Hop til indhold

Recommended Posts

Nyelig og nyelig...... det var lige inden Corona ramte, så vel pt 6 uger siden hun var på Frederiksberg, derefter kørte hun det hjemmefra lejligheden i Valby, da det så blev tilladt at åbne officielt igen, så rykkede hun til Dronning Dagmars alle i Valby ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

The Pilgrim, så har i nærmest været bong-venner hvis du ligefrem er inviteret hjem i privaten :) 

Husker godt hendes annonce fra Frederiksberg, før Corona - mener også hun på et tidspunkt havde FP på menukortet....

Men du kender hendes nye adresse, står ikke i annoncen ? Dronning Dagmars Alle i Valby, er det ikke der Sani er ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sagt med rødvin kan du komme langt med hende..... jo mere rødvin jo længere, ud fra hvad jeg ved så er der vist mange som det kommer forbi privaten med lidt rødvin af og til ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem der udnytter hvem kan nok diskuteres...... det med flere af gangen, så skal der nok falde klingende mønter, så afviser hun ikke det, det nye foto er i taget i privaten ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantramassøren skrev, den 1.5.2020 at 07:46:

 

Men du kender hendes nye adresse, står ikke i annoncen ? Dronning Dagmars Alle i Valby, er det ikke der Sani er ? 

Det var i hvert fald der, hun har været flere gange tidligere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Observer1980

Kvinden er bindegal, mildest talt. Har besøgt hende et par gange hvor hun præsterede en middelmådig btb massage med lette berøringer og en forhastet afslutning hvor hun næsten river jernet af mig for at komme videre til næste kunde :-) Hun er ekstrem aggressiv og kan finde på at true med alverdens bål og brand hvis man ikke taler hende efter munden. Den mindste uenighed om pris eller ydelse ender i en byge af anklager og beskyldninger.."Du lyver, du snyder og jeg kender politi og advokater, de kan komme efter dig". Fuldstændigt vanvittig fruit-cake selvom jeg altid opfører mig høfligt og venligt. Af alle mine thai-besøg gennem tiderne hører hun til i den værste ende.

Tør slet ikke tænke på hvad hun kan finde på i påvirket tilstand :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Observer1980 skrev, for 2 timer siden:

Kvinden er bindegal, mildest talt. Har besøgt hende et par gange hvor hun præsterede en middelmådig btb massage med lette berøringer og en forhastet afslutning hvor hun næsten river jernet af mig for at komme videre til næste kunde :-) Hun er ekstrem aggressiv og kan finde på at true med alverdens bål og brand hvis man ikke taler hende efter munden. Den mindste uenighed om pris eller ydelse ender i en byge af anklager og beskyldninger.."Du lyver, du snyder og jeg kender politi og advokater, de kan komme efter dig". Fuldstændigt vanvittig fruit-cake selvom jeg altid opfører mig høfligt og venligt. Af alle mine thai-besøg gennem tiderne hører hun til i den værste ende.

Tør slet ikke tænke på hvad hun kan finde på i påvirket tilstand :-)

 

Det er nok ikke når hun er i beruset tilstand man skal bestille hendes "Hot Stone Massage" og begynde at diskutere priser med hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Observer1980 skrev, for 23 timer siden:

Kvinden er bindegal, mildest talt. Har besøgt hende et par gange hvor hun præsterede en middelmådig btb massage med lette berøringer og en forhastet afslutning hvor hun næsten river jernet af mig for at komme videre til næste kunde :-) Hun er ekstrem aggressiv og kan finde på at true med alverdens bål og brand hvis man ikke taler hende efter munden. Den mindste uenighed om pris eller ydelse ender i en byge af anklager og beskyldninger.."Du lyver, du snyder og jeg kender politi og advokater, de kan komme efter dig". Fuldstændigt vanvittig fruit-cake selvom jeg altid opfører mig høfligt og venligt. Af alle mine thai-besøg gennem tiderne hører hun til i den værste ende.

Tør slet ikke tænke på hvad hun kan finde på i påvirket tilstand :-)

 

Jeg er langt hen af vejen enig med dig.....

Når hun er kraftigt påvirket, så kaster hun med sin mobil og tablet...... hun skal prise sig lykkelig for gulvet på klinikken på Frederiksberg havde træ på gulvet, det har reddet hende fra udgifter til nyt glas på mobil og tablet mange gange.....

flere gange har kunder måtte gå med uforrettet sag efter de først havde betalt på mobilpay, hvorefter det gik op for dem at hun simpelthen var for fuld til at gøre andet end at ligge på gulvet og kaste op imens hun truede dem med alverdens ulykker..... og hun ville naturligvis ikke give kunderne deres penge tilbage.....

så inden du betaler, så tjek om hun har fået for meget rødvin og thaiwhisky til at hun kan udføre sit job ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rambuk skrev, for 20 timer siden:

Det er nok ikke når hun er i beruset tilstand man skal bestille hendes "Hot Stone Massage" og begynde at diskutere priser med hende :-)

Har faktisk aldrig set hendes hot stone, men måske ikke lige hende som man tør prøve det med når hun er påvirket :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 19 minutter siden:

Jeg elsker dette forum. Var ret tæt på at besøge hende! Tak.

Prøv at besøge hende og lad os høre om dine oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har besökt henne två gånger förra året. Första gången var hon nog lite onykter, men rejält fräck! Andra gången var hon nog nykter och lite mer tillbakadragen. Båda gångerna fick jag valuta för pengarna. Jag tycker hon är sexig och hon har riktigt fina bröst :)

Men, som andra har påpekat, så kan hon få för sig att ringa upp, speciellt om hon är på lyset, så man ska nog inte boka från sitt vanliga telefonnummer.

Jag kommer att besöka henne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu selv været forbi hende på Frederiksberg, i hendes "nye butik" blevet lokket af hendes billeder og tænkte - mon hun nu er så slem som omtalt.

Præcis som beskrevet - hun kontakter een efter besøget og skriver som om hun var din kæreste. Har måtte sætte hende på spam.

Ikke speciel god massage - tror desværre mange bliver draget af hindes billeder som mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...