Hop til indhold
Guest jernlars

Dokbor Thai massage / super massage.

Recommended Posts

Guest jernlars

Var forbi Dokbor idag til 1 times  massage. 

Mix thai/olie massage  med stor indlevelse. Ning leverer den bedste massage jeg har prøvet meget længe.

Ren og pæn klinik, og en personlighed der gør at man har lyst til at komme tilbage.

Mulighed for bad.

Ingen snyd med tiden, som blev holdt.

1 times massage og HJ 600,-

Stor  anbefaling herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der en del gange. Hun er fantastisk. Tror ikke hun giver meget andet end HJ - men det er til gengæld helt i top

Del dette indlæg

Link til indlæg

Giver også Dokbor massage min bedste anbefaling, Nin er min foretrukne massør, og jeg kommer der fast. Stedet er altid rent og pænt.

Giver gerne en kvalificeret Happy End, men det er vist også det hele.

:):)

Redigeret af Default User

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har, for godt nok mere end 4 år siden, besøgt Dokbor, husker det som god massage og et efterfølgende HJ...........imens jeg gav hende oral.

Det var ikke på tale om mulighed for øvrige ydelser fra Dokbor´s side, jeg spurgte blot om jeg måtte give oral til hende imens hun gjorde mig færdig, og det måtte jeg gerne;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste anpriser Dokbor for at give en god massage, men der er tilsyneladende delte meninger om omfanget af hendes xtra services.

Jeg er sikker på hun giver en god hånd, og at man kan kæle for hendes smukke bryster.

Men - hvordan er det med adgang til det øvrige?

Giver hun blowjob naturel?

Body-to-body?

Gensidig fransk?

Pussy slide?

Fingerknep? (Min finger)

Dansk?

Ærlige svar ønskes fra brødre, der har erfaring med hende. Alle andre kan gå i sleep-mode :D

Send mig evt. gerne et PM.

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johannes Dypperen skrev, for 11 timer siden:

De fleste anpriser Dokbor for at give en god massage, men der er tilsyneladende delte meninger om omfanget af hendes xtra services.

Delte meninger? Dem, der har svaret tidligere i tråden har da været rimelig enige.

Min erfaring med Dokbor er den samme, som de andre brugere skriver, nemlig god massage, ingen snyd med tiden, fin stemning undervejs, og mulighed for afslutning med HJ, men ikke andre ekstraydelser. Spurgte faktisk, om jeg måtte slikke hende, mens hun gav håndjobbet, præcis som @Gløden skriver, men det afviste hun.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johannes Dypperen skrev, for 12 timer siden:

Men - hvordan er det med adgang til det øvrige?

Jeg kan måske bidrage med lidt, og så alligevel måske ikke så meget. 
Som udgangspunkt kun HJ, men hvis man har besøgt hende nogle gange, så kan jeg bestemt!!! - ikke udelukke at der bliver lukket lidt mere op for “godteposen”. 
Synes dog personligt at der er andre der er bedre til de øvrigt ydelser, men efter hendes eget udsagn, fik hun dog orgasme ved en tur i slikkedåsen. 
Men at besøge hende for sex første gang, synes jeg er spild af penge, men massage og HJ er super. 

Og en sidste kommentar: Tåbeligt spørgsmål om fingerknep til én, som umiddelbart kun giver HJ. Hvor mange thaier tror du egentlig går og fantaserer om at blive fingerkneppet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, den 12.2.2022 at 11:03:

Jeg kan måske bidrage med lidt, og så alligevel måske ikke så meget. 
Som udgangspunkt kun HJ, men hvis man har besøgt hende nogle gange, så kan jeg bestemt!!! - ikke udelukke at der bliver lukket lidt mere op for “godteposen”. 
Synes dog personligt at der er andre der er bedre til de øvrigt ydelser, men efter hendes eget udsagn, fik hun dog orgasme ved en tur i slikkedåsen. 
Men at besøge hende for sex første gang, synes jeg er spild af penge, men massage og HJ er super. 

Og en sidste kommentar: Tåbeligt spørgsmål om fingerknep til én, som umiddelbart kun giver HJ. Hvor mange thaier tror du egentlig går og fantaserer om at blive fingerkneppet? 

Rolig nu. I dette forum findes ingen tåbelige spørgsmål, kun tåbelige svar.

Thai pigerne er der ikke for at udleve deres fantasier, men for at tjene kassen. Rigtig mange thaipiger er lydhøre for det meste. Det er som regel kun et spørsmål om ekstra betaling.. Money talks. Og som fast, regelmæssig kunde udvides deres grænser ofte.

Redigeret af Johannes Dypperen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...