Hop til indhold

Penis forlængelse

Featured Replies

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Den bliver ihvertfald hårdere og tykkere - så mon ikke også det rykker lidt i længden - og i længere tid ;-)

Jeg er enig i det klog at have en sund livsstil, samt at dette bestemt også har indflydelse på ens potens.  

• Svar 50
  • Visninger 6.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ja, den er ved at være der. Men det hele startede faktisk for år tilbage. Jeg hjalp en gammel dame over vejen og da vi var kommet godt over vejen er hun meget glad og taknemmelig. Hun fortæller a

• Madame Illona
    Madame Illona

Syntes du bør tale ordentlig om din kone. Hvis du er så utilfreds med hende hvorfor er du så sammen med hende. Ser du selv skide godt ud ? Tænk hvis skrev talte eller tænkte det samme om dig. Shame on

• Jeg håber ikke at jeg afsporer tråden, men den bringer en historie frem på nethinden:   En mand står og tisser på et offentligt pissoir. Der kommer en neger, som stiller sig ved siden a

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.