Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen herinde der har besøgt kristina88 fra Hjørring.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej ikke endnu men prisen er dyr, men mener jeg tog hende i Hirtshals til en anden pris. Men hun er lidt speciel for mener at nogle af kunderne har syndt hende.... 

Hun er ung, glad for penge, kunder og hvis det var hende jeg var med både sov hun og sms med nye kunder under sex. En anderledes oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest YoungStud

Har du et link?

Redigeret af YoungStud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Why.not

Har brug for alle oplysninger i har. Er lige blevet røvet for alle mine penge. Og nu har hun slettet annoncen og slukket telefonen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Why.not

Adressen jeg hvor jeg skulle mødes med hende var ikke hendes adresse også blev jeg røvet for alle kontanter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Why.not

Håber virkelig i kan hjælpe mig med at få noget information. Eventuelt adresser i har været på når i har været sammen med hende så jeg kan vider give oplysningerne til politiet og jeg kan få mine 2700kr tilbage giver gerne 1000kr til den person der kan hjælpe mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Why.not skrev, for 53 minutter siden:

Adressen jeg hvor jeg skulle mødes med hende var ikke hendes adresse også blev jeg røvet for alle kontanter 

Nu skriver du røvet, men du er nok nærmere blevet udsat for en form for bedrageri. Men okay det er også slemt nok. 

Håber du finder frem til hende! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 43 minutter siden:

Nu skriver du røvet, men du er nok nærmere blevet udsat for en form for bedrageri. Men okay det er også slemt nok. 

Håber du finder frem til hende! 

Hvis du ser why.nots andet indlæg, vil du opdage, at han blev truet med kniv, og så er vi ovre i røveri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der ingen der ved hvad der er forgået og ikke forgået, derfor bør den adresse slettet prompte .

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Why.not

Jeg fandt frem til dem og politiet har sigtet dem for røveri 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...