Hop til indhold
newpussyhunter2

Niki, naboens sporty unge kone

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Hun ser næsten for lækker ud til at det er sandt, men er det ikke også sjældent ægte billeder, når de er så flotte, og de ikke skriver 100% ægte billeder i annoncen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende har jeg også kigget på tidligere. Har dog ikke været forbi, men min mavefornemmelse siger mig at der er tale om rigtige billeder i dette tilfælde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Hun er vildt dejlig, men hun holder til på et mildt sagt ikke så lækkert sted i Rødovre. Om man vil derind må være op til den enkelte. Hvis man kun går efter kussen og ikke tænker på resten ser der ud til at være smæk for skillingen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nye billeder af en anden - også - vildt smuk pige, men vel ikke mere ægte  ??

samme link som øverst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
newpussyhunter2 skrev, den ‎25‎-‎04‎-‎2019 at 09:03:

Billederne taler vel for, at hun også er aktiv andre steder ? ikke at det er falske pix.  Og: Kiim, ved du, at hun er "vildt dejlig," eller er det bare billederne, du ser på ?

Hvis billederne er ægte er hun vildt dejlig. Jeg var på vej til at besøge hende men vendte om på hælen da jeg så det sted som hun holdt til på, da jeg ikke finder det attraktivt at skulle gå ind i en barak. Og Hr_T har i øvrigt ret i at hun i mellemtiden har skiftet navn til Barbi, det er billeder af samme pige. Ægte eller falske, det skal jeg ikke kunne sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...