Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været her 2 gange og fået oliemassage til kr. 500,00

Prisen er ganske vist liiiiige i overkanten men til gengæld et det ubetinget den bedste oliemassage jeg har fået udenfor Thailand, jeg er blevet betjent af Em :P, en smuk og glad pige der giver en fantastisk god og hård oliemassage.

:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Er det hende på billederne? Og er der mon mulighed for Happy Ending?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 2 minutter siden:

Ja, og måske børster hun ikke tænder efter hun sutter og sluger klatten.:twisted:

Børster du da altid tænder bagefter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Em’s hårde massage er unik i København jf. eget research (jeg har dog nok ikke været alle steder) ... altså unik hård, så hvis man er til HÅRD massage, så er Em den rette at gå til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været hos Em for en gang thai massage og det var godt nok en hård omgang.

Hun begyndte lidt langsomt eller blødt og fandt hurtigt ud af, hvor jeg havde problemer/smerter. Hun spurgte om det skulle være hårdt eller blødt og jeg svared hårdt. Og så gik hun ellers bare i gang. Og det gjorde ondt, meget ondt! Men føldtes dejligt et eller andet sted. Hun er nok den bedste massør, jeg har været hos og der er stor fare for gentagelse.

Hun spurgte inden start, om det var ok hun smed tøjet:P, og hvem kunne have noget i mod det?

Og ja @Why Not, der er mulighed for, men prisen må du ringe og spørge om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franj skrev, 1 time siden:

Jeg har også været hos Em for en gang thai massage og det var godt nok en hård omgang.

Hun begyndte lidt langsomt eller blødt og fandt hurtigt ud af, hvor jeg havde problemer/smerter. Hun spurgte om det skulle være hårdt eller blødt og jeg svared hårdt. Og så gik hun ellers bare i gang. Og det gjorde ondt, meget ondt! Men føldtes dejligt et eller andet sted. Hun er nok den bedste massør, jeg har været hos og der er stor fare for gentagelse.

Hun spurgte inden start, om det var ok hun smed tøjet:P, og hvem kunne have noget i mod det?

Og ja @Why Not, der er mulighed for, men prisen må du ringe og spørge om.

Er det hende på billederne?

Redigeret af Skaldepanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Skaldepanden det er ikke hende på billederne. Hende på billederne hedder Bella. Jeg har fået en gang olie plaskeri af Bella med noget semi body to body, men det var, da Thai Me up lå på Søndre Fasanvej. Man må håbe, at hun har "øvet" sig siden. :-P

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 39 minutter siden:

Nej Skaldepanden det er ikke hende på billederne. Hende på billederne hedder Bella. Jeg har fået en gang olie plaskeri af Bella med noget semi body to body, men det var, da Thai Me up lå på Søndre Fasanvej. Man må håbe, at hun har "øvet" sig siden. :-P

Tænkte det nok, men det er svært at hitte rundt i deres annoncer på EG. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi og bad om Em og hård massage. Hun var noget buttet og bemærkede overhovedet ikke de myoser, der sad i skuldrene.

Om det var Em, ved jeg ikke, men så uengageret massage, skal man lede længe efter. Oliepjaskeri og den hårde del bestod af underarme og albuer, der fordelte olien istedet for fingrene. Den slikkepind hun suttede højlydt på og tyggede undervejs, gjorde det ikke synderligt interessant. Og høj Radio100 fra køkkenet....

Dem jeg mødte ellers var nu ret søde, men "ekstra" blev nævnt adskillige gange og det er vist der, deres største ønske om indtjening ligger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravnen skrev, den 19/5/2019 at 19:12:

Jeg var forbi og bad om Em og hård massage. Hun var noget buttet og bemærkede overhovedet ikke de myoser, der sad i skuldrene.

Om det var Em, ved jeg ikke, men så uengageret massage, skal man lede længe efter. Oliepjaskeri og den hårde del bestod af underarme og albuer, der fordelte olien istedet for fingrene. Den slikkepind hun suttede højlydt på og tyggede undervejs, gjorde det ikke synderligt interessant. Og høj Radio100 fra køkkenet....

Dem jeg mødte ellers var nu ret søde, men "ekstra" blev nævnt adskillige gange og det er vist der, deres største ønske om indtjening ligger.

@Ravnen, det lyder ikke som Em, så de har sikkert snydt dig. Em var ikke buttet, da jeg var der, for et par uger siden. Hun er faktisk slank og lækker, med små naturlige bryster. Meget smilende, venlig og snaksalig, da jeg var der. Brugte næsten ingen olie, men jeg tror også hun brugt underarme og albuer, måske enda benene også. Det var nu ikke kun den måde hun trykkede på, men også den måde hun vred mine lemmer til det yderste, og så lidt til. Og så holdt hun stillingen længe.

jeg har aldrig prøvet rigtig thai massage før, men den dame vidste helt sikkert hvad hun lavede. Hun sagde også, at hun tidligere havde arbejdet ved en “rigtig” massør i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Em er en lille tur i Thailand, og kommer snart tilbage ... om en lille uges tid tror jeg. Så det er ikke Em, som gav massage forleden. 

Jeg besøgte Bella i Em’s fravær, og Bella gav den gas med en hård massage ... hun prøvede næsten at konkurrere med Em, og det var godt. Så ... hun kan godt, når hun bliver udfordret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bella kommer aldrig op på niveau med Em´s massage niveau. Jeg har prøvet begge og, der er en verden til forskel. Bella har direkte sagt til mig, at hendes "spidskompetence" er "ekstras".

Jeg ville helt sikkert vente til Em kommer tilbage, hvis man søger en god, hård og kompetent massage. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Nogen som ved om Pat stadig er involveret og til at møde her?;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper M. skrev, for 1 time siden:

Nogen som ved om Pat stadig er involveret og til at møde her?;)

Hun er involveret. Første gang, jeg var på den nye addresse, var Pat der. Da var de stadigvæk ved at flytte. Ved ikke om hun arbejder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pe40

Ja pia 

Gammel rotte skrev, den 31/5/2019 at 11:59:

Nogen der ved om Pia stadigvæk arbejder der(fra)??

Ja pia Er der 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...