Hop til indhold

Recommended Posts

Shiela fik jeg også besøgt for kort tid siden.

Bestilte vist 20 min men kan ikke helt huske prisen. Jeg mener det var 700,- Men hæng mig ikke op på det. 

Hun virkede lidt genert men var ellers bestemt ikke tilbageholdene da vi først kom ind i soveværelset. Hun kysser og fik et godt blow uden gummi.

Alder sådan ca slut 30erne vil jeg skyde hende til. Men virkelig flot krop efter min smag.

Stedet er i Greve området i noget lejlighedsværk. Nemt at parkere og komme til i bil.

Hun røg en del smøger mens jeg var der. Ja nu lyder det nok som om jeg har en hetz mod rygere. Det har jeg ikke. Men jeg ville ønske de piger som røg lod være med det i samme rum som man lægger sit tøj. Selvom jeg kun var der relativ kort tid så kan jeg lugte røgen i mit tøj. Det kan jo gøre tingene svært at forklare på hjemmefronten for nogen ;)

Konklusion er jeg godt kunne finde på at komme igen.

https://annoncelight.dk/profile/sheila

//Tugwell

Del dette indlæg

Link til indlæg

@tugwellHende har jeg kigget på mange gange, men hun har aldrig svaret tilbage på opkald/sms.

Hvordan fik du kontakt?

Kan du sige lidt mere om hende - er det kroppen fuldstændig som på billederne? Er hun dansk eller taler dansk? Var der rush på eller var hun afslappet og uden direkte tidspres?

At bedømme på dit skriv virkede det som om hun kunne li det da i først kom i gang, så hun er ikke bare en pengemaskine?

Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun taler dansk. Så går ud fra hun er dansk. Billederne viser hende. Det Er jeg ikke i tvivl om. 

Nej jeg følte ikke det var sådan "se at blive færdig og kom ud af døren" som der sker fra tid til anden med andre piger 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...