Hop til indhold

Recommended Posts

Til skræk og advarsel min jeg berette om mit besøg hos Singha Massage.

Jeg var på besøg i københavn. Havde kikket lidt på diverse Thai klinikker og fundet frem til at Singha Massage på Nørre Farimags gade havde happy hour fra kl 22.00. Happy hour betyder at du får dobbelt op, hvis du kommer efter kl. 22.00.

Jeg må indrømme det fristede mig at kunne på 1 times massage med blow og sex i diverse spændende stillinger for bare 800 kr. På hjemmesiden findes deres massage piger. Der er lidt for enhver smag. Jeg havde tænkt mig at prøve Sara eller Anna, som begge er små thaipiger lige efter min smag.

På vej hen til indgangsdøren på Nørre Farimagsgade gik en anden mand kort bag mig. Jeg tænkte skal jeg nu går forbi stedet og vende om, når jeg er sluppet af med ham. Men så slog det mig hvor fjollet det egentlig er, når vi laver den slags undvige manøvrer. Egentlig er jeg lige glad med om han så at jeg ringede på hos de søde thaipiger. Som tænkt så gjort.

Kl. 22.25 trådte jeg ind af døren. Jeg blev mødt af en ældre pæn thaidame, som på perfekt dansk spurgt om jeg skal skulle have en time. Jeg spurgte om det var happy hour, hvilket hun bekræftede. Jeg bestilte en time singha erotik. Betalte 800 kr., hvorefter hun forsvandt.

Jeg afklædte mig og indtog massagelejet. Lå der en ca 5 minutter. Nu dukkede en thai pige op formentlig midt i fyrrene. Hendes navn er Dede. Hun var meget lidt snaksagelig. Hun bad mig vende mig om på maven og begyndte at vaske min ryg.

Gosh !!! tænkte jeg sikken en skrækkelig kvinde. Det var ikke lige det jeg havde forestillet mig. Hun var total kold og stemningen var dårlig. Jeg forsøgte at få lidt kommunikation i gang.

Hvor kommer du fra i Thailand?? Hvor lang tid har du været her?? osv. Hun svarede med få ord. Det var klart at hun ikke ønskede at tale. Det var bare ikke særlig godt.

Bad hende give mig hård massage. Hun trykkede nogle få gange på ryggen, og derefter var det meget svag massage. Hun var sådan set god til at massere, det hjalp bare ikke på musklerne, idet det nærmest var symbolsk.

Jeg lå og tænkte på om jeg overholdet havde lyst til at have sex med denne kvinde. Hun var ikke just tiltrækkende. Tænkte om jeg kunne få en anden pige, men modent svigtede mig. Jeg var fanget i en uheldig situation.

Efter en halvtime, hvor ryg, skuldre, ben og hoved var masseret. Bad hun mig vende mig om. Der havde på intet tidspunkt være nogen erotiske berøringer. Hun havde hele tiden haft et håndklæde over numsen mv. Nu tog hun håndklædet væk kom olie på kalorius og begyndte at massere den. Det afsted kom en rejsning. Hov hov tænkte jeg, hvis jeg kommer nu kan jeg ikke også have sex.

Jeg sagde hun skulle passe lidt på. Underforstået jeg ville ikke komme ved handjobbet. Hun stoppede op et øjeblik - helt udspillede øjne ! Jeg gir dig massage bagefter sagde hun. Nåh ja tænkte jeg, det er nok bedst sådan. Lod hende fortsætte projektet. Hun arbejde hårdt og hurtigt med kalorius. Uden den mindste form for følelse. Efter nogle få minutter kom sovsen.

Herefter masserede hun min ryg lidt igen i ca. 2 minutter. Herefter var hun færdig. Der var gået præcis 50 minutter. Det lykkedes hende at snyde mig for 10 minutter og for den sex i forskellige stillinger som jeg var stillet i udsigt.

Det var møg hamrende kedeligt. Jeg havde kun givet 800 kr., hvilket er ret billigt. Men det havde været væsentligt bedre at give lidt mere og få en god oplevelse.

Konklusionen er at Singha Massage ikke lever op til deres egne løfter. Der syndes både med tid og ydelser, så har du tænkt dig at besøge dem skal du lave en klar aftale først.

Jeg besøger aldrig Singha Massage igen. Det var simpelthen for ringe.

Pussylover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder meget som de oplevelser jeg har haft derinde. Jeg var der engang om morgenen kl 10.00 før jeg havde en aftale og pigen var helt i chok over at jeg ville have sex på dette tidspunkt. Det var ok, men fåes bedre andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også været gæst der adskellige gange og kan se at bare deres hjemmeside er blevet dårligere og dårligere.

Jeg har haft gode oplevelser og der var plads til at jeg kunne få et svar på mail når jeg skrev til dem med ris eller ros. Nu hører jeg intet fra dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...