Hop til indhold
Anna - fræk og sexet

GFE : hvad gør en GFE oplevelse god?

Recommended Posts

Det er ikke så svært at svare på. Det er tre ting: 1) god kemi, 2) god kemi og 3) god kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
wayfarer skrev, for 14 minutter siden:

Kemi er vist skuespil du mener

Nej, det er ikke dét, jeg mener. Jeg mener, som skrevet står, kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med BorendeX i at Kemi er vigtig, og også dedikation, men indlevelse er også vigtig og at begge giver den tid der skal til det.(jeg opfatter dedikation lidt for skarpt  men forstå god hvad der menes)

Tiden og brug sf denne, er også vigtig - Ikke at tiden skal overskride nogle grænser, men måske er dagen bare til kys, kram og gensidigt blow,  ikke at man altid skal hele turen rundt.

Jeg syntes også tit at starten af mødet er vigtigt, vi kender som oftes prisen på den ydelse vi vil have og hvis vi husker at have betalingen klar uden der skal spørges efter den, så fungere det bedre - her kan vi være med til at forbedre gfe.

Jeg syntes tit, det er små ting der gør det, men også små ting der ødelægger der.

Dette er en god tråd som jeg glæder mig til at følge, selvom jeg absolut også er til andre former for sex, men hver til sin tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel dybest det samme, som når du møder en hvilken som helst anden kvinde. Hvis du kan mærke gnisten, hvis I kan grine sammen, hvis samtalen er ægte, at der vises tillid. Bagefter kommer den gode sex. Ofte er det også min erfaring, at det første møde ikke altid er det bedste, gfe oplevelsen udvikles over tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at det for mig skal blive en GFE skal jeg føle, at jeg er ønsket; at GF gerne vil mig og ser frem til at vi får det godt sammen det næste stykke tid. For mig er det ikke en GFE uden tungekys - omvendt er tungekys ikke automatisk lig med GFE :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, 1 time siden:

.(jeg opfatter dedikation lidt for skarpt  men forstå god hvad der menes)

Det er nok et mere rigtigt ord at bruge, netop "indlevelse", eller hengivenhed:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest wayfarer

Kemi (græskχημείαtr. chymeia) dog også kendt som læren om væsker eller (flydende) metaller. Det er læren om materiens forvandling, i modsætning til fysik, der er læren om energiens forvandling. Kemi er også studiet af de basale atomare byggesten i naturen, og hvordan de kan kombineres til at danne stoffer i fast fase, væskefase og gasfase, som former liv og alt andet, vi kender. Kemien undersøger molekyler i alle aspekter fra deres dannelse, til deres vekselvirkninger og helt til den måde hvorpå de går i stykker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
wayfarer skrev, for 13 minutter siden:

Kemi (græskχημείαtr. chymeia) dog også kendt som læren om væsker eller (flydende) metaller. Det er læren om materiens forvandling, i modsætning til fysik, der er læren om energiens forvandling. Kemi er også studiet af de basale atomare byggesten i naturen, og hvordan de kan kombineres til at danne stoffer i fast fase, væskefase og gasfase, som former liv og alt andet, vi kender. Kemien undersøger molekyler i alle aspekter fra deres dannelse, til deres vekselvirkninger og helt til den måde hvorpå de går i stykker.

En del ord kan benyttes i forskelige sammenhænge, med forskellig betydning.  Dette gælder også for ordet kemi.  Det kan således også benyttes til at beskrive forholdet imellem to eller flere personer.   Jeg har prøvet at google lidt, og tilsyneladende blev denne betydning  anerkendt engang i 80´erne.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ordet kemi, er meget brugt i denne kontekst. Nu sidder jeg lige og fundere på denne 1 maj. Hvilket ord, tanke eller noget andet. Kunne man så sige. Om et godt møde. I nuet. Med en, glædespige. 

Ja kom frem til dette :)

Somme tider går mit lys ud, men min brændende flamme tændes igen ved et møde med et andet menneske. Enhver af os er den dybeste tak skyldig til dem, der på ny har tændt denne indre flamme. Der, kan brænde et stykke tid. Indtil det tændes igen. Mødet mellem to mennesker, kan være ganske oplysende. Men det kan desværre også give brændmærker.

God kampdag derude. 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

Den bedste GFE oplevelse for mig har altid været at hvis hun er i stand til at føle at hun vil MIG i den stund vi er sammen. Om det er skuespil eller ej kan jeg jo ikke vide, men hvis jeg føler at hendes lyst til MIG er ægte, så er resten jo reelt ligegyldigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er en god GFE.

Det er jo lidt som forkortelsen siger. Det skal jo være lige som en kæreste oplevelse, hvor det ikke kun handler om at den betalende part skal nyde det, det skal være sådan man føler at hun også gør det for “kærligheden” i det. Tungekys er vigtig også skal det også være kælent og drillende. Og selvfølgelig kræver det nok en god skuespiller. Hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
wayfarer skrev, for 9 timer siden:

Kemi er vist skuespil du mener

Det er jeg bestemt ik enig i. 

Man kan da ikke blive oprigtigt tændt og nyde manden man er sammen med, hvis der spilles skuespil.

Jeg kan i hvert tilfælde ik blive våd, hvis ikke jeg tænder på manden.

Knus Line.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 11 timer siden:

Jeg vil gerne høre jer mænd om, hvad der gør en GFE oplevelse til noget særligt. 

Knus Anna

Uha, det er nemt at svare på ...
Det er hvis man absolut ikke ka' la' vær' med at sweet-talke pigen!
Sådan at hvis hun vil gi' et blowjob, så er man nødt til at bede hende stoppe, for man er hun jo lissom lidt langt væk når man pludselig får brug for at hviske fem-seks-syv søde ord i øret på hende!! ... ;) 

Jeg har indtil nu oplevet det med to piger (at jeg var 'nødt til' at Sweet-Talke)
Hvis det er rigtig GFE, så giver dét med "ydelser og kvaliteten af disse" slet ikke mening, så er det andre kvaliteter det kører på ...

Jeg oplever, at linien bliver lagt ved modtagelsen ...
Den første pige jeg oplevede det med lagde mig fuldstændig ned i løbet af bogstavelig talt de første to sekunder - dén modtagelse glemmer jeg aldrig!!
Jeg nåede at besøge hende tre gange, og jeg kan love for at der blev sweet-talk'et .. 
Det tog hun heldigvis meget pænt ... 

Et par forslag til pigerne omkring GFE  (For min egen regning og risiko, sæ'fø'li ... )
Mød manden fuldt påklædt, gerne lidt lækkert ... 
Og ikke for "lige på og hårdt", ikke for 'kontant' ... 

Og ja, jeg en en 'sucker' for GFE .. <3<3 
Der ér ikke noget bedre ... 
Og á propos i øvrigt - @Anna - fræk og sexet ... vil du hilse @[email protected]  .. hvis du ser hende ... ;) :D<3 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun 2 nylige "besøg" bag mig (og et forholdsvist almindeligt sexliv i øvrigt), og kun det ene inkluderede GFE. Jeg kan dog ikke tro andet, end at det jeg oplevede sprængte rammerne for hvad GFE er. Det lykkedes for den søde pige først helt at fjerne min nervøsitet over at have kastet mig ud i et besøg, og derefter med hendes øjne, blide stemmeføring, kærlige kys og elskelige sind at tøjle og (for)føre mig lige de steder hen vi skulle. Jeg er sikker på at hun må være en form for mandehvisker. Vi foretog os også en masse andre ting som jeg havde "bestilt", men som hun i akten selv tog initiativet til. Hun fortalte og demonstrerede hvordan hun helst ville berøres og slikkes for at hun bedst ville tænde på situationen.

I forhold til de øvrige ting vi foretog os var det GFE-delen jeg havde færrest forventninger til, men som overraskede mig mest positivt - og det selvom det var noget ret extrem sex vi fik dyrket samtidig med. Om der var nogen form for skuespil, så var det i hvert fald indlevende method-acting, der fuldstændigt overbeviste mig om at jeg var elsket og accepteret, og at hun virkelig ville mig som sexuelt væsen. Jeg tror dog nærmere at hun er en person med en kæmpe kærlighed til verden og sexualiteten, og jeg føler mig da priviligeret over at det lige var mig der kom i skudlinien for det.

Det var i øvrigt: https://www.eroguide.dk/forum/topic/102956-sexy-jasmin-herlev-så-god-hjælp-til-en-nybegynder/?tab=comments#comment-965364

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er nøgleord nysgerrighed, empati, flirt, humor, drilleri. Derudover teknisk dygtighed og gensidigt ønske om at give partneren en god oplevelse. 

De gange jeg har haft sådanne oplevelser har jeg altid søgt efter gentagende besøg da besøgene oftest bliver bedre og bedre. Især hvis gp’en husker en. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 12 timer siden:

Jeg vil gerne høre jer mænd om, hvad der gør en GFE oplevelse til noget særligt. 

Knus Anna

Hej Anna

Laaaangt forspil - kærlig erotisk omsorg, kæle, massere, ingen hastværk, fornemme vi bevæger os i takt, god kommunikation, komplimenter.

knus fra Booob :) <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, at jeg blander mig igen. Men noget af det vigtigste er, at MÆRKE, at pigen faktisk godt VIL én. Det hænger meget sammen med mit første indlæg i tråden.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig betyder det en oplevelse, som går langsomt. Man tager sig tid til at føle hinanden, og komme tæt på, så det bliver lidt mere ømt for sjælen, men også meget mere tilfredsstillende. 

Kys, berøringer, små suk når man bliver kysset eller rørt de rigtige steder, øjenkontakt, så man er lige ved at falde i dybet. 

For at sige det kort: en oplevelse hvor nydelsen af hinanden er/føles ægte.

Så for GP er udfordringen nok at finde sin indre lyst, til lige netop den hun får besøg af, og ikke bare den generelle liderlighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 10 timer siden:

Uha, det er nemt at svare på ...
Det er hvis man absolut ikke ka' la' vær' med at sweet-talke pigen!
Sådan at hvis hun vil gi' et blowjob, så er man nødt til at bede hende stoppe, for man er hun jo lissom lidt langt væk når man pludselig får brug for at hviske fem-seks-syv søde ord i øret på hende!! ... ;) 

Jeg har indtil nu oplevet det med to piger (at jeg var 'nødt til' at Sweet-Talke)
Hvis det er rigtig GFE, så giver dét med "ydelser og kvaliteten af disse" slet ikke mening, så er det andre kvaliteter det kører på ...

Jeg oplever, at linien bliver lagt ved modtagelsen ...
Den første pige jeg oplevede det med lagde mig fuldstændig ned i løbet af bogstavelig talt de første to sekunder - dén modtagelse glemmer jeg aldrig!!
Jeg nåede at besøge hende tre gange, og jeg kan love for at der blev sweet-talk'et .. 
Det tog hun heldigvis meget pænt ... 

Et par forslag til pigerne omkring GFE  (For min egen regning og risiko, sæ'fø'li ... )
Mød manden fuldt påklædt, gerne lidt lækkert ... 
Og ikke for "lige på og hårdt", ikke for 'kontant' ... 

Og ja, jeg en en 'sucker' for GFE .. <3<3 
Der ér ikke noget bedre ... 
Og á propos i øvrigt - @Anna - fræk og sexet ... vil du hilse @[email protected]  .. hvis du ser hende ... ;) :D<3 

Mange tak for et uddybende svar. <3Jeg skal nok hilse Ronja fra dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen GFE uden tungekys, og ingen menukort med tillægsydelser jeg skal tage stilling til når jeg kommer ind af døren. Så fast pris baseret udelukkende på tid med de forbehold som eks ikke anal etc som pigen ikke ønsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 13 timer siden:

Det er jeg bestemt ik enig i. 

Man kan da ikke blive oprigtigt tændt og nyde manden man er sammen med, hvis der spilles skuespil.

Jeg kan i hvert tilfælde ik blive våd, hvis ikke jeg tænder på manden.

Knus Line.

Helt enig med dig Line. 

Jeg nyder GFE, der er derfor jeg tilbyder det. At nusse, at røre, at føle og kysse; det tænder mig og gør mig våd. Kemi kommer også ved, at jeg har lyst til det, jeg gør. 

Jeg er nærværende,  og når du giver af dig selv, så får du også igen. Så bliver oplevelse - ihvertfald for mig - ægte. 

Tak til jer mænd for jeres indput<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...