Hop til indhold
MrDirtbag

Aalborg - Vanessa

Recommended Posts

Jeg vil gerne give min første anmeldelse herinde. Det bliver af den pige, jeg har besøgt flest gange - vist 7 gange i alt. Det drejer sig om Vanessa. Jeg kunne ikke finde et link til hende på side6.dk, men sådan et har hun ind imellem og i øvrigt har hun løbende vagter på Limfjordens Perle i Aalborg. Her er et link til haderuppigerme, hvor hun åbenbart også har vagter: http://www.haderuppigerne.dk/PIGERNE/VANESSA/pige.html

Jeg har besøgt hende en gang på Limfjordens Perle og ellers har jeg besøgt hende privat et sted i Aalborg.

Hun er ikke 26år, nok nærmere 33-35år, 56kg har hun nok vejet engang og billederne af hende er vist taget i godt lys :D Hvorfor bliver jeg så ved med at besøge hende? - jo det gør jeg af flere grunde.

- For det første er hun dejlig service-minded og venlig. Der er ikke noget stress og jag. Jeg er flere gange blevet budt på drinks eller en øl før og efter seancen og hun konverserer altid interesseret. Det er selvfølgelig ikke det jeg kommer efter, men det er alligevel med til at skabe en god stemning.

- For det andet så lyver billederne måske lidt, men jeg vil stadig fastholde, at hun er en køn pige. Her tænker jeg især på ansigtet. Det falder i hvert fald i min smag ;) Resten af kroppen er også godt skruet sammen og er helt uden plastic.

- For det tredje så ved hun en ting eller to om, hvad en mand (jeg) godt kan lide i sengen. Der er ikke noget overdreven stønneri eller en forventning om, at man gør noget avanceret på en bestemt måde. Der er masser af "kærlighed", knus og forståelse for det man nu har lyst til at prøve.

Første gang jeg besøgte hende, lokkede jeg hende i en sygepleje-uniform. Hvide, lange strømper og en lille stram, kort sag af en dragt og selvfølgelig ingen trusser 8-) Det var rigtig frækt! Hun kom valsende ind, stillede sig med ryggen til mig og bøjede sig forover for lige at rette på strømperne. Allerede der vidste jeg at jeg skulle se hende igen :lol: Hofteholderne der rammede den solbrune, bare røv ind, som pressede sig op mod mit skridt, den slanke talje pakket ind i uniformen og de alt for frække, mørke øjne, der kiggede lysten bagud op over skulderen.

Efter hun havde stået sådan lidt og jeg havde gramset løst på hendes dejlige røv og var blevet mere og mere liderlig, satte hun sig om på knæ, rev underdrengene ned og tog kuglerne i munden. Den ene hånd tog fat om kalorius og startede på et langsomt, kælent hånd-job, den anden fandt gummiet, der efter lidt tid blev listet på. Derefter fortsatte hun i det franske, som hun er ret habil til. Da jeg kunne mærke, vi skulle til at have hold i det for at trække nydelsen ud, løftede jeg hende op på sengen, på alle fire, så knæene stod på sengekanten og jeg havde fri adgang. Det holdte jeg kun til i en fem minutter, hvorefter jeg fyrede den af op i hende, mens jeg holdte godt fast i balderne 8-)

Besøgene er efterfølgende blevet bedre og bedre. Kemien er god og hun tør efterhånden sige til og fra og fortælle lidt om, hvordan det er "godt for hende". Selvfølgelig gør jeg mig ikke nogle forhåbninger om, at jeg tilfredsstiller hende, men jeg opfatter på en måde som en cadeau, at hun guider lidt undervejs ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...