Hop til indhold
Energy

Thai alkohol

Recommended Posts

Jeg mener nok at Virgula har fat i noget. Alkoholkulturen i Thailand er lidt anderledes end her, og der drikkes rigtigt meget i Thailand, især blandt fattige. Jeg har mødt mange mænd og kvinder (not working girls) i Thailand der drikker for meget. Og jeg har mødt kvinder her oppe, lykkeligt gifte og med opholdstilladelse, der drikker for meget. 

Og som alle ved, har man talent for det, så falder man gerne i. Uanset hvor man kommer fra.

På samme gang oplever jeg thaikvinderne generelt som starke mennesker og de fleste jeg har mødt - på klinikker og andre steder - har temmeligt høj selvværdsfølelse. De bevæger sig gerne blandt andre thaier, og i det miliø ser man ikke ned på hinanden pga klinikarbejde. De fleste ved hvad man laver, og man behøver ikke skjule det for sine venner. Man ser heller ikke ned på dem der drikker for meget - det er ikke stigmatiserende på samme måde som hos os.

Anderledes tror jeg med danske piger som er nødt at være hemmelige, og østpiger som  ikke har noget særligt stort kontaktnet - tror jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest costner

jeg er fuldstændig ligeglad med om pigen jeg besøger har drukket et glas vodka eller en øl inden jeg kommer på besøg.bare jeg får en god behandling,kan de gøre hvad de vil.det er trods alt stadig et frit land vi lever i.er faktisk lidt træt af altid at høre på hvad man ikke må.

Del dette indlæg

Link til indlæg
costner skrev, for 12 timer siden:

jeg er fuldstændig ligeglad med om pigen jeg besøger har drukket et glas vodka eller en øl inden jeg kommer på besøg.bare jeg får en god behandling,kan de gøre hvad de vil.det er trods alt stadig et frit land vi lever i.er faktisk lidt træt af altid at høre på hvad man ikke må.

Hvad er det man ikke må, og hvem har sagt det som du er træt af at altid høre på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
costner skrev, for 14 timer siden:

Mener du med andre ord; "Smagsdommerne" ??;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem i den her tråd er "smagsdommere"? Du må vel besøge hvem du vil?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, den 28.4.2019 at 13:42:

Men historien har bare også en anden siden, nemlig fortællingen om stærke modige selvopofrende kvinder, som drager ud i verden og sejrer! 

Ja, det gælder også nogle af dem fra Afrika, også de såkaldt "trafickede". Det er bare for nogle af os stadig en lidt ærgerlig baggrund for sexkøb og -salg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Ja, det gælder også nogle af dem fra Afrika, også de såkaldt "trafickede". Det er bare for nogle af os stadig en lidt ærgerlig baggrund for sexkøb og -salg.

Ja, selvfølgelig gælder det også nogle af afrikanerne. De er alle sammen stærke og modige kvinder, og afrikanerne da i særdeleshed. Men når det handler om arbejdsvilkår og succesrate, ophører sammenligningen med at give mening. Afrikanerne står i lort til halsen, det gør den gennemsnitlige thai ikke.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den Tuesday, April 23, 2019 at 21:51:

ja jeg stoppede med at frekventere et par søde thaipiger i Hvidovre, dem ovenpå bageriget på Hvidovrevej - jeg havde købt en session med to - de lugtede begge af alkohol, så det blev kort tid for mig  den aften, og så stoppede det med at komme der.

Sku de ha budt på kringle :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...