Elsker Piger 187 Skrevet 1. Maj, 2019 Gad vide, om Gina Faith stadig følger med herinde engang imellem, efter så lang tid? Håber i hvert fald, at hun har det godt. Det ville være dejligt, at se hende igen, bare til en snak om løst og fast over en sodavand på en cafe eller noget. Det er faktisk det og bare hendes dejlige selskab generelt, jeg savner allermest fra dengang vi sås. Så hvis Gina læser dette og har lyst til, at ses igen på en eller anden måde, er dette min invitation til, at hun bare kan kontakte mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 13. Maj, 2019 Gina Faith lever skam i bedste velgående, og man kan stadig dyrke sex med hende, godt nok i en lidt anden udgave http://www.gina-faith.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 14. Maj, 2019 Som jeg har "kendt" hende tror jeg ikke den side har en snus med Gina at gøre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. Maj, 2019 Tatra skrev, for 5 timer siden: Som jeg har "kendt" hende tror jeg ikke den side har en snus med Gina at gøre... Jeg tror også, at andre her har lånt "fjerene". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 14. Maj, 2019 Forhåbentlig har hun solgt, og tjent penge på sit domæne? Men det er vistnok sådan, at hvis man ikke betaler for at beholde sit domæne, så bliver det ledigt, og kan beholdes af andre. Ens domæne skal vistnok også lede til et site, som er online for at andre ikke kan gøre krav på det, efter nogen tids passivitet? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 14. Maj, 2019 Tatra skrev, for 6 timer siden: Som jeg har "kendt" hende tror jeg ikke den side har en snus med Gina at gøre... Det tror jeg nu heller ikke, men lidt pudsigt/sjovt at hendes domæne pludseligt bliver anvendt til at sælge sexlejetøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Maj, 2019 Det er Sinful der har købt domænet og lader det pege mod Sinful. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. Maj, 2019 TheVoice skrev, for 1 time siden: Det tror jeg nu heller ikke, men lidt pudsigt/sjovt at hendes domæne pludseligt bliver anvendt til at sælge sexlejetøj Det var jo et knaldstærkt varemærke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 14. Maj, 2019 Her er ejeren. or information purposes only, and to assist persons in obtaining # information about or related to a domain name registration record. # We do not guarantee its accuracy. We will reserve the right to remove # access for entities abusing the data, without notice. # # Any use of this material to target advertising or similar activities # are explicitly forbidden and will be prosecuted. DK Hostmaster A/S # requests to be notified of any such activities or suspicions thereof. Domain: gina-faith.dk DNS: gina-faith.dk Registered: 2016-06-05 Expires: 2019-06-30 Registration period: 1 year VID: no Dnssec: Unsigned delegation Status: Active Registrant Handle: S23790-DK Name: SoloAds.dk Address: Nibevej 322 Postalcode: 9200 City: Aalborg SV Country: DK Phone: +4522934439 Nameservers Hostname: ns1.unoeuro.com Hostname: ns2.unoeuro.com Hostname: ns3.unoeuro.com Hostname: ns4.unoeuro.com Whois for gina-faith.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 14. Maj, 2019 Gina Faith har stadig en profil på EG under glædespiger. Her fremgår det, at hun sidst har besøgt siden 1. januar 2016, så hun følger nok ikke med her længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg