Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har besøgt disse meget kønne piger, deres telefon virker ikke - så det er svært at komme i kontakt med dem - de ser virkelig dejlige ud

Det er i et sådant tilfælde, det ville have været rart med et link. Nogen gad måske svare, hvis de ikke selv først skulle rode efter det på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nejvist er det ikke svært, men det er efter min observans en høflighed over for dem, man forventer svar af, at man selv er behjælpelig så langt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo trille en tur over med færgen ved samme lejlighed. Der er vej kun 30 km til færgen fra Søllested.

Så kan man få sig en tur inden man køre ned og fylder bilen og samle kræfter til en tur mere når man kommer tilbage til DK igen. Man har jo ca. 3 timer med en billigbillet til færgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er langt at kører hvis man så konstaterer at de piger slet ikke er tilstede.

Så jeg afventer en anmeldelse først :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Er i klar over hvor langt fra Kbh. det er??? :o 162 km.

Det er måske det geniale, at placere sig langt fra den helt store konkurrence?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er de piger som er på sitet, så er der INGEN konkurrence - de er jo mega lækre. Hvem er i øvrigt Sanju, Arne Jensen?

Den sidste på listen når du holder musen på "Pigerne"

' alt='' class='ipsImage' >

' alt='' class='ipsImage' >

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde jeg ikke 150 km hver vej, skulle Sanju da også prøves ;)

Der må være nogen tætterte på som kan komme med en anmeldelse, af stedet og en af pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde jeg ikke 150 km hver vej, skulle Sanju da også prøves ;)

Der må være nogen tætterte på som kan komme med en anmeldelse, af stedet og en af pigerne.

Jeg kommer til tider (dog ikke så tit) i det område. Jeg skal nok holde nærmere øje med hjemmesiden og komme med en anmeldelse, hvis det en dag bliver aktuelt.

Desuden vælter der masser af lækre thaipiger rundt i provinsen. De er dog bare ikke at finde i denne branche. De er dog oftest meget flirtende og ikke helt umulige når man snakker med dem i natklubberne og i bylivet.... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Søllested Thaimassage i dag, og det er ikke sidste gang jeg kigger ind ;-)

Billederne er ikke nye, men Natsja(mener jeg hun hedder) var sød og gav FULD service..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bestilte 1 times Cocktail til 1500,- og det var 1 time+ :)

Der var ikke noget med at "er du snart færdig" osv. og så er hun til ALT! dog ikke noget uden gummi, som vel egentligt kun er et godt tegn ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...