Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ja... Jeg har sgu været et skarn.

På det seneste har jeg besøgt flere piger uden af skrive en anmeldelse. 

Det må jeg få rettet op på.

Miss Diva  besøgte jeg for nogle uger siden i Tåstrup.

https://annoncelight.dk/showad/264952

Hun er faktisk det hun skriver. En fræk tatoveret milf. Det hun skriver og man kan se på billederne er hvad man får. 

Brysterne har fået assistance hvis der er nogen som er i tvivl om det ;)

Hun er sød, imødekommende skide fræk. Jeg bestilte 15 min til de 700,- Fik øko fransk og dansk med gummi. 

Her kan jeg sagtens se mig selv komme igen. 

Ps. Hun er ryger.

//Tugwell

Skrevet

Ser ik så dumt ud :) og gør ik mig noget hun ryger

Ved du hvilke mærke ?

Skrevet

Lyder sgu godt, har overvejet et besøg til trods for at hun ikke tilbyder analsex - så til gengæld at hun reklamerede med et tilbud om en trekant med hendes veninde, men det var måske en engangsting.

Skrevet

Har besökt hende idag och kan kun instämme, wow! Hvis man er til en lille Milf med HELT PERFEKT kropp og fräck, kort mörk frisyr så er hun oslagbar. Söd, fräck, social og med en sexy glimt i ögonen. Hon går nog flere gange i ugen til gymet, men små feminine muskler og en fast kropp med lagom store silikon-babser og flodte tattoos. 1h kostar 2100dkk, og det er desvärre over 3000skr for os öst-danskar, men klart värt det! Kan nokk bli dyrt om man bor i Danmark også, för då hade jag besögt hende en gang i ugen :razz:

Top service, dybe tungekys, våd superfransk, genuint sexglad pige som nokk kom 2-3 ggr selv under timen. Op i top tre sammen med Miss Lulu og Tiffany. De bäst spenderade 3000 skr i mit liv.:wub:

Redigeret af Lemac

• 1 year later...
Skrevet

Hvor er denne frækkert henne...? 
hvor er hun blevet af, og leger hun stadig.? 
savner hende lidt. 

hun var pisse fræk og så super lækker ud ;) 

Redigeret af Speedyme
Skrive fejl

• 2 weeks later...
Skrevet

Ville også gerne vide om hun stadig er aktiv, var super sex sidst jeg var der 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.