail, snapchat og Whatsapp flere beskeder fra hver medie, hver gang med svar om dickpics.

 

På Snapchat kan man se at hun rent faktisk er her, gad vide hvor mange der besøger hende / hun ønsker at blive besøgt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...