Hop til indhold
Silver45

Svindler i Nordjylland

Recommended Posts

Silver45 skrev, 1 time siden:

En pige som annoncere på annoncelight, og kalder sig stor saftig tøs. 

Hun vil have pengene upfront inden man får adressen. Gjorde jeg selvfølgelig ikke, men vil lige advare i mod hende, og at betale pigerne upfront, da det er ved at værre en kendt måde at svindle på.

Link til saftig tøs :)

https://annoncelight.dk/showad/272725

Hvis du har det på skrift kan du anmelde hende til teamet bag Annonceligt og så bliver annoncen slettet med det samme.....du anmelder annoncen via linket til højre under selve annoncen på selve siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 8 minutter siden:

Hvis du har det på skrift kan du anmelde hende til teamet bag Annonceligt og så bliver annoncen slettet med det samme.....du anmelder annoncen via linket til højre under selve annoncen på selve siden.

Det  krav er allerede slettet, som jeg kan se det:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 20 minutter siden:

Det  krav er allerede slettet, som jeg kan se det:D

Ok så langt tænkte jeg ikke. Jeg troede at hun krævede penge på forhånd i en sms eller lignende. Men ligefrem at skrive det i annoncen er jo helt hen i vejret. Men tak for info :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 5 minutter siden:

Ok så langt tænkte jeg ikke. Jeg troede at hun krævede penge på forhånd i en sms eller lignende. Men ligefrem at skrive det i annoncen er jo helt hen i vejret. Men tak for info :)

Arrgghh, nu komme jeg til at tænke om hun måske kræver det i selve den indledende SMS dialog, det ved vi jo reelt ikke, men er det, det, som du mener @Silver45, ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et kendt svindel nummer, hun kræver upfront betaling i første sms. Jeg tilbød hende at betale med MobilePay når jeg Var der og inden vi :Dgik i gang :P det ville hun sjovt nok ikke..:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...