Hop til indhold
Normann1001

Pernille (tidligere Rosa) fra Odense

Recommended Posts

Gæst

Så kom jeg også forbi Pernille. Og jeg kan kun istemme de positive røster. Hun er frodig ja, men det sidder supergodt, og hendes bryster er jo helt fantastiske. Hun er fræk, naturlig og indlevende, fik et helt ekstremt godt blow, som jeg aldrig har fået bedre, og fik kælet lidt for hende, hvilket hun bestemt nød, dejlige kys ovenikøbet.

Synes det er en pige som Pernille, jeg vil bruge min tid og penge på i denne verden. Hun er afklaret med hvad hun gør, sød og begavet, en man kan kommunikere med. Synes det er rart at benytte sig af en pige, som man med sikkerhed ved, ikke er tvunget ud i det eller udelukkende gør det af dyb nød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe også gerne ville prøve hende.

Jeg vil bare sige at jeg har prøvet at lave aftale med hende, som hun ikke holdt, og har meget med at ikke svare igen.

Så det gider jeg ikke at bruge tid på sådan en

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har været i kontakt med Pernille/Rosa, her til aften.

Hun er desværre blevet alvorlig syg.

Så humøret er langt under 0.

Hvorvidt hun fortsætter i sex branchen, ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

virkelig trist at høre, hun er et utroligt varmt og sympatisk menneske. Hvis hun læser med her, vil jeg ønske god bedring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens. Rosa her.

 

Jeg beklager meget at jeg er stoppet og vil gerne sige tak for alle de gode og sjove opleveæser jeg har haft med jer.

Jeg fik desværre konstateret kræft i livmoderen og har fået den fjernet. Det har rippet op i mit stress og min depression og jeg var valgt at stoppe.

Jeg synes ganske enkelt ikke længere det er sjovt at blive ved.

 

Derudover har jeg mødt en vidunderlig mand og ønsker ikke at have sex med andre end ham. Vi er nu flyttet sammen i København.

 

Jeg håber I alle fortsat har det godt og får mange gode oplevelser fremover.

 

Venlig hilsen Rosa.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens. Rosa her.

 

Jeg beklager meget at jeg er stoppet og vil gerne sige tak for alle de gode og sjove opleveæser jeg har haft med jer.

Jeg fik desværre konstateret kræft i livmoderen og har fået den fjernet. Det har rippet op i mit stress og min depression og jeg var valgt at stoppe.

Jeg synes ganske enkelt ikke længere det er sjovt at blive ved.

 

Derudover har jeg mødt en vidunderlig mand og ønsker ikke at have sex med andre end ham. Vi er nu flyttet sammen i København.

 

Jeg håber I alle fortsat har det godt og får mange gode oplevelser fremover.

 

Venlig hilsen Rosa.

 

Selv har jeg aldrig mødt dig, men jeg vil gerne ønske dig held og lykke med det alt sammen fremover - både helbred og mand.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

håber du kommer ud på den anden side ønsker dig held og lykke fremover og alt vel samt et stort tak for din fantastiske måde at være på.

 

venligst crimp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Paven

Held og lykke med det hele Rosa. Den bedste jeg nogensinde har besøgt, og nok også kommer til at besøge. Utrolig sød og varm, flot og skøn, utrolig god til at give en mand nydelse. Ville ønske man stadig kunne se dig, men forstår fuldt ud din beslutning, din fyr er meget heldig, og jeg ønsker jer begge det bedste fremover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...