Hop til indhold

Tantra Massage?? :)

Featured Replies

Skrevet

Jeg går og tænker jeg ska forkæle mig selv :) er blevet interesseret i Tantra og kunne godt tænke mig at få en massage, synes dog ikke der er det store udvalg af mænd som faktisk tilbyder massage? Jeg er ikke på udkig efter en gigolo, no offence, bare en massør, kender i nogen i kan anbefale? som heller ikke tager 2000 kr for det :) er dog mere end villig til at betale, bare ikke SÅ meget. 

Skrevet
ShesAllThat skrev, for 2 minutter siden:

Jeg går og tænker jeg ska forkæle mig selv :) er blevet interesseret i Tantra og kunne godt tænke mig at få en massage, synes dog ikke der er det store udvalg af mænd som faktisk tilbyder massage? Jeg er ikke på udkig efter en gigolo, no offence, bare en massør, kender i nogen i kan anbefale? som heller ikke tager 2000 kr for det :) er dog mere end villig til at betale, bare ikke SÅ meget. 

hvor i landet?

Skrevet

Nordsjælland/københavn :)

Skrevet

Jeg er ikke prof men er trænet og øvet i det gennem mange år. 

Jeg har ikke klinik eller hjemmeside men nyder meget at give en tantrisk massage. Så jeg giver den gerne for en anmeldelse af min indsats bagefter. 

Skriv gerne pm hvis du vil vide mere. 

Skrevet
Anders jensen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har ikke klinik eller hjemmeside men nyder meget at give en tantrisk massage. Så jeg giver den gerne for en anmeldelse af min indsats bagefter. 

Uh tak for tilbuddet men jeg må takke nej :)

Skrevet

Jeg har tidligere dyrket at give fuld kropsmassage, med efterfølgende tantriske træk, interesseret så skriv

Skrevet
Anders jensen skrev, for 7 minutter siden:

Hvor  I landet  er du? 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Hvor  I landet  er du? 

København / nordsjælland

Redigeret af Anders jensen

Skrevet
Anders jensen skrev, for 9 minutter siden:

Han er rigtigt dygtig og en skøn mand 

Jeg har sendt en sms afsted til ham, synes dog stadig det er lidt dyrt, men han ser ekstremt dygtig ud og så er det jo det værd <3 tak 

Skrevet
ShesAllThat skrev, Lige nu:

Jeg har sendt en sms afsted til ham, synes dog stadig det er lidt dyrt, men han ser ekstremt dygtig ud og så er det jo det værd <3 tak 

Ja det er mange penge. Personligt har jeg det svært med at der er penge i Tantra fordi gør det en smule sværere at bare være med det der er. Og det er også en smule sværere at modtage helt autentisk når man betaler for det. 

Men jeg har fuld respekt for at det er nødvendigt når det er en levevej. 

Men anden mulighed er jo at tilmelde sig et kursus ig lære det og finde en makker man deler massage med. 

Der er en del Tantra fora på fb man kan finde disse kurser 

Skrevet
ShesAllThat skrev, for 56 minutter siden:

Prøv at sammenlign hans time pris med din egen ;) 

• 1 month later...
Skrevet

Der er en del, der tilbyder det, du efterspørger.

Hvis prisen er alt for lav, bør du nok overveje, hvorvidt det bare er en glad amatør, der selv er på udkig efter en "god oplevelse".

Hvis du kan affinde dig med at modtage massagen af en kvinde er risikoen for at møde en "glad amatør", nok forsvindende lav. Og det faktisk ikke svært at finde en i Nordsjælland, der arbejder professionelt, og til en ganske fornuftig pris. Fx Elisabeth (Ny-start), i Frederikssund, som tager kr 1.150 for en tantra massage til kvinder.

Held og lykke med din søgen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.