Hop til indhold
Borebissen

Miss Kinky Line, Kolding

Recommended Posts

Forventningerne var store, da jeg satte mig i bilen og kørte til Kinky Line http://www.voksenlisten.dk/miss-kinkyi Kolding. Jeg har haft kig på hende i noget tid - og nu skulle det være.

Ankom planmæssigt - meget diskret - både indgang og parkering - og blev modtaget af en smilende kvinde i nissemorgenkåbe. Sød og venlig, ikke noget der.

Blev tilbudt noget at drikke - og gelejdet ud under bruseren, som oven i købet var tændt i forvejen, så det vandet kunne nå at blive dejlig varmt. Igen meget betænksomt.

Fik overstået det økonomiske - og valgte tilbuddet om en halv time med det hele (Dvs. græske lege og sprøjteorgasme) for 900 kr.

Det blev desværre ikke det helt store klimaks. Næsten tværtimod. Kemien - sådan rent menneskeligt - var god, men jeg tror simpelthen ikke, at vi tændte på hinanden. Så sex blev en mekanisk, lidt klinisk omgang.

Jeg er helt sikker på at en masse mænd vil få en god oplevelse her. Det blev desværre bare ikke mig. Og det er mindst lige så meget min egen skyld, som det er Lines. Kombinationen af høje forventninger og en beslutning om, at det er sidste gang jeg køber sex, har givetvis fået slukket nogle forkerte kontakter. Og som skrevet - så var hun virkelig sød og serviceminded.

Line er den solariebrune, tuschede og piercede type - og er man til det, så kan det kun gå for langsomt med at komme til Kolding.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende der på 1. sal, under navnet Ditte. Det var tantra massage - ret godt. Kan godt huske lidt tatoveringer, men ikke piercings. Måske tager hun dem af når det gælder tantra, og på når det skal være kinky.

Hendes service i brusebadet er forøvrigt meget, meget dejlig. Det kunne mange andre lære en del af.

Det er en fantastisk start på en seance at bade sammen, og så nyde hinanden velvidende at begge er helt rene. Vi vasker jo hinanden :P

Synd for pigerne indtjening du holder BB!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forventningerne var store, da jeg satte mig i bilen og kørte til Kinky Line http://www.voksenlisten.dk/miss-kinkyi Kolding. Jeg har haft kig på hende i noget tid - og nu skulle det være.

Ankom planmæssigt - meget diskret - både indgang og parkering - og blev modtaget af en smilende kvinde i nissemorgenkåbe. Sød og venlig, ikke noget der.

Blev tilbudt noget at drikke - og gelejdet ud under bruseren, som oven i købet var tændt i forvejen, så det vandet kunne nå at blive dejlig varmt. Igen meget betænksomt.

Fik overstået det økonomiske - og valgte tilbuddet om en halv time med det hele (Dvs. græske lege og sprøjteorgasme) for 900 kr.

Det blev desværre ikke det helt store klimaks. Næsten tværtimod. Kemien - sådan rent menneskeligt - var god, men jeg tror simpelthen ikke, at vi tændte på hinanden. Så sex blev en mekanisk, lidt klinisk omgang.

Jeg er helt sikker på at en masse mænd vil få en god oplevelse her. Det blev desværre bare ikke mig. Og det er mindst lige så meget min egen skyld, som det er Lines. Kombinationen af høje forventninger og en beslutning om, at det er sidste gang jeg køber sex, har givetvis fået slukket nogle forkerte kontakter. Og som skrevet - så var hun virkelig sød og serviceminded.

Line er den solariebrune, tuschede og piercede type - og er man til det, så kan det kun gå for langsomt med at komme til Kolding.

Hendes annonce spænder ellers ganske bredt i forhold til at lege osv.. hendes ca alder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej...

sad og læste komentarene på Kinky Line, kan kun sige at vil man opleve en faktisk fræk kvinde så er det Line man skal besøge, har besøgt hende et par gange efterhånden, har bestemt ikke noget at klage over, hun er sød og varm at besøge og meget service mindet.....:-)

Så vil du/i opleve en varm og fræk kvinde så er det Line i skal besøge, og ingen ønsker er for kinky til hende tror jeg...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også været forbi nogle gange, og må sige at hun er formiddabel til anal sex. Dronningen over dem alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...