Hop til indhold
bear1234

Piger til fornuftige priser

Recommended Posts

Guest Lasse123
Liv skrev, for 6 minutter siden:

Hvis pigerne ikke skriver adresse i annoncen skal den ikke deles, heller ikke i PB. Ring hellere og spørg pigerne selv, det er jo ikke sikkert de ønsker besøg af alle og enhver ;) 

Du har nok ret. Jeg tænkte ikke lige over det. Sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse123 skrev, for 5 timer siden:

OK. Tak for info. Vil du, evt i en PB, oplyse hvor i Hvidovre de holder til?

Dem i Hvidovre er tæt på Åmarken St. - ud til stor trafikeret vej (det er skrevet mange gange før). Du skal være forberedt på, at en indgået tidsaftale ikke nødvendigvis bliver overholdt. Skriv en sms og du får adressen.

Jeg har prøvet én gang det sted. Da jeg så kom frem til adressen fik jeg ikke kontakt igen, så jeg vidste ikke hvilken ringeklokke ... Jeg gik igen. Andre har haft bedre held og/eller valgt en tilfældig af pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Dem i Hvidovre er tæt på Åmarken St. - ud til stor trafikeret vej (det er skrevet mange gange før). Du skal være forberedt på, at en indgået tidsaftale ikke nødvendigvis bliver overholdt. Skriv en sms og du får adressen.

Jeg har prøvet én gang det sted. Da jeg så kom frem til adressen fik jeg ikke kontakt igen, så jeg vidste ikke hvilken ringeklokke ... Jeg gik igen. Andre har haft bedre held og/eller valgt en tilfældig af pigerne.

Vil det sige at der er flere lejligheder - eller hele opgangen, med piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse123 skrev, for 4 minutter siden:

Vil det sige at der er flere lejligheder - eller hele opgangen, med piger?

Flere lejligheder med piger, flere medfamilier. Søg lidt på eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgil skrev, den 1/5/2019 at 20:40:

400 kr for 20 min med superfransk og kys hos pigerne i Hvidovre plejer at være et rigtigt godt tilbud, hvis man vælger den rette.

og hvem er "den rette"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...