DK fyr 34 4439 Skrevet 24. April, 2019 Gad vide hvordan det føles at rende rundt med sådan 4 implantater https://annoncelight.dk/showad/273760 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 24. April, 2019 DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden: Gad vide hvordan det føles at rende rundt med sådan 4 implantater https://annoncelight.dk/showad/273760 Interessant .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 24. April, 2019 Har han ikke bare proppet 4 Pinocchio kugler ind under forhuden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 24. April, 2019 Master Bator skrev, Lige nu: Har han ikke bare proppet 4 Pinocchio kugler ind under forhuden? Måske .... Måske ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 24. April, 2019 Madame Illona skrev, Lige nu: Måske .... Måske ikke Hvis blowjobbet begynder at smage af lakrids, så er han busted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 24. April, 2019 DK fyr 34 skrev, for 22 minutter siden: Gad vide hvordan det føles at rende rundt med sådan 4 implantater https://annoncelight.dk/showad/273760 Bristande självbevarelsedrift? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 24. April, 2019 Det er "sjovt" han ikke har hevet forhuden ned på nogle af billederne, så vi kan se om han virkelig har kugler siddende der eller ej. Men hvis han har, gad vide hvordan det så føles når man er i gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 24. April, 2019 Christina ssbbw skrev, for 15 minutter siden: Det er "sjovt" han ikke har hevet forhuden ned på nogle af billederne, så vi kan se om han virkelig har kugler siddende der eller ej. Men hvis han har, gad vide hvordan det så føles når man er i gang? AV AV AV , tænker jeg bare det kan da umuligt være godt og behageligt for ham, men måske han tænder på denne noget anderledes pirring, og han er jo en sand gentleman ifølge hans annonce så er det for kvindernes skyld,, ingen der tænker at dette her er en fake profil,,ingen alarmklokker ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 24. April, 2019 Jeg tror han har fået sat kugler ind under forhuden, ligesom her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 24. April, 2019 Hunting for beaver skrev, for 48 minutter siden: AV AV AV , tænker jeg bare det kan da umuligt være godt og behageligt for ham, men måske han tænder på denne noget anderledes pirring, og han er jo en sand gentleman ifølge hans annonce så er det for kvindernes skyld,, ingen der tænker at dette her er en fake profil,,ingen alarmklokker ? Uanset hvad, så går der en mand rundt med den pik. Så pyt om det er ham eller en anden. Vi hopper ikke på ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 24. April, 2019 Christina ssbbw skrev, for 53 minutter siden: Jeg tror han har fået sat kugler ind under forhuden, ligesom her: Nu er det altså ikke usandsynligt eller fake Der findes faktisk den slags implantater som kan ligges ind overalt hvor man ønsker det Har set nogen som har dem i ansigtet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 24. April, 2019 Madame Illona skrev, for 31 minutter siden: Nu er det altså ikke usandsynligt eller fake Der findes faktisk den slags implantater som kan ligges ind overalt hvor man ønsker det Har set nogen som har dem i ansigtet Jeg har ikke skrevet at det er fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 24. April, 2019 (edited) Master Bator skrev, for 3 timer siden: Hvis blowjobbet begynder at smage af lakrids, så er han busted. Nope. Han er veganer. Det er ærter. Redigeret 24. April, 2019 af liderlig-dreng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. April, 2019 Forbandede kønsvorter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg